אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גוגל משיקה טאבלט וגרסה חדשה של אנדרואיד

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מגיב 8 הצחקת אותי כהוגן!!!!!!!!!!!!
אתה משווה בין מכשיר שהייתי נותן לבן הקטן שלי (אם היה לי), למכשיר שנועד לקהילה העסקית ולמשתמשים שרוצים חלופה למחשב נישא, וכזה שעומד להתמודד עם מחשבים כגון מקבוק-אייר וכדומה? סרפס פרו עומד לצאת ב-2013 ואני בונה עליו חזק. מה שיפה בזה, שאפשר לקנות את המכשיר במחיר נמוך בארה"ב, ואת הכיסוי עם מקלדת אנגלית/עברית בנפרד בארץ.
חחחחחחחחחחחחחחח | 28.06.12
9.
החומרה אינה חשובה. התוכן חשוב. אם יהיה תוכן - יצליח. לא יהיה תוכן - ייכשל:
טאבלטים מיועדים לצריכת תוכן (בעולם - בארץ אין תוכן, אבל את מי זה מעניין). אינטרנט, אי-מייל, עבודה - זה הכל משני עם טאבלט. אפל ואמזון מצליחות כי יש להן הרבה תוכן, המוגש בצורה נוחה, וברכישה קלה ואמינה. כל האחרות נכשלו, כי לא הצליחו לייצר תוכן ולהגיש אותו כמו שצריך. אם יש תוכן, חומרה טובה יכולה בהחלט לעזור. אבל אם אין תוכן, כל החומרה שבעולם לא תעזור. גוגל הבינו את העניין הזה, ושמו דגש על החיבור לגוגל פליי ועל התוכן. הבעיה: גוגל פליי הוא אי-טיונס ואפ-סטור, והוא לא אמזון. האם זה יספיק? ותזכורת: לאפל אין שום בעיה לקחת את האי-פאדים שלהם - גם החדש וגם ה-2 - ולחותך את מחיריהם בצורה דראסטית, ועדיין להיות רווחיים מכל השאר.
דרום לבנון | 28.06.12
8.
הטבלטשל גוגל 200$ וזמין היום. הטבלט של מיקרוסופט 500-1000 ולא ברור מתי יצא
לאנדרואיד יש היום יותר ממיליון הפעלות ביום - שזה בערך הכמות הכוללת של טלפוני וינפון שנמכרים ברבעון. אנדרואיד ניצחה ובגדול - למרות התביעות המשפטיות, למרות המניפולציות בתקשורת ולמרות ההשקעה חסרת התקדים (יותר ממיליארד דולר) בשיווק האלטרנטיבה, למרות הנסיון לכפות על חברת הסלולר הגדולה בעולם (נוקיה) לייצר משהו אחר. במאה ה-21 הצרכן הוא החזק, והצרכן בחר מערכת הפעלה פתוחה וחופשית.
ההבדל בין להיות המוביל ולהיות העושה רוח | 28.06.12
4.
ל-2
מסך גדול עולה יותר, וצורך יותר חשמל באופן משמעותי. זה מחייב גם להגדיל מאוד את הבטרייה שגם זה רכיב יקר. מי שייתאמץ ויוציא מכשיר סביר, כנראה לא ירד מאזור ה-400$, מה שלא ממש שובר את השוק באופן דרמטי, אלה יותר מציב אותו כחיקוי של ה-אייפד. אפל חשבו הייטב לפני שהם בחרו את המחירים. מהלך טקטי כמו בתורת המשחקים: הם היו הראשונים לבחור במחיר, והם סינדלו את המתחרים ע"י מה שתארתי מקודם. להזכיר לכולם, הרבה אנשים חשבו בזמנו שמחירי האייפד יהיו 800$, והופתעו לטובה. (הרי בד"כ הטקטיקה שלהם היא למצב את עצמם כמוצר פרימיום, עם מחירי פרימיום). נ.ב. ראיתי את השידור, וזה שכותב הטור הכריז שהעוזרת האישית שלהם יותר טוב מסירי - פשוט לא נכון (מה גם שהוא חצי נסוג מהעמדה הזאת בעצמו באמצע הכתיבה)
א | 27.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת