אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החברה לישראל מגדילה אחזקתה בצים בהיקף של 25 מיליון דולר

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
לא לתת שקל מכספי הפנסיה לחברה לישראל-בגלל בטר פלייס
החוסכים התמימים נאלצים להשתתף בעל כורחם במימון בלוף המאה של בטר פלייס, למרות שכבר ברור שהמיזם הזה הוא כשלון מוחץ ואולי אפילו סוג של הונאה שמטרתה העברת כספי הציבור ומשקיעים תמימים או אפילו מתוחכמים רק חסרי ידע ברכב, לגורמים כמו בני משפחת אגסי, חבריו ומקורביו. מהפכת רכב - לא תצא משם. הסוללה לא מתאימה (גדולה מדי, כבדה מדי, יקרה מדי, מספקת טווח נסיעה קצר מדי בתנאי אמת) , הקונספציה נתמכת רק ע"י רנו וגם זה לא בלב שלם, תחנות ההחלפה הן פתרון של כוסות רוח למת כי כל משאבת דלק אחת שקולה ל-5 תחנות החלפה מבחינת טווח הנסיעה לכל תדלוק ויש בארץ כ- 10,000 משאבות בנזין וסולר. הרכב יקר מדי (פי 2 מרכב קומפקטי חדש) וזאת עוד ללא עלות הסוללה, ארוך מדי ולא מתאים לערים צפופות ועתירות בעיות חנייה. בקיצור - חבל על הזמן. אסור שכספי החוסכים דרך קרנות הפנסיה ימשיכו לתדלק את המיזם הבעייתי הזה. מנהלי קרנות הפנסיה וקופות הגמל- אל תהיו פתי מאמין לכל דבר ותתחילו לבצע את עבודתכם.
מישהו | 23.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת