9. השקעה בכבישים היא טעות הרי חייבים לנהוג לפי תנאי הדרך כל נהג שיעשה תאונה בדרך קשה, הוא צדיק? אלי | 07.07.12 (ל"ת)
6. לגבי כביש הערבה לפי הכתבה ההחזר לתאונות שלא יקרו יהיה תוך 15 שנה אבל לא כל התאונות הם חזיתיות חלקם גם בריחה לשולים ועוד כל מיני סוגי תאונות בנוסף המהירות הממוצעת תעלה כך שעוצמת התאונות תגדל אלו שלא כוללים התנגשות חזיתית שולי הכביש החדש לצערינו נחותים לעומת מה שהיה קודם כך שכביש החדש לא ימנע את כל התאונות בו נניח ש 50 אחוז מהתאונות כך שצפוי החזר של 30 שנה ולא 15 שנה, כמובן שלכביש מהסוג הזה יש משמעיות שהם לא רק מניעת תאונות אלה גם יכולת הובלה משופרת וקירוב הפריפריה למרכז ולזה יש משמעויות אסטרטגיות ברמה הכלכלית אם יוסיפו לזה נמל חדש שיבנה צפונית לאילת ורכבת אז זה יהיה יכול להוות תחליף לתעלת סואץ צריך לזכור שחלק מהאוניות שבאות מהמזרח מעבירות את הסחורה שלהם לאוניות קטנות יותר שמחלקות את זה לנמלים הפנימים ברחבי הים התיכון כך שישראל יכולה להפוך למקום מרכזי לשינוע סחורות לאגן הים התיכון אבל זה יהיה רק בראיה אסטרטגית כללית שמנוהלת ע"י הממשלה לטווח ארוך ולממשלות יש בדרך כלל ראיה לטווח קצר עד לקדנציה הבאה. נראה שרק הסינים יכולים להרים פרויקט בסדרי גודל האלו, חשבון | 07.07.12 (ל"ת)
4. תחבורה בישראל: מחדל תשתית והצטיידות רב-שנים, עם נסיון להפיל אשמה על נהגים. בוקר טוב | 07.07.12 (ל"ת)
3. הממשלה הזו לא חושבת לטווח ארוך משנה והשר כץ כבר "אימץ" אינספור תכניות... לאמץ לא עולה כסף ד"ר שיינין נאיבי | 07.07.12 (ל"ת)
2. תאונה כל נרקומן ראשי לנהוג בישראל גם אם הוא בקריז אז על מה אתם מתפלאים מישרד התחבורה שם כולם בובות שמקבלות משכורות שמנות וכך זה ניראה היום בעוד 5 שנים יהיה מסוכן לחיות כאן גואלללללללללללללללללללללל נפשששששששששש isra | 07.07.12 (ל"ת)
1. משעמם - הכותרת האינטליגנטית היא השקיעו בהסעת המונית בעיר ומחוצה לה גם בלי מודלים כלכלים מבטיח לכם חד משמעית שההחזר על ההשקעה יהיה לפחות 10%כולל, לדוגמא, יעול הכלכלה בשעות העבודה ומעבר להם . וחוץ מזה אפשר יהיה לגור גם מעבר לתל אביב סנטר. גידי | 07.07.12 (ל"ת)
השקיעו בכבישים
9 תגובות לכתיבת תגובה