11. להערכתי יש כבר קונה וזה דשנים של כיל חבל על הניירות של כולם רק עיוור לא רואה את הקשר שבין הפוספטים של כיל והנמל באילת ועכשיו נשאר למדינה לממן להם רכבת בחינם והם מסודרים עם עוד כמה מיליארדים בכיס והמדינה כרגיל תדפוק על החזה ותגיד איזה טעות עשינו ועוד חשב כללי יתעשר נראה לי שפשוט משתינים מהמקפצה בלי בושה והכל נמכר בזיך הזול אבי | 05.07.12 (ל"ת)
9. לא למכור לפני מימוש הפוטנציאל!!! רכבת בקרוב!!! ואז המקום יהיה שווה מיליארדים! זה יה הנמל שמחבר בין מדינות ערב למדינות אירופה!! נתיב סחר מהחשובים בעולם!! שוב גונבים את נכסי הלאום!!! אפשר להחכיר ל-10 שנים מקסימום ועוד 10 שנים למכור בשווי האמיתי!!!!! יהונתן | 05.07.12 (ל"ת)
5. נראה שהמחיר הראוי אפילו כפול מהנדרש במינימום המכרז הזה מוכיח שתשתיות לאומיות חייבות להשאר בניהול המדינה ולא בידיים פרטיות. אבי | 04.07.12 (ל"ת)
2. אסור לתת ליוסי מימן להשתתף במכרז כלשהוא של המדינה בגלל הנזק העצום שגרם למשק עם קובינת הגז שלו, בגלל ההתנהלות השערוריתית ורודפת הבצע שלו ושל מקורביו בניהול אמפל. וכמובן עד שלא יחזיר כל גרוש שהוא חייב למחזיקי האגח של אמפל גדי | 04.07.12 (ל"ת)
1. אם יקר לך מידי אז אל תקנה! נמאס שמוכרים את המדינה בנזיד עדשים הרי ברור שאתה תעשה מיליונים מההשקעה הזאת, אז דיי לילל. אם אתה לא רוצה לקנות אז לא! אזרח | 04.07.12 (ל"ת)
יוסי מימן למדינה: מחיר המינימום לנמל אילת אינו הגיוני
11 תגובות לכתיבת תגובה