10. יש שתי אפשרויות: 1. שאנחנו נשלם על מכוניות ודלק (נשלם מס) ונישאר עם פחות כסף בכיס. 2. המדינה תשלם תחבורה ציבורית טובה שתשחרר אותנו מהתלות ברכב פרטי ותשאיר לנו קצת כסף בכיס. לי נמאס להיות נהג. יואב | 22.06.12 (ל"ת)
7. "המדינה היחידה בעולם שיש בה יותר עצים במאה הזו מאשר במאה ה-19 היא מדינת ישראל" רק חבל שחברי הגיס החמישי רוצים להחזיר את ישראל למאה ה-19 | 21.06.12 (ל"ת)
6. נסיעה מבאר שבע לתל אביב היא לא 40 דקות!!! נסיעה באוטו במהירות 110-120 קמ"ש על כביש 6 לוקחת 55 דקות מבאר שבע לתל אביב, וזמן הנסיעה ברכבת החל מחודש יולי 2012 תיקח 55 דקות גם כן, ושנה הבאה כשיגיעו לארץ רכבות שיכולות לנסוע במהירות 160 קמ"ש זמן הנסיעה מבאר שבע לתל אביב ברכבת יצטמצם ל-45 דקות לרכבת ישירה, ו-55-60 דקות לרכבות המאספות שחלקן יסעו דרך נתב"ג 24 שעות ביממה ללא הפסקה, כפי שקיים בקו נהריה-נתב"ג כבר משנת 2007. באר שבע עיר המים | 21.06.12 (ל"ת)
5. בושה לאדם שגינה את תכנית הרכבת לאילת פשוט מחריד לחשוב שיש מישהו שעדיין חושב שנסיעה בכביש הערבה המסוכן והארוך היא הדרך היעילה ביותר להגיע עד אילת ושרכבת לעיר הקייט הדרומית והשער של ישראל ליבשת אפריקה היא טעות מלכתחילה. בושה וחרפה!!! אלון | 21.06.12 (ל"ת)
4. אפשר להמשיך לחלום על רכבת תחתית בת"א גם עוד 20 שנה... הממשלה הנוכחית אין סיכוי שתעשה משהו לפיתוח התשתיות במדינת ישראל. מה שמעניין אותם זה רק להמשיך לשבת על הכיסא שלהם. הם מנותקים לגמרי מצרכי האזרחים במדינת ישראל. | 21.06.12 (ל"ת)
3. רכבת תחתית בתל אביב היתה צריכה להיות כבר לפני 20 שנה אבל אנחנו מדינת חלם ושחיתות תום | 21.06.12 (ל"ת)
יו"ר קק"ל: רכבת תחתית בת"א צריכה להיות בראש סדר העדיפויות לפיתוח הפריפריה
12 תגובות לכתיבת תגובה