18. שאלה לאחד העם שאלה לאחד העם - חב' הליסינג ו\או הטריידאין של כמה מיבואני הרכב , כבר היום, מוכרות רכבים של היבואן ( חב' האם ) חדשים עם "אפס" ק"מ, בהנחה ניכרת, עם רישום של יד ראשונה !!! היכן ? ? ? תן בבקשה פרטים. רוצה גם | 25.06.12 (ל"ת)
16. שינוי מבורך. בעלי הליסינג לא ייפגעו, כי מדובר רק בעסקאות חדשות. כל עובד רשאי להחליט אם ברצונו לקחת רכב ליסינג, או לקנות רכב חדש מהיבואן. ככל שענף הליסינג ירד, מחירי הרכבים יהיו שפויי יותר שחר - עובד הייטק | 24.06.12 (ל"ת)
15. רכבים מגיעים להמכר כיד שניה בגלל שעבר יותר משנה מיום היצור שלהם הסיבה העיקרית לכל הרכבי יד ראשונה עם אפס קילומטר היא שהיבואן חייב לרשום את הרכב על שם כלשהו עם האוטו עומד אצלו מעל שנה למכירה הדרישה הזאת חשובה כדי שלא נחשוב שאנחנו קונים רכב חדש שבפועל אנחנו קונים רכב בין שנתיים שעמד עד עכשיו בשמש באילת, אם רכב לא נוסע זה לא אמור שאין לו בלאי אוהד | 24.06.12 (ל"ת)
14. השיטה הזאת כבר היום עובדת אצל מספר יבואני רכב.... חב' הליסינג ו\או הטריידאין של כמה מיבואני הרכב , כבר היום, מוכרות רכבים של היבואן ( חב' האם ) חדשים עם "אפס" ק"מ, בהנחה ניכרת, עם רישום של יד ראשונה !!! אחד העם | 24.06.12 (ל"ת)
11. מה שיקרה בסוף שחברות ליסינג והיבואנים ימכרו במחיר זהה - הגבוה ביתור האפשרי ככה זה בישראל | 24.06.12 (ל"ת)
10. אפס קמ כיד ראשונה ? ! לייבא מחול רכב בגיל שנה,בירידת מחיר של 20-30% זו תהיה ההזדמנות של האזרח - באם באם התקנה תתוקן כותבי תרחישים- 12-11-12 | 23.06.12 (ל"ת)
8. כרגיל בילבול בין המונחים בענף הישראלי הזה. ישנם שלושה סוגים של משתמש ברכב שאינו בבעלותו. 1. רכב צמוד (פרטית או מסחרית) שהמעסיק רוכש בכספו ומעמיד לרשות העובד (בדרך כלל הפרטית להנהלה ומסחרית לאיש שירות) והנהנה משלם תוספת מס בגין הזקיפה הדיפרנציאלית. 2. רכב בליסינג (בדרך כלל צי די גדול) שהחברה שוכרת מחברת ליסינג ומעמידה לשימוש העובדים שמשלמים עבור השימוש הפרטי דרך שיעור הזקיפה. 3. ויש כמובן את הקומבינה הישראלית ,מבית המדרש של חברות ההי-טאק, שם זה כאילו בן כילאיים מעוות של שני הסוגים דלעיל. הרכב הוא בבעלות חברת הליסינג והעובד (שב99% לא צריך רכב לצורך עבודתו,פרט להגעה למשרד) משלם גם חלק (וכאן זו קומבינה מארץ הקומבינות) מעלות השכירות במשולב עם הזקיפה באופן שגם שלושה זוכי נובל בכלכלה לא יכולים לפענח אותו. אז עכשיו שכותב הכתבה ייתיחס לקבוצות השונות ויידרוש את דרשתו. באופן עקרוני "תרבות הרכב הצמוד" לשיטותיה היא רעה חולה לכלכלה ולתחבורה בישראל ועצם נפיצותה לכל סוכן ביטוח (שוקה) ופקידון בחברת ביטוח וחברי כנסת וכו' וכו' מעיד איך מי שרק יכול לא קונה מכונית (אם הוא צריך או לא צריך) אלא נוסע על חשבון כלל הציבור. עודף מכוניות,עודף נסועה,פראות על הכביש,זיהום אוויר,צריכת דלק,בזבזנות במט"ח ועוד. דיוגנס | 23.06.12 (ל"ת)
7. שוק הליסינג עיוות לחלוטין את ענף הרכב בארץ ואלו התוצאות. ההתקדמות מבורכת. צריך להמשיך לשאוף ולתקן עד שמכונית תמכר לאזרח פשוט בערכה האמיתי ושהליסינג ישקף את התוספת האמיתית בשירות. | 23.06.12 (ל"ת)
6. יש עוד המלצה : לפתוח את שוק הרכב ליבואן מקביל באופן מיידי ! ברגע שיהיו יבואנים מקבילים לכל הדגמים אז היבואנים הוותיקים יהיו חייבים לישר קו אחרת סופם יהיה כמו של חברות הסלולר. לדעתי על היבואנים לבצע הוזלה משמעותית של הרכבים ואז לא יצטרכו את וועדת זליכה . אבל כמו שאני מכיר את היבואנים הם לא יורידו את המחירים אלה רק בדרך הקשה, ועל כן אם יבואנים מקבילים יכנסו לשוק הרכב הציבור יתנקם קשות ביבואני הרכב הוותיקים ראו הוזהרתם. תסתכלו על אורנג,סלקום ופלאפון ותבינו. אפי הכלכלן | 23.06.12 (ל"ת)
5. גם הממשלה מבינה שלקוחות רגילים משלמים מחיר מופקע של כ-25 אלף שקל לרכב אבל ברור שלא יקרה כלום כי כל מהלך שמועיל לצרכנים אבל מזיק ליבואני הרכב ולרשות המיסם לא יעבור את מסוכת הלוביסטים. ב.ק. | 23.06.12 (ל"ת)
4. גם לדבר הכי טוב בעולם אפשר למצוא זוית שלילית הגברת התחרות בשוק הרכב תעזור לרכוש רכב חדש בלי לזרוק סתם כסף ליבואן - קשה לי לראות מה רע בזה שלומי | 23.06.12 (ל"ת)
3. השאלה מתי החוק יכנס לתוקף...ואם יעבור..אם..כל עוד יש לוביסטים אז אין סיכוי שיעבור. ניר | 23.06.12 (ל"ת)
2. ההנחות הן הרבה יותר גדולות ממה שרשום כאן מכונית משפחתית בת שנה 0 ק"מ נמכרת היום בהנחה של 32000 ש:ח ואחת אחרת ב25000 ש"ח א | 23.06.12 (ל"ת)
1. עוד סיבה לא לחדש את חוזה הליסינג בעבודה פשוט - יש לכם היום מכונית בליסינג ? רובכם (לפחות מנסיוני) לא "קורעים" אותה ולא משתמשים בה כ"ג'יפ". פשוט - חכו לסיום החוזה - וקנו את המכונית שנסעתם עליה. כך כווווולם (פרט ליבואני הרכב, וכמובן, קופת המדינה) ייצאו ברווח. אתם - תקנו מכונית שאתם יודעים את ההיסטוריה שלה. אתם - תפסיקו לשלם מס מטורף למדינה. יבואני הרכב ייתקעו עם מלאים (ולכן ייאלצו להוריד מחירים) המדינה - תפסיד הרבה מאוד מיסים מכך שלא ינוכה מכם מס ליסינג. המדינה - תפסיד הרבה כסף ממס הכנסה בגלל שהרבה חברות ליסינג יעסיקו פחות אנשים (אם אנשים לא לוקחים ליסינג, לא צריך כל-כך הרבה פקידים וכל כך הרבה ניידות שירות - ולכן אפשר לצמצם כח אדם). | 23.06.12 (ל"ת)
השינוי במכירת מכוניות "אפס קילומטרים" ייקר את עלות הליסינג
18 תגובות לכתיבת תגובה