אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": תקלה בפורד פוקוס: הרכב מתריע על בעיה במנוע

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
תקלה רק בחיישנים?
ממש לא, 4 ימים אחרי קבלת הרכב, תוך כדי נסיעה, המזגן הפסיק לפעול, לאחר מכן נדלקו נורות אדומות והרכב נגרר למוסך . במשך 4 ימים חל התיקון שבסופו נאמר שהוחלף הרדיאטור. אם ראדיאטור זה לא מכאני אז מה כן? בכל מקרה המנוע התחמם ועכשיו הוא כבר לא פועל חלק. אל תאמינו לאמירות של פורד.
 | 23.06.12
5.
אחלה אוטו אבל מערכת הפקודות הקוליות ירדה מהפסים
המערכת לא מוכנה לבצע חלק מהפקודות שהיא אמורה לבצע לפי הספר רכב במוסך כמובן לא הצליחו לאבחן את התקלה ואני הרמתי ידיים נראה לי שהרכב הזה קצת יותר מידי מתוחכם , יש לו אישיות משל עצמו ולפעמים הוא פשוט עושה או לא עושה מה שבא לו ... ככה זה כשיש גם גיר רובוטי וגם מערכת פקודות קוליות...
הראל | 21.06.12
4.
תקלה נפוצה בהרבה יפניות(פוקוס היא תכנון של מאזדה) בגלל האזעקה שמתקינים פה
חוסר המקצועיות של מתקיני האזעקות ומנתקי המנוע למיניהם גורם להרבה תקלות אלקטרוניות. נורת בדוק מנוע דולקת מחיווי של עשרות חיישנים. הסיבה הנפוצה להידלקותה היא התקנה או תכנון לקוי של מערכת האזעקה ואין שום תקלה אמיתית.
בעל מוסך ללא אינטרס מלבד שתבואו לתקן אצלי | 21.06.12
2.
אצלי המונדאו החדשה כבר 3 שבועות במוסך פורד שלא מצליח להרכיב לה את הגיר חזרה
הרכב בן כ3 חודשים כבר פעם רביעית במוסך, באמצע הנסיעה הגיר יוצא לניוטרל ולא חוזר עד כיבוי והנעה מחדש, 3 פעמים ה״מומחים״ של פורד בדקו ואמרו שלא רואים שום בעיה. בפעם הרביעית הסרתי את התקלה עם הפלאפון ואז לא הייתה להם ברירה אלא לעשות כאילו מטפלים, מאז כבר 3 שבועות אני בעונש בלי הרכב והם מספרים לי שהם לא מצליחים להרכיב את הגיר שפרקו בחזרה. בקיצור תחשבו טוב טוב לפני שלוקחים פורד, אחלה אוטו שרות תת רמה!
נדב | 21.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת