אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השקיעו בכבישים

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לגבי כביש הערבה לפי הכתבה ההחזר לתאונות שלא יקרו יהיה תוך 15 שנה אבל
לא כל התאונות הם חזיתיות חלקם גם בריחה לשולים ועוד כל מיני סוגי תאונות בנוסף המהירות הממוצעת תעלה כך שעוצמת התאונות תגדל אלו שלא כוללים התנגשות חזיתית שולי הכביש החדש לצערינו נחותים לעומת מה שהיה קודם כך שכביש החדש לא ימנע את כל התאונות בו נניח ש 50 אחוז מהתאונות כך שצפוי החזר של 30 שנה ולא 15 שנה, כמובן שלכביש מהסוג הזה יש משמעיות שהם לא רק מניעת תאונות אלה גם יכולת הובלה משופרת וקירוב הפריפריה למרכז ולזה יש משמעויות אסטרטגיות ברמה הכלכלית אם יוסיפו לזה נמל חדש שיבנה צפונית לאילת ורכבת אז זה יהיה יכול להוות תחליף לתעלת סואץ צריך לזכור שחלק מהאוניות שבאות מהמזרח מעבירות את הסחורה שלהם לאוניות קטנות יותר שמחלקות את זה לנמלים הפנימים ברחבי הים התיכון כך שישראל יכולה להפוך למקום מרכזי לשינוע סחורות לאגן הים התיכון אבל זה יהיה רק בראיה אסטרטגית כללית שמנוהלת ע"י הממשלה לטווח ארוך ולממשלות יש בדרך כלל ראיה לטווח קצר עד לקדנציה הבאה. נראה שרק הסינים יכולים להרים פרויקט בסדרי גודל האלו,
חשבון | 07.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת