אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המנכ"ל היוצא של תע"א רוצה 120 אלף שקל בחודש כיועץ

65 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

63.
תע"א ממש 'דואגת לעובדיה'
כל הכבוד לתע"א: דואגת למנכ"ל הפורש !!! הרי חוץ מהפנסיה שיקבל, לשכה, רכב וכד' מגיע לו עוד.... 1. בעלי ז"ל עבד כמהנדס בתע"א במסירות אין קץ עד יומו האחרון. 16 שנים כשנפטר, אפילו מכתב תנחומים ורחשי דאגה לא קיבלנו 2. ועד העובדים: אחרי 3 שנים גם שי לפסח לא נתנו 3. שימו לב: פנסיית שאירים= 5,000 ש"ח לחודש. בואו נתמוך ברודפי הבצע!
אלמנת מהנדס שעבד במסירות 16 שנים בתע"א | 20.06.12
59.
ניסן למה אתה מבקש כל כך מעט אתה שווה יותר!!!!
לתשומת לב הקוראים כנראה שלא פתחתם עיתון בשנים האחרונות. התעשיות הביטחוניות הם לב ליבה של מדינת ישראל תמיד היו ובטח בתקופה הנוכחית . עד שסוף סוף היה מנהל מבריק שהציב את תעש אווירית בחוד החנית הטכנולוגית אז גם את זה רוצים להרוס. בענף הפיננסים מרוויחים הרבה יותר. השכר הוא די צנוע יחסית לכישורים!!!!
דני | 19.06.12
58.
מה שרכילות יכולה לעשות ,? אחד פותח את הפה כולם רצים אחריו ,לאנשים אין גגבול.
נ יסן מנכל מצליח, הוא יכול להביא שפע של עבודה לתעשיה האוירית ,כפי שעשה.הוא יעשה כל שניתן אם רק יתנו לו.וחבל להחציץ הזדמנות פז . תמיד יהיו מפיצי שמועות ודורשי רעתו, הוא עבד קשה . קשה לפרגן.
ירון | 19.06.12
57.
ניסן האחד והיחיד
לכל האנשים שכותבים בלי טיפה של מושג ניסןןןןןןן הציל את התעשייה האווירית הביא חוזים של מיליארדי דולרים ברווחים חסרי תקדים ע״מ לפרנס 50,000 בתי אב בישראל והכל נעשה מתוך איכפתיות עצומה לחברה ולעובדים. ניסן אדם מבריק בעל יכולות שיווקיות שיש רק למעטים. אם לא ימשיך בתעשייה האווירית ההפסד יהיה שלה בלבד. בהצלחה ניסן מעובד לשעבר!!!!!
מוטי | 19.06.12
52.
האיש מוכשר ביותר שיפתח חברה ויעשה לביתו
ניסן בעל יכולות בלתי רגילות בתחם העיסקי, יקום ויעזוב את התע"א יקים חברה ואם יחפוץ יעבוד עם תע"א בבלעדיות או לא. יגבה עמלות על הצלחות, כמובן על פי ה- OECD ויחלק לעצמו משכורות כעוות נפשו, גם מיליון דולר לחודש. להשאיר אותו בחברה מחליש את כוחו של המנכ"ל ויוצר עוות בלתי סביר
 | 19.06.12
51.
מדיניות היועצים הבלתי נגמרים בתעשייה האוירית
יש בחברה המון יועצים שהם לשעבר ( פרשו מרצון או מהיותם בגיל פרישה). הגיע הזמן לשים לזה סוף, לכלם יש תחליף/מחליף. הם יושבים על פוזיציות של אנשים צעירים ובעיקר מפריעים לניהול המהלך התקין של החברה. המנכ"ל הפורש אינו שונה מהם וכדאי שילך הביתה מיד. שלא יעבדו עליכם !
שרוני | 19.06.12
48.
גם אם הוא איש מכירות טוב ההשפעה מוטלת בספק
בטח שלא כדאי לשלם לו ריטיינר וההשפעה שלו על עסקאות היא זניחה במקרה הטוב. בתור מנכ"ל הוא לא היה מסכים להסכם דומה עם מישהו אחר. צריך להפסיק עם השטות של לעבור למתחרים...גם אם יעבור היום לאלביט ההשפעה שלו תהיה זניחה לשני המקומות. לא לתת למנהלים לסחוט עם האיום שילכו למתחרים. מי שיילך למתחרים גמר את האינטגריטי והקריירה שלו.
רונן | 19.06.12
38.
אין בעיה. שיהיה יועץ בשכר של מיליונים. אבל החברה היא חברה ציבורית.
אז אם תע"א היא חברה ציבורית, אני הציבור, ואני דורש לראות בסוף השנה דו"ח מפורט על מעשיו של האיש, הצלחותיו והרווחים שהביא לחברה הציבורית המעסיקה אותו בשכר חודשי של 120,000 ש"ח. ואם מר יצחק, אם במקרה לא הצדקת את העסקתך - ראה את עצמך כמפוטר בראשון לחודש הבא! אילו האיש הזה היה באמת רציני, ואילו הוא באמת היה כזה טייקון נשק וביזנס גדול ואמיתי, כזה שכאשר הוא נוחת בשדה התעופה של סינגפור מייד מקדם אותו שר הביטחון המקומי עם משמר כבוד, ואילו האיש הזה לא היה יותר מאשר עסקן וסוחר של דג מלוח, אז הוא ממש לא היה צריך להתבזות בבקשה מגוחכת ומופרכת כזאת. עובדים עלינו בעיניים. Nnnnnnnnnnnnnnnnext!
ירון אשבל | 19.06.12
15.
יש לי יש לי
ניסיון מר עם אנשים אלה הוא מדבר על עמלות; אני נסעתי פעם איתם לתיווך עד שא חתצתי על הסכם שאם לא תצא פגישה עם גורם מסויים אז אצטרך לשלם מכיסי את ההוצאות של 3 אנשים; מיקרה אחר הם עוקפים אותך בעיסקאות; ועל עמלות לא לא אסור אנחנו גוף ממשלתי זה העובדות ; והשגרירויות עוזרות בעיקופים האלה חבורה של לא אוסף יותר
ישראל עצבנית | 19.06.12
10.
חובה להפריט את התעשיה האווירית
בתעשייה האווירית ישנם כמה מפעלים. מספר מפעליםכמו חטיבת מטוסי מנהלים מפסידים מיליונים של דולרים כל שנה , אך בגלל ניהול כושל ולחץ חזק של וועד העובדים לא סוגרים את החטיבה הזו. כמוכן בגלל הוועד החזק ישנם מספר לא מבוטל של עובדים הבאים כל בוקר מעבירים כרטיס ולא עובדים שניה אחת במשך היום וזהנמשך מספר שנים ומרבלים על כך משכורות גבוהות מאוד (כ-20K בחודש)
גיורא | 19.06.12
9.
דפק את כולם בשכר ודפק קופה לעצמו - כנסו..
הוא היה המנכל הכי אכזרי, לא העלה משכורות, פירק את המוראל מהמפעל, כולם שבוזים, משכורות לא עולות, ובסוף הוא מעיז לתת לעצמו כזאת בוחטא בלי להתבייש. ועוד "לדרוש" פיצויים ו"לדרוש" להיות יועץ ו"לדרוש" לשכה.. זה ביזיון שגובל בשחיטות המאפיינת את הנהלת החברה. הגיע הזמן שמישהו יעשה שם סדר וינכה את השורות מכל הכוחנות והאגו ויתחילו לעבוד במקום להרוויח על חשבון העובדים היקרים של התע"א.
דורון | 19.06.12
8.
זה לא חדש ,זו השיטה היום אנשים עוזבים משרות(בתאום עם המנהלים) וממשיכים....
וממשיכים לבצע אותו התפקיד כיועצים / עובדי חוזה בשכר כפול ומשולש. יש להוציא חוק בשרות המדינה שבחברות ממשלתיות ועובדי מדינה לא יכולים לעבוד באותו המשרד אם היו בו שכירים. לחייב תקופת צינון של שנתיים לפחות.
זאב | 19.06.12
6.
בושה וכלימה
עבדתי בתעשיה האוירית. יש שם אנשים מצוינים. יש שם גם מנהיגות, שברובה היא טובה וראויה. ההתנהלות של יצחק נסים היא בושה וכלימה לכל מי שעובד או עבד שם, ובראש וראשונה - לו עצמו. מנכ"ל פורש סוחט משרה והכנסות עתידיות, מעיסקות שיביא למפעל, תוך איום מרומז שיעבור ל... מתחרים? ראוי מאד שרשות החברות הממשלתיות תקרא אותו לסדר, תגביל - מראש - את עיסוקיו לאחר הפרישה, ותגביל את תנאי הפרישה שלו כמקובל. יצחק ניסן מציג באור מאד לא סימפטי את כל שכבת ההנהלה של המפעל המפואר הזה.
אמיר | 19.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת