אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התוכנית הזו חייבת לצאת מהתחנה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לא שווה לנסוע ברכבת
שבוע שעבר נסעתי לנהריה מתל אביב ברכבת (שבת.. אין רכבות) 2 אנשים יצאתי עם מיכל מלא וכל הנסיעה הלוך חזור יצאה לי 177 שח' ברכבת זה היה יוצא 65 לכיוון *2כיוונים*2 אנשים =260 שח' ברור שאם הייתי נוסע ברכב מלא זה (אולי) היה צריך להיות זהה אבל לשני אנשים אז תסבירו לי- הרכבת ממוקמת לרוב באזורים דפוקים (נניח בפ"ת), ללא גישה תחבורה ציבורית ויקרה. למה לנסוע בה???! (הייתי מכניס את נושא הנסיעה הרעש הלא נעים (הכוונה לרמקולים ולא לרעש הרכבת) אבל אז יגידו שאני סתם מתלונן על כל דבר
 | 27.06.12
3.
דעתי שונה
צריך להבין - ההפרטה החלקית של הרכבת היא הבעיה. הזכיין הפרטי לא בא לשפר שירות - הוא בא לעשות רווח. תראו מה קרה בהפרטות שעניינן בני אדם - מוסדות לחוסים למשל. הזכיין לא שם עינו לשירות לחוסה אלא לרווחים שלו. תראו מה קרה בהפרטות של קוי האוטובוסים בישראל - מישהו מרגיש שהוא מקבל שירות טוב? אוטובוסים ישנים, נהגים סחוטים והמחירים עולים. תראו מה כמעט קרה בהפרטה של הכלא. אנשים - חשוב להבין שעובדי הרכבת הם היחידים שיכולים היום לעבוד בחברה הזו. מי באמת רוצה לבוא להיות פקח, מנהל תחנה, נהג, עוזר נהג או עובד תשתיות? מי שמוכן שילך עכשיו ויעבוד בשעות הלילה, בחום הנורא או בקור ובגשם. אותם 2400 עובדי הרכבת צריכים הנהלה חזקה, מנהלים שיקפידו על נהלי עבודה, שיעסקו בפיקוח ומדינה שתאכוף את הבסיסי ביותר - מודל תגמול. כסף תמורת עמידה ביעדים ותוצאות. מה אתם מצפים מעובדים בחברה שאין בה דבר כזה??? ותוכנית האב - אם תהיה תוכנית, מנהלים שמנהלים ומודל עמידה ביעדים ותגמול - היא תצא. וכמובן - פיקוח הדוק על הזכיינים.....שלא יעבדו עליהם
שחר | 26.06.12
2.
איחורים, שביתות, צפיפות, מחיר יקר, אין חנייה
למה שניסע ברכבת? גם עם הפקקים, הנסיעה במכונית הגיונית יותר. עם רמת שירות כזאת לא פלא שהעסק לא צומח. תוסיפו קרונות ורכבות, תתחילו להגיע בזמן, תרחיבו את מגרשי החניה, תוסיפו אוטובוסים שיגיעו לתחנות בתדירות גבוהה כדי לקחת את הנוסעים למרכזי הערים, תעדכנו את תדירות הרכבות גם בשעות הצהריים והערב (מה זה רכבת פעם בשעה???) - אז תראו שיגיעו נוסעים.
ארז | 26.06.12
1.
לא מספיק לצטט מספרים באופן ילדותי
1. המכונית הפרטית בישראל יקרה-לאזרח הפשוט. 2.המדינה עודדה באופן פאסיבי הגדלת צי רכב בחברות ,תאגידים ולממשלה עצמה בהקלות עצומות במסוי לכלי רכב "צמודים". 3.אי אפשר להתעלם מקצב גידול האוכלוסיה ופרישתה ברחבי הארץ. 4. טרם נחקרה ,באופן פלילי ,השפעתה של חברת האוטובוסים הגדולה בישראל על מקבלי ההחלטות במשרד התחבורה לאורך השנים לדכוי הפיתוח של רכבות בארץ.
דיוגנס | 26.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת