65. עובדת תע'א בגמלאות אני ממש מתביישת שיש במדינה שלנו כאלה חמדנים ,אחרי הפרישה מתנדבים לא סוחטים את המדינה זה מה שהרצו לנו בסדנת הפרישה מהתעשיה האווירית כמנכל אתה עשיר דייך סחטת את החברה בשנים שעבדת עכשיו תתרום חינם מה קרה? קצאת ערכים אם אתה אוהב את המדינה פולה | 23.06.12 (ל"ת)
63. תע"א ממש 'דואגת לעובדיה' כל הכבוד לתע"א: דואגת למנכ"ל הפורש !!! הרי חוץ מהפנסיה שיקבל, לשכה, רכב וכד' מגיע לו עוד.... 1. בעלי ז"ל עבד כמהנדס בתע"א במסירות אין קץ עד יומו האחרון. 16 שנים כשנפטר, אפילו מכתב תנחומים ורחשי דאגה לא קיבלנו 2. ועד העובדים: אחרי 3 שנים גם שי לפסח לא נתנו 3. שימו לב: פנסיית שאירים= 5,000 ש"ח לחודש. בואו נתמוך ברודפי הבצע! אלמנת מהנדס שעבד במסירות 16 שנים בתע"א | 20.06.12 (ל"ת)
61. האיש לא הביא שום עסקה-במקרה הטוב לא הפריעה לעסקה להחתם ברגע שינותק מעמדת הכח יתגלה כגמד גד | 19.06.12 (ל"ת)
60. איזה מדינה? היום הוא מנהל את החברה , מחר יועץ וסוכן של החברה המקבל עמלות שמנות. ממתי בתעש"א היועץ מביא הזמנות? ומה יעשה המנכל החדש? בושה וחרפה לתעשייה אווירית ולחברה בכלל. מהעמלות שהוא מתכנן לקבל אפשר יהיה לבנות אלפי יחידות דיור למעוטי יכולת. לאן הגענו? חד גדיה | 19.06.12 (ל"ת)
59. ניסן למה אתה מבקש כל כך מעט אתה שווה יותר!!!! לתשומת לב הקוראים כנראה שלא פתחתם עיתון בשנים האחרונות. התעשיות הביטחוניות הם לב ליבה של מדינת ישראל תמיד היו ובטח בתקופה הנוכחית . עד שסוף סוף היה מנהל מבריק שהציב את תעש אווירית בחוד החנית הטכנולוגית אז גם את זה רוצים להרוס. בענף הפיננסים מרוויחים הרבה יותר. השכר הוא די צנוע יחסית לכישורים!!!! דני | 19.06.12 (ל"ת)
58. מה שרכילות יכולה לעשות ,? אחד פותח את הפה כולם רצים אחריו ,לאנשים אין גגבול. נ יסן מנכל מצליח, הוא יכול להביא שפע של עבודה לתעשיה האוירית ,כפי שעשה.הוא יעשה כל שניתן אם רק יתנו לו.וחבל להחציץ הזדמנות פז . תמיד יהיו מפיצי שמועות ודורשי רעתו, הוא עבד קשה . קשה לפרגן. ירון | 19.06.12 (ל"ת)
57. ניסן האחד והיחיד לכל האנשים שכותבים בלי טיפה של מושג ניסןןןןןןן הציל את התעשייה האווירית הביא חוזים של מיליארדי דולרים ברווחים חסרי תקדים ע״מ לפרנס 50,000 בתי אב בישראל והכל נעשה מתוך איכפתיות עצומה לחברה ולעובדים. ניסן אדם מבריק בעל יכולות שיווקיות שיש רק למעטים. אם לא ימשיך בתעשייה האווירית ההפסד יהיה שלה בלבד. בהצלחה ניסן מעובד לשעבר!!!!! מוטי | 19.06.12 (ל"ת)
55. שחיתות לשמה כמנכ"ל,ידע לבצע קיצוצים ,אך לא בסביבתו ולישכתו . וידע למנות 6 סמנכלים נוספים כך סתם. כעת יש לניסן "חברים" שדואגים לו ובלי בושה. חייבים לנמוע את מינויו ליועץ. אחרת כל ההנהלה תיראה מושחתת ttt | 19.06.12 (ל"ת)
54. לבריאות לך גם אני היתי נוהג כך עם יש מנהלים דפוקים שמשלמים סכום שכזה אין מלים אין כמו לעבוד במקום ממשלתי כיף | 19.06.12 (ל"ת)
52. האיש מוכשר ביותר שיפתח חברה ויעשה לביתו ניסן בעל יכולות בלתי רגילות בתחם העיסקי, יקום ויעזוב את התע"א יקים חברה ואם יחפוץ יעבוד עם תע"א בבלעדיות או לא. יגבה עמלות על הצלחות, כמובן על פי ה- OECD ויחלק לעצמו משכורות כעוות נפשו, גם מיליון דולר לחודש. להשאיר אותו בחברה מחליש את כוחו של המנכ"ל ויוצר עוות בלתי סביר | 19.06.12 (ל"ת)
51. מדיניות היועצים הבלתי נגמרים בתעשייה האוירית יש בחברה המון יועצים שהם לשעבר ( פרשו מרצון או מהיותם בגיל פרישה). הגיע הזמן לשים לזה סוף, לכלם יש תחליף/מחליף. הם יושבים על פוזיציות של אנשים צעירים ובעיקר מפריעים לניהול המהלך התקין של החברה. המנכ"ל הפורש אינו שונה מהם וכדאי שילך הביתה מיד. שלא יעבדו עליכם ! שרוני | 19.06.12 (ל"ת)
50. ניסן איש אשכולות, הוא ראוי להרבה יותר מזה ואני חשבתי שהוא מרוויח הרבה יותר, הוא מביא לתע"ש עסקאות של מיליונים. מה זה 60-120 אש"ח. תראו כמה מרווחים מנכ"לים במגזר הפרטי הרבה הרבה הרבה יותר מזה...... עצתי לך, תעבור לשוק הפרטי. שושנה | 19.06.12 (ל"ת)
49. אין סיבה להסכים לדרישה שכזאת. תעש"א, כחברה ממשלתית, לא צריכה לתת משכורות מטורפות. בכל מקרה מדובר על משכורות אשר כלל לא משאירות אותו עני ורעב, אלא ההיפך מכך. אם ירצה לעבור למתחרים - מדוע לא? דני | 19.06.12 (ל"ת)
48. גם אם הוא איש מכירות טוב ההשפעה מוטלת בספק בטח שלא כדאי לשלם לו ריטיינר וההשפעה שלו על עסקאות היא זניחה במקרה הטוב. בתור מנכ"ל הוא לא היה מסכים להסכם דומה עם מישהו אחר. צריך להפסיק עם השטות של לעבור למתחרים...גם אם יעבור היום לאלביט ההשפעה שלו תהיה זניחה לשני המקומות. לא לתת למנהלים לסחוט עם האיום שילכו למתחרים. מי שיילך למתחרים גמר את האינטגריטי והקריירה שלו. רונן | 19.06.12 (ל"ת)
46. ועוד ישלמו לו. אפשר לחשוב ,לכל אחד יש תחליף . אבל הוא חוצפן גדול..........חמדן. אופירה | 19.06.12 (ל"ת)
43. אם הוא כ"כ מוכשר בלהביא עסקאות, יעבוד רק ע"ב אחוזים. ללא תשלום חודשי קבוע. עיני לא צרה באיש | 19.06.12 (ל"ת)
41. עזוב אותם ניסן! הם לא ראויים לאנשים כמוך. לך לאלביט, תביא להם ביזנס, תקבל אחוזים כמו שמגיע לך. וישמותו הקנאים. עובד לשעבר חיים | 19.06.12 (ל"ת)
38. אין בעיה. שיהיה יועץ בשכר של מיליונים. אבל החברה היא חברה ציבורית. אז אם תע"א היא חברה ציבורית, אני הציבור, ואני דורש לראות בסוף השנה דו"ח מפורט על מעשיו של האיש, הצלחותיו והרווחים שהביא לחברה הציבורית המעסיקה אותו בשכר חודשי של 120,000 ש"ח. ואם מר יצחק, אם במקרה לא הצדקת את העסקתך - ראה את עצמך כמפוטר בראשון לחודש הבא! אילו האיש הזה היה באמת רציני, ואילו הוא באמת היה כזה טייקון נשק וביזנס גדול ואמיתי, כזה שכאשר הוא נוחת בשדה התעופה של סינגפור מייד מקדם אותו שר הביטחון המקומי עם משמר כבוד, ואילו האיש הזה לא היה יותר מאשר עסקן וסוחר של דג מלוח, אז הוא ממש לא היה צריך להתבזות בבקשה מגוחכת ומופרכת כזאת. עובדים עלינו בעיניים. Nnnnnnnnnnnnnnnnext! ירון אשבל | 19.06.12 (ל"ת)
37. איך הוא יכול לתפקד כיועץ? יועץ לא אמור להיות מישהו אובייקטיבי, שיכול להגיד דברים שלא כולם אוהבים לשמוע? איכס | 19.06.12 (ל"ת)
32. תעשייה בטחונית גם בתע"ש מנהלי השווק שפורשים ממונים לאחר זמן צינון (כאילו) לסוכנים במדינה בה עבדו. אני חשבתי שתע"ש מושחטת אבל מסתבר שלתע"א אין גבולות בכלל !!!! למעשה המנכ"ל עשה עסקה עם הסוכן במדינה שיחלקו אחוזים או שגנב לו את הסוכנות .... איפה מבקר המדינה ??? יעקוב | 19.06.12 (ל"ת)
31. ניסן דורש גם......בחברה נהוג להעניק שיפוי מוקדם לבכירים שפורשים. כמו בקולומביה? מבקר המדינה חייב להעביר את החומר לחקירה. משהו כאן מסריח מאוד. המנכ"ל הפורש מעיד בפני עולם ומלואו על מתן "שיפוי מוקדם" - האם זה בניגוד לחוק? מה זה דורש? | 19.06.12 (ל"ת)
30. חמדן כגמלא' תעא הימשכנו להיתנדב ולא הלכתי לעבוד אצל המיתחרים בתשלום כי היתה לנו מחויבות ומוסר כלפי מקום העבודה שמימנו היתפרנסנו<הינה דוגמה של חמדן שאין לו אחריות כמנכל החברה תתביש לך שילך הביתה ומהרץץץץץץץץ יהודה | 19.06.12 (ל"ת)
28. לך הביתה - יש עוד אנשים שצריכים להתפרנס במדינה הזו תעשה כמה עסקים שאתה רוצה אבל לא עם התעשיה האוירית יוסי | 19.06.12 (ל"ת)
27. באוצר עדיין חיים בשנות ה 50 .הם מסתכלים על כמה הוא מרוויח ולא על כמה הם ירוויחו מעיסקות של מאות מיליוני דולרים.סוכן מכירות עובד בד"כ לפי קומיסיון.וככל שהוא מוכר יותר הוא ירוויח יותר.ככה זה עובד בעולם העסקים. יועץ או סוכן מכירות מביא עסקים | 19.06.12 (ל"ת)
26. זה די אופיני שמנהלים פורשים סוחטים את החברה או הארגון לטובתם. האם דאגו כך לשאר העובדים כאשר היו בתפקיד? אזרח | 19.06.12 (ל"ת)
25. המבקר הלאומי ממש מגוחך. הוא מחזיק מישהו בכח ? ברור שהתעשייה האוירית רוצה אותו יותר ממה שהוא רוצה אותה. ותפסיקו עם הילדותיות הזו - מנכ"ל חברה צריך לשכה. גם יועץ בינלאומי ובטחוני צריך לשכה. איפה הוא יעבוד מהמחסן? המבקר הלאומי | 19.06.12 (ל"ת)
19. הכי טוב להיות יועץ אם צדקת נתת עיצה מצוינת, אם טעית, מקבל ההחלטה ישא בתוצאות. אם מחזיק מעצמו כזה תותח, למה שלא יגזור קופון על העסקאות שישיג במקום להנות משכר קבוע? ישיג עסקה טובה - ירוויח בגדול, מה רע? מיסטר | 19.06.12 (ל"ת)
17. כולם משתינים בתוך הבריכה, אפשר גם מהמקפצה! הכל עניין של "מועדון חברים" הכניסה רק לחבריי המועדון - לזרים הכניסה אסורה. הייתי שם- ראיתי ושמעתי | 19.06.12 (ל"ת)
16. אני מוכן להיות הנהג שלו = 20,000 ש"ח לחודש ( חשבונית מס ) עבדתי בתעשייה האווירית 15 שנים. עובד מסור וחרוץ | 19.06.12 (ל"ת)
15. יש לי יש לי ניסיון מר עם אנשים אלה הוא מדבר על עמלות; אני נסעתי פעם איתם לתיווך עד שא חתצתי על הסכם שאם לא תצא פגישה עם גורם מסויים אז אצטרך לשלם מכיסי את ההוצאות של 3 אנשים; מיקרה אחר הם עוקפים אותך בעיסקאות; ועל עמלות לא לא אסור אנחנו גוף ממשלתי זה העובדות ; והשגרירויות עוזרות בעיקופים האלה חבורה של לא אוסף יותר ישראל עצבנית | 19.06.12 (ל"ת)
14. אסור שיהיה תקדים כזה במדינה במשכורות מנופחות וגם מתווך { הרי העזיבו אותו בגלל ענין מכוניות השרד} הלוי | 19.06.12 (ל"ת)
13. לזרוק את המנכ"ל הפורש מכל המדרגות!!! מי המושחת שהסכים לתת את מה שהמנכל "דורש"? שלא יחזרו על השחיתות המתועבת כפי שנעשה עם גליה מאור לתת בונוסים כדי שלא יעבור לחברה מתחרה, שיעבור למתחרים אם יש כאלה אזרח | 19.06.12 (ל"ת)
12. "יועץ" התרמית הגדולה של החברות הממשלתיות במקום עובד חברה, מגיע מישהו שהוא מכר של המנהל ומקבל שכר חריג ללא פרופורציות והכל על חשבון משלם המיסים ריאליסט | 19.06.12 (ל"ת)
11. כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף כסף לא לוקחים לקבר. אין בושה ואין כבוד בסיסי | 19.06.12 (ל"ת)
10. חובה להפריט את התעשיה האווירית בתעשייה האווירית ישנם כמה מפעלים. מספר מפעליםכמו חטיבת מטוסי מנהלים מפסידים מיליונים של דולרים כל שנה , אך בגלל ניהול כושל ולחץ חזק של וועד העובדים לא סוגרים את החטיבה הזו. כמוכן בגלל הוועד החזק ישנם מספר לא מבוטל של עובדים הבאים כל בוקר מעבירים כרטיס ולא עובדים שניה אחת במשך היום וזהנמשך מספר שנים ומרבלים על כך משכורות גבוהות מאוד (כ-20K בחודש) גיורא | 19.06.12 (ל"ת)
9. דפק את כולם בשכר ודפק קופה לעצמו - כנסו.. הוא היה המנכל הכי אכזרי, לא העלה משכורות, פירק את המוראל מהמפעל, כולם שבוזים, משכורות לא עולות, ובסוף הוא מעיז לתת לעצמו כזאת בוחטא בלי להתבייש. ועוד "לדרוש" פיצויים ו"לדרוש" להיות יועץ ו"לדרוש" לשכה.. זה ביזיון שגובל בשחיטות המאפיינת את הנהלת החברה. הגיע הזמן שמישהו יעשה שם סדר וינכה את השורות מכל הכוחנות והאגו ויתחילו לעבוד במקום להרוויח על חשבון העובדים היקרים של התע"א. דורון | 19.06.12 (ל"ת)
8. זה לא חדש ,זו השיטה היום אנשים עוזבים משרות(בתאום עם המנהלים) וממשיכים.... וממשיכים לבצע אותו התפקיד כיועצים / עובדי חוזה בשכר כפול ומשולש. יש להוציא חוק בשרות המדינה שבחברות ממשלתיות ועובדי מדינה לא יכולים לעבוד באותו המשרד אם היו בו שכירים. לחייב תקופת צינון של שנתיים לפחות. זאב | 19.06.12 (ל"ת)
6. בושה וכלימה עבדתי בתעשיה האוירית. יש שם אנשים מצוינים. יש שם גם מנהיגות, שברובה היא טובה וראויה. ההתנהלות של יצחק נסים היא בושה וכלימה לכל מי שעובד או עבד שם, ובראש וראשונה - לו עצמו. מנכ"ל פורש סוחט משרה והכנסות עתידיות, מעיסקות שיביא למפעל, תוך איום מרומז שיעבור ל... מתחרים? ראוי מאד שרשות החברות הממשלתיות תקרא אותו לסדר, תגביל - מראש - את עיסוקיו לאחר הפרישה, ותגביל את תנאי הפרישה שלו כמקובל. יצחק ניסן מציג באור מאד לא סימפטי את כל שכבת ההנהלה של המפעל המפואר הזה. אמיר | 19.06.12 (ל"ת)
4. וואלה איזה יופי? האהבתי, ממחר מנכ"ל אלת"א ידרוש אחוזים על כל עסקה שתגיע לאלת"א. אם זה טוב ונכון? צריך להחיל את הרעיון על כלל העובדים בתעשייה האווירית. להפוך את העובדים משכירים | 19.06.12 (ל"ת)
1. שיהיה לו לבריאות. הוא מסוגל להשיג עיסקאות טובות ומכניסות לתעשיה זה כדאי לתעשיה האוירית | 19.06.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": המנכ"ל היוצא של תע"א רוצה 120 אלף שקל בחודש כיועץ
65 תגובות לכתיבת תגובה