19. צודק. ואם הצרכנים ידירו את רגליהם מרכבי "קבוצה 2" לשעבר, אז ליבואנים לא תהיה ברירה. רוב אנשי המשפחתיות יכולים להסתפק בסופר מיני ואף במיני. מי שיש לו משפחה גדולה יותר, בכל מקרה לא קונה משפחתית. | 05.07.12 (ל"ת)
17. אני ביטלת קניית לאון חדשה וקניתי ניסן משומשת - כנסו תבינו חבר שלי ששמע שהזמנתי את הרכב שאל אותי אם אני אוהב לשלם מסים? הוא אמר לי שאת הרכב לא קניתי ב 120K אלא ב 60K את היתר שלמתי למדינה שממנת את בטלני הקבע את סחטני חברת חשמל ושדדי הרכבת + ערבים וחרדים, במצב של רכב יד 2 אפשר לקבל רכבים ב 50% פחות מהמחירון, באמת ביטלתי את הליאון קניתי ניסן ב 45% פחות מהמחיר כי הבחור קנה רכב חדש וחודשיים הוא תקוע עם הרכב, שאלתי אותו מה הציעו לו בטרייד אין, הוספתי 1000 ש"ח וסגרתי במקום, שיעלו מסים על רכב כמה שרוצים, אני החלטתי שאני לא קונה יותר רכב חדש, רק יד 2 ורק בחצי מחיר!!! מקווה שכולם יעשו כמוני ושהמדינה תתחיל לאסוף כסף שחור ולא רק מאנשים ישרים והוגנים... פינקופץ | 05.07.12 (ל"ת)
16. מי שמספסר זה רשות המיסים שתומכת במחירי יבואנים מופרחים ביבוא רכב משומש למה רכב משומש נגזר ממחירון היבואן ולא ממחירונים במדינת הקניה??.... לרשות המיסים נוח לגבות מס ע"ב מחירון גבוה של היבואן ולא ע"פ מחיר עסקה אמיתי שנמוך בעשרות אחוזים ממחירוני היבואן שאינו רוצה יבוא חופשי-אישי-מקבילי. דוה ןביור בהפוכה | 03.07.12 (ל"ת)
15. חברות הליסינג מיבאות רק רכבים זוללי דלק. כולם נרדמים בשמירה. חב' הליסינג מיבאות רכבים עם גיר בעל 4 הילוכיים קדמיים גיר מיושן וזול ומוזילות מכיר השכירות החודשית אבל מכוניות אלו שותות דלק 9-10 ק"מ לליטר עלות ענקיל לחברות ולמחזיקי הרכבים וזיהם האויר הגדול ביותר. Jץ | 03.07.12 (ל"ת)
14. לדעתי: שווי השימוש ברכב ישן איננו מס אמת אלא מס יתר הגעתי למצב כי ישנן אצלי הוצאות רכב שליליות. מבט אחר | 03.07.12 (ל"ת)
13. צודק 4 ובנוסף... לא לשכוח!! כל חברות הליסינג ממונפות ע"י הבנקים שממונפים ע"י בנק ישראל=המדינה!! חברות האנרגיה והבנקים הם למעשה "חברת-ליסינג אחת גדולה"!! הם יעשו יד אחת לשמור על השוק הנ"ל יחד עם היבואנים חברי הכנסת והממשלה. נקודה!! הבנתם את זה? אז מה עושים אתם שואלים? נורא פשוט = להמשיך לא לקנות רכב פרטי חדש מעבר ל60,000 ש"ח עד נובמבר הקרוב ואז הבועה תתפוצץ להם בפנים=מאזני הפסד ושווי ערך נמוך לחברות הליסינג והיבואנים = פחות מיסים למדינה =כספים אבודים לבנקים שיכריחו את היבואנים וחברות הליסינג למכור ב 30% פחות מהמחירים כיום, אמן! להמשיך להתאפק ולא לקנות חדש! כל הכבוד! xm | 02.07.12 (ל"ת)
12. אוי לנו מעונשו של זה... מכוניות חשמל - עדין יקרות! אין לאף אחד עניין להוריד את המחירים על מכוניות אלה. בלו על חשמל - חבל שאפילו בחבילות של בטר פלייס החסכון לעומת הדלק הוא לא 50 אחוז למרות שתיאורתית זה אפילו אמור להיות יותר. מה עם רגולציות שמכשירות מונופול של בטר פלייס בתחום החשמל מישהו בוחן את זה? ומה עם זה ששוק הרכב מעוות לגמרי עם המחירון הלא מייצג של יצחק לוי. (ויש עוד דברים שהוצגו גם ב - המקור 22.5.2012 תחפשו בגוגל) בקיצור רק לחלוב מאיתנו כסף הם יודעים! חלבן | 02.07.12 (ל"ת)
11. כולנו נוהגים על קטנות בסוף כמעט וכבר אין הוזלות בתחום המשפחתיות, זה מזעזע.. אני כבר הבנתי שבמדינה הזאת אף אחד לא באמת שם כמטרה לדאוג לרווחת האזרח.. יש לי פיקנטו ידנית חסכונית בדלק (כי גם אוהבים להעלות את מחירי הדלק על גבינו כל שני וחמישי) שקניתי בכסף שחסכתי וסגרתי עניין. לכשיגיע היום ואצטרך משפחתית גדולה יותר כנראה שאצטרך לרדת מהארץ.. נועם | 02.07.12 (ל"ת)
10. הניתוח של ערן יעקב לא מדוייק ! 1. מדוע אין יבוא מקביל ? את הבחור שכח לספר 2. חלקי חילוף ! המחירים של היבואנים 200-500 % יקר, אז תזמינו חלקי חילוף דרך איביי ותווכחו כמה היבואנים שודדים אותנו,על זה אין מילה. 3. הבחור מאשים רק את חברות הליסינג ממש מצחיק ,הרי היבואנים משתפים איתם פעולה וגם המדינה שותפה לזה. לבוא ולהגיד שאין קרטל אצל יבואני הרכב זו ממש בדיחה. 4. מס על רכב חדש בישראל מגיע ל-128% מס,מס קניה ,מכס מע"מ בלו,שינוע, אגרת רישי טסט,והנה הגעת ל128% מס. הכי יקר בעולם. 5 מדוע הממשלה לא מורידה את המיסוי על הרכבים? 6. מכוניות מיני (קופסאות פח) לא בטיחותיות ומחירן יקר, בחו"ל כשצרכן רוכש רכב משפחתי הוא מקבל בכמעט מתנה רכב מיני. וועדת זליכה מושכת זמן ולא ידוע מה הסיבה, לכן חלק מההמלצות צריכות להיות מיושמות באופן מיידי, והשאר יובא לידי חקיקה. אפי הכלכלן | 02.07.12 (ל"ת)
9. כמו שהאוצר מוציא מכרז לרכב ממשלתי ולצבא.. שיוציא מכרז בינלאומי לרכב לציבור הרחב החיסכון למדינה יהיה עצום. דון פקי | 02.07.12 (ל"ת)
8. רשות המיסים היא מי שמעוות את מחירי הרכב כאשר מראיינים סמנכל רשות המיסים על שוק הרכב, זה ברור מי שולט בשוק הזה. רשות המיסים. מה הוא בכלל מדבר על זה ? במדינה הוקמלית זה כמו שאסטרונאוט ידבר על מחיר החלב. אבל במדינת ישראל, האזרח הוא פרה חולבת ולכן ברור שרשות המיסים תדבר על שוק הרכב. זו אחת הדרכים שהמדינה הזו מנצלת את האזרח. איש חופשי | 02.07.12 (ל"ת)
7. ל2-לא,אני לא אממן אותך אתה באמת מכיר אנשים שמחזיקים רכב ליסינג שיש להם 4 ילדים? אולי קומץ, ורובם דתיים. אתה רוצה שווי שימוש מפוחת בגלל שאתה עשית הרבה ילדים???? מיניוואן כמו הסיטרואן או המאזדה חמש עולה כמו מאזדה שש ושווי השימוש שלו הוא כמו של מאזדה שש. שזה לא יקר בטרוף. אז מה רצית-שווי שימוש של פורד פייסטה??? למה אני צריך לסבסד את שווי השימוש שלך כי יש לך יותר מארבעה ילדים??? מי שמביא ארבעה ילדים כנראה עשה חשבון מול מנהל הבנק והגיע למסקנה שהוא מספיק מבוסס להביא ארבעה ילדים, אז עם כל הכבוד, תממן את משפחתך ואל תצפה שאנשים אחרים, עם פחות ילדים, יממנו את ות הוצאותהמשפחה שלך. הייטק (שהחזיר את הליסינג) | 02.07.12 (ל"ת)
6. היבואנים מרוויחים הרבה יותר מבחו"ל אבל מוציאים את רוב הכסף במשכורות..! שלא יספר סיפורים.. יש רק דבר אחד שצריך לעשות להשוות את המיסים ביבוא אישי לאלו של יבוא מסחרי ולתת לשוק לעשות את שלו.. לא למדת כלכלה פרופסור? פרופסור עזרן | 02.07.12 (ל"ת)
5. יופי מיסים אבל מה עם התחבורה הציבורית הכל שקרים ותעמולה של רשות המיסים יש להוריד מס על הרכב הפרטי "המס הירוק" זה פיקציה מגוחכת להטלת מס נוסף על המגזר הנשחק בארץ ניסתי ערן היקר לקחת ילדים לגן ב07.30 ולהגיע לעבודה ב-8.00 בתחבורה ציבורית נסה ואז תדבר על מיסים ומס ירוק ביזיון של תחבורה ציבורית | 02.07.12 (ל"ת)
4. לא לשכוח ששלי יחימוביץ' ומז'ינובסקי הם הלוחמים למען הליסינג ונגד כל מעמד הביניים ללא ליסינג תומכת הליסינג וועד ח.חשמל | 02.07.12 (ל"ת)
3. הליסינג-מכת מדינה כל הכבוד. 100 אלף אנשי הליסינג טוענים שהם מעמד הביניים- ומה עם עוד שלושה מיליון? הגיע הזמן שמישהו ישים קץ לחזירות ולבזבזנות. זוג צעיר בלי ילדים עם מכונית משפחתית שנוסע 30 אלף קילומטר בשנה זה לא נורמאלי והדלק, המס על הרכב-זה בא על חשבון כולנו. חן בר אבי | 02.07.12 (ל"ת)
2. למה דופקים את המשפחות עם 4 ילדים ומעלה בליסינג הם חייבים רכב גדול יותר לפחות 7 מושבים ....ואז במקום הטבה הם נאלצים לשלם יותר מס כי הרכב שלהם יקר יותר איפה ההגיון............ערן יעקב למי שיש 4 ילדים ויותר צריך לעזור לו לא לחמוס אותו יורם | 02.07.12 (ל"ת)
1. מישהו צריך להסביר לפרנסי העיר שלצייר אופניים על המדרכה זה ממש לא לעשות שביל לאופניים! אלכס | 02.07.12 (ל"ת)
"חברות הליסינג מונעות את הוזלת המשפחתיות"
20 תגובות לכתיבת תגובה