אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קציני הרכב של חברות הייטק: הנהגים של "רכבי חברה" נוהגים בטוח יותר מנהגים רגילים

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
העיקרון הוא הפרד ומשול
למישהו באמת איכפת מעבריינות וביריונות בכבישים? המטרה האמיתית היא לסמן קבוצות בציבור כדי שהקבוצות האחרות ישנאו אותם וידעו מי אשם בנחיתותם כלפי אותה קבוצה. בשנות ה70 עולים חדשים ונכים קיבלו מסגרת לבנה למספר הרישוי שכולם ידעו שזו מכונית שנקנתה ע"י מישהו שקיבל הנחה/פטור ממ,כס. במילים האחרות "במכונית הזאת נוסע מישהו שנהנה יותר ממך ובגללו עליך לשלם יותר". אז היום מסמנים את נהגי הליסינג. האם אין נהגים פרטיים נוהגים בפראות?. עוקפים את כל מי שעומד בנתיב לצורך ביצוע פנייה ונדחפים? נוסעים דרך תחנת הדלק כדי להרוויח עוד כמה מטרים? לא משתמשים באיתות? אורות כבויים או מסנוורים? כולנו נוהגים כמו ברברים. למה לא יותר פשוט לצלצל 100 ישר למשטרה לדווח על נהג מסוכן?
דוד | 21.07.12
29.
רכבי לסינג לא נוגעים בפסי האטה.
רכבי לסינג לא נוגעים בפסי האטה.אני גר באזור שיש בו פסי האטה ,רכבי הליסניג לא ממש מאיטים לפני הפס ,פשוט ממשיכים במהירות רגילה ומרחפים מעל פס האטה !!!נקודה שלא נדבר על נסיעה בכורכר,חניות של גני ארועים , נוסעים כאילו המכונית היא קומנטקר צבאי ומשאירים שובל אבק שלו מבייש גיפ ,בחיים לא אקנה רכב מליסינג !!!
אדם | 19.07.12
28.
לא להתבכיין-יש נהגי ליסינג רבים הנוהגיםבצורה פרועה מדי,ילדי העובדים פורקים כל רסן
והמכוניות מתוחזקות בצורה גרועה. ברוב המקרים קציני הרכב מחפים על המנהלים (שאם לא כן יפטרו אותם). הסיבה שהאיגוד שלח את המכתב הינה שהוא רוצה להיות פוליטיקלי קורקט. כל מי שעבד כקצין בטיחות או קצין רכב יודע שהכל אמת! גם נהגי הליסינג יודעים זאת!
קצין בטיחות לשעבר | 15.07.12
27.
אנחנו נהגי הליסינג בקושי על הכביש טוחנים עבודה מבוקר ועד הלילה
נוסעים מהר - לא מצייתים לחוקים - רוב הזמן כן ( לא נהיה תמימים ) למה איכפת לכולם מנהגי הליסינג ( אנחנו משלמים הרבה הרבה כסף על הרכב המסכן שאנחנו מקבלים מהעבודה ) אז אל תסתכלו בכיס שלנו תסתכלו על זה שאתם מוציאים "פחות" ואתם שולטים בהוצאות שלכם בניגוד אלינו. אנחנו לוקחים את הרכב מטעמי נוחות נטו בגלל שרוב היום אנחנו מבלים בעבודה אז אין לנו זמן לתיקונים \ טסטים וכו'.
ברק | 15.07.12
23.
למה לא להתעלל באזרח קצת אם אפשר ?
האם יש הצדקה מבוססת על נתונים לדרוש מדבקה מנהגי הליסינג ? לא. אבל מדובר באנשים שכירים, צייתנים מטבעם, מורידים את הראש וממשיכים אז למה באמת לא להכניס להם עוד תקנה (שבטוח עומד מאחוריה אינטרס כלשהו שנגלה עוד כמה שנים). מעניין שכשאני נוסע בכביש המכוניות הבעייתיות הן לא המאזדה-3 עם נהג הייטק מקריח שרוצה רק לחזור הבייתה בשביל להתחבר למחשב אלא מכונייות ישנות פולטות עשן שחור שעברו טסט אצל מאכר או ב.מ.וו עם כל האקססוריס או הונדה סיביק......
גיל ג | 12.07.12
18.
תשובה לפנייה הנרגשת של מגיב 12
אני בעל רכב ליסיניג. עושה 35000 קילומטר בשנה. חלק מזה זה הגעה למקום העבודה שנמצא כ-35 ק"מ ממקום מגוריי וחלק זה נסיעות פרטיות. עשיתי חישוב וגילית שלשלם 2300 ש"ח בנטו על רכב הליסינג משתלם מאוד מאוד מאוד. אף אחד לא שיכנע אותי ובטח שלא קצין הרכב יכול לתת עצות. חביבי, שכל אחד יעשה את היישר בעיניו. עזוב אותך מגזל שמזל. מתאים, תקח. לא מתאים? תברח.
יוסי | 11.07.12
15.
מה עם מדבקות לערסים? ולב.מ.וו.?
האם יש אינדיקציה סטאטיסטית לכך שנהגי ליסינג מועדים יותר לזלזול בחוקי התנועה? סביר להניח שחנונים מההי-טק נוהגים, ככלל, באופן שאינו גרוע מהממוצע הישראלי שאינו מהמשובחים (סביר יותר להניח שרמת הנהיגה שלהם היא מעל הממוצע). אם כבר, עדיף לסמן נהגים שבאמת עברו יותר מ-X עבירות תנועה, ולהשקיע קצת מכספי המיסים על הדלק בהקמת Call-Center ארצי שיאפשר דיווח על נהגים מתפרעים באשר הם.
דרור | 11.07.12
12.
פנייה נרגשת לנהגים שהאירגון שיכנע אותם לאחוז ברכב ליסינג.
נפלתם במלכודת האגו שלכם עם העיסקה ש"קציני הרכב" שמתפרנסים בחברה שלכם עושים על הגב שלכם. העיסקה של רכב שאתם אוחזים (עם שלט פירסומת של החברה) הינה עיסקה גרועה עבורכם מבחינה כלכלית ועיסקה אדירה לשאר המאכרים בדרך. כל שקל שלא משלמים לכם במשכורת (ועוד נמכים לכם "השתתפות" בעיסקת הליסינג) לא מחושב לצורך לצורכי הפרשות פנסיוניות ועוד. חשבון פשוט,אתה צריך מכונית פשוטה על-מנת להגיע למשרד? תעשה מה שכולם בעולם עושים: תקנה מכונית. ועוד לא הזכרתי את נושא הגזל שאתה ו"קצין הרכב" שלך משאר בעלי הרכב הרגילים בארץ בכך שחברות הליסינג גורמות לכך ששאר האוכלוסיה משלמת יקר עבור רכישת מכונית פרטית.
דיוגנס | 11.07.12
9.
זאת באמת אפליה
נהגי ליסינג בדרך כלל הרבה יותר מיומנים, ובטוחים - כי הם נוסעים הרבה. כל הטענות הטיפשות, שלא אכפת להם מהתאונה - של קנאים שאף פעם לא נסעו בליסינג. לא משנה מי משלם את התיקון וירידת ערך - הנהג עדיין תקוע בכביש בחום/גשם במקום להיות בעבודה/אירוע/סידורים. האנשים המסוכנים בכביש אלא כשישים (70 ) שאין שום מעקב אחריהם, ולא צריך לספר שאישור מרופא משפחה זה משהוא מוצדק. נהגי רכבים מסחריים ופיקאפים למינהם, במיוחד אלה הישנים - נוסעים כאילו הם באמצע מדבר. נשים, במיוחד עם ילדים במושם אחורי. הדבר היחיד שהוא מסוכן ברכבי ליסינג - אלה הילדים של הנהגים, שמקבלים את האוטו בקלות, ולא פוחדים לדפוק אותו כי לאבא/אמא לא כזה אכפת.
 | 11.07.12
8.
לכל אותם "קציני" רכב
אתם ישראבלוף! כמות הנהגים שנוהגים ברכבי ליסינג ואשר מבצעים עבירות תנועה, בעיקר מהירות מופרזת וחיתוך בין נתיבים, היא כ"כ גדולה שאם היינו צריכים להתקשר אליכם בגלל כל אחד ואחד שכזה, לא היה נשאר לנו זמן לעבוד... ולכל אותם נהגים של אלביט שנוהגים בכביש 4 צפון ודרום - אתם הכי חצופים ופושעים בצורת נהיגה שלכם. וכנראה של"קציני" הרכב שלכם לא ממש מספיק אכפת אם אתם ממשיכים לעשות את זה על אף כל התלונות שאנחנו מגישים עליכם.
דן | 11.07.12
6.
הצעה מעניינת: אולי "משרד התחבורה" בעצמו יקים מערכת קולית להזנת מספר מכונית לנהגים משתוללים
זה תופס כמה ציפורים במכה אחת: 1) מספר טלפון אחד אחיד לתלונות. 2) אין צורך להדביק מדבקה בכלל. 3) הנתונים יוזנו ישר למשרד התחבורה ואם לנהג יהיו הרבה טלפונים כאלו הוא יקבל אזהרה. כמובן ששיחות לא מזוהות לא יתקבלו (לשם הגינות ומניעת חיסול חשבונות).
רעיון | 11.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת