30. העיקרון הוא הפרד ומשול למישהו באמת איכפת מעבריינות וביריונות בכבישים? המטרה האמיתית היא לסמן קבוצות בציבור כדי שהקבוצות האחרות ישנאו אותם וידעו מי אשם בנחיתותם כלפי אותה קבוצה. בשנות ה70 עולים חדשים ונכים קיבלו מסגרת לבנה למספר הרישוי שכולם ידעו שזו מכונית שנקנתה ע"י מישהו שקיבל הנחה/פטור ממ,כס. במילים האחרות "במכונית הזאת נוסע מישהו שנהנה יותר ממך ובגללו עליך לשלם יותר". אז היום מסמנים את נהגי הליסינג. האם אין נהגים פרטיים נוהגים בפראות?. עוקפים את כל מי שעומד בנתיב לצורך ביצוע פנייה ונדחפים? נוסעים דרך תחנת הדלק כדי להרוויח עוד כמה מטרים? לא משתמשים באיתות? אורות כבויים או מסנוורים? כולנו נוהגים כמו ברברים. למה לא יותר פשוט לצלצל 100 ישר למשטרה לדווח על נהג מסוכן? דוד | 21.07.12 (ל"ת)
29. רכבי לסינג לא נוגעים בפסי האטה. רכבי לסינג לא נוגעים בפסי האטה.אני גר באזור שיש בו פסי האטה ,רכבי הליסניג לא ממש מאיטים לפני הפס ,פשוט ממשיכים במהירות רגילה ומרחפים מעל פס האטה !!!נקודה שלא נדבר על נסיעה בכורכר,חניות של גני ארועים , נוסעים כאילו המכונית היא קומנטקר צבאי ומשאירים שובל אבק שלו מבייש גיפ ,בחיים לא אקנה רכב מליסינג !!! אדם | 19.07.12 (ל"ת)
28. לא להתבכיין-יש נהגי ליסינג רבים הנוהגיםבצורה פרועה מדי,ילדי העובדים פורקים כל רסן והמכוניות מתוחזקות בצורה גרועה. ברוב המקרים קציני הרכב מחפים על המנהלים (שאם לא כן יפטרו אותם). הסיבה שהאיגוד שלח את המכתב הינה שהוא רוצה להיות פוליטיקלי קורקט. כל מי שעבד כקצין בטיחות או קצין רכב יודע שהכל אמת! גם נהגי הליסינג יודעים זאת! קצין בטיחות לשעבר | 15.07.12 (ל"ת)
27. אנחנו נהגי הליסינג בקושי על הכביש טוחנים עבודה מבוקר ועד הלילה נוסעים מהר - לא מצייתים לחוקים - רוב הזמן כן ( לא נהיה תמימים ) למה איכפת לכולם מנהגי הליסינג ( אנחנו משלמים הרבה הרבה כסף על הרכב המסכן שאנחנו מקבלים מהעבודה ) אז אל תסתכלו בכיס שלנו תסתכלו על זה שאתם מוציאים "פחות" ואתם שולטים בהוצאות שלכם בניגוד אלינו. אנחנו לוקחים את הרכב מטעמי נוחות נטו בגלל שרוב היום אנחנו מבלים בעבודה אז אין לנו זמן לתיקונים \ טסטים וכו'. ברק | 15.07.12 (ל"ת)
25. כן, ממש שיות תמימות על הכביש. כל נהג שתראו מזגזג בין הנתיבים בלי לאותת וטס בלי חשבון הוא נהג ליסינג. ביבי עושק ישראל | 12.07.12 (ל"ת)
23. למה לא להתעלל באזרח קצת אם אפשר ? האם יש הצדקה מבוססת על נתונים לדרוש מדבקה מנהגי הליסינג ? לא. אבל מדובר באנשים שכירים, צייתנים מטבעם, מורידים את הראש וממשיכים אז למה באמת לא להכניס להם עוד תקנה (שבטוח עומד מאחוריה אינטרס כלשהו שנגלה עוד כמה שנים). מעניין שכשאני נוסע בכביש המכוניות הבעייתיות הן לא המאזדה-3 עם נהג הייטק מקריח שרוצה רק לחזור הבייתה בשביל להתחבר למחשב אלא מכונייות ישנות פולטות עשן שחור שעברו טסט אצל מאכר או ב.מ.וו עם כל האקססוריס או הונדה סיביק...... גיל ג | 12.07.12 (ל"ת)
22. החזרתי לפני שנה רכב ליסינג.הנטו גדל ב-3000 ש"ח (!) ואני עושה 20,000 ק"מ בשנה ממוצע אז קניתי רכב חדש והרבה יותר טוב מהשרוטאה הזו מאזדה 3 ונהנה הרבה יותר. למי שנוסע הרבה - שיעשה את החישוב שלו. למה שאשלם 300 ש"ח נטו בחודש ואחרי 3 שנים אפילו חתיכת פח לא תישאר שלי? ליסינג לשעבר | 12.07.12 (ל"ת)
21. ואף מילה על מות הדמוקרטיה מבין השורות משתמע שאיגוד קציני הרכב, מבקש להטיל את חובת המדבקה על כלל ציבור הנהגים. מוטב היה שהיו מזמינים חוות דעת משפטית שתוכיח כי מדובר במהלך שפוגע בדמוקרטיה, בחופש לפרטיות ועוד. אבי | 12.07.12 (ל"ת)
20. למגיב 18 איך 2300 נטו אפשר חישוב? איך יכול להיות 2300 נטו? חישבת גם את המס וגם את הפסדי הרשות? אם כן אז כנראה שאתה נוהג בקופסת גפרורים או שאתה מענג את הבוס שלך. טל | 11.07.12 (ל"ת)
19. אני עובד הייטק לשעבר בעל רכב ליסינג ואני אומר לכם את האמת אני זוכר שקרעתי את האוטו וחתכתי כי יכולתי לתת פול גז כן הייתי מאותת ושומר על חוקי התנועה אבל גרמתי לרבים לקלל אותי על הכביש קובי | 11.07.12 (ל"ת)
18. תשובה לפנייה הנרגשת של מגיב 12 אני בעל רכב ליסיניג. עושה 35000 קילומטר בשנה. חלק מזה זה הגעה למקום העבודה שנמצא כ-35 ק"מ ממקום מגוריי וחלק זה נסיעות פרטיות. עשיתי חישוב וגילית שלשלם 2300 ש"ח בנטו על רכב הליסינג משתלם מאוד מאוד מאוד. אף אחד לא שיכנע אותי ובטח שלא קצין הרכב יכול לתת עצות. חביבי, שכל אחד יעשה את היישר בעיניו. עזוב אותך מגזל שמזל. מתאים, תקח. לא מתאים? תברח. יוסי | 11.07.12 (ל"ת)
17. בליסינג לא מעגלים פינות, לא משלמים למעכר שיעביר את הרכב טסט ואח"כ משפחה שלמה נהרגת בגלל ברקסים משום מה זה קורה רק אצל הרכבים הפרטיים מדינת ישראבלוף | 11.07.12 (ל"ת)
15. מה עם מדבקות לערסים? ולב.מ.וו.? האם יש אינדיקציה סטאטיסטית לכך שנהגי ליסינג מועדים יותר לזלזול בחוקי התנועה? סביר להניח שחנונים מההי-טק נוהגים, ככלל, באופן שאינו גרוע מהממוצע הישראלי שאינו מהמשובחים (סביר יותר להניח שרמת הנהיגה שלהם היא מעל הממוצע). אם כבר, עדיף לסמן נהגים שבאמת עברו יותר מ-X עבירות תנועה, ולהשקיע קצת מכספי המיסים על הדלק בהקמת Call-Center ארצי שיאפשר דיווח על נהגים מתפרעים באשר הם. דרור | 11.07.12 (ל"ת)
14. יש פיתרון פשוט... לדרוש שגם רכבי ח"כים ופקידי ממשלה יישאו מדבקה כזו. תראו איך מייד מחליטים הפוך ... Q | 11.07.12 (ל"ת)
13. בליסינג לא מעגלים פינות, לא משלמים למעכר שיעביר את הרכב טסט ואח"כ משפחה שלמה נהרגת בגלל ברקסים משום מה זה קורה רק אצל הרכבים הפרטיים מדינת ישראבלוף | 11.07.12 (ל"ת)
12. פנייה נרגשת לנהגים שהאירגון שיכנע אותם לאחוז ברכב ליסינג. נפלתם במלכודת האגו שלכם עם העיסקה ש"קציני הרכב" שמתפרנסים בחברה שלכם עושים על הגב שלכם. העיסקה של רכב שאתם אוחזים (עם שלט פירסומת של החברה) הינה עיסקה גרועה עבורכם מבחינה כלכלית ועיסקה אדירה לשאר המאכרים בדרך. כל שקל שלא משלמים לכם במשכורת (ועוד נמכים לכם "השתתפות" בעיסקת הליסינג) לא מחושב לצורך לצורכי הפרשות פנסיוניות ועוד. חשבון פשוט,אתה צריך מכונית פשוטה על-מנת להגיע למשרד? תעשה מה שכולם בעולם עושים: תקנה מכונית. ועוד לא הזכרתי את נושא הגזל שאתה ו"קצין הרכב" שלך משאר בעלי הרכב הרגילים בארץ בכך שחברות הליסינג גורמות לכך ששאר האוכלוסיה משלמת יקר עבור רכישת מכונית פרטית. דיוגנס | 11.07.12 (ל"ת)
10. חלמאות לשמה הצורך להצמד לנהג מפר החוק ע"מ לקורא את המספר שלו ואת המספר אליו יש להתקשר יסכן הרבה יותר מאשר אותו נהג סורר גיא | 11.07.12 (ל"ת)
9. זאת באמת אפליה נהגי ליסינג בדרך כלל הרבה יותר מיומנים, ובטוחים - כי הם נוסעים הרבה. כל הטענות הטיפשות, שלא אכפת להם מהתאונה - של קנאים שאף פעם לא נסעו בליסינג. לא משנה מי משלם את התיקון וירידת ערך - הנהג עדיין תקוע בכביש בחום/גשם במקום להיות בעבודה/אירוע/סידורים. האנשים המסוכנים בכביש אלא כשישים (70 ) שאין שום מעקב אחריהם, ולא צריך לספר שאישור מרופא משפחה זה משהוא מוצדק. נהגי רכבים מסחריים ופיקאפים למינהם, במיוחד אלה הישנים - נוסעים כאילו הם באמצע מדבר. נשים, במיוחד עם ילדים במושם אחורי. הדבר היחיד שהוא מסוכן ברכבי ליסינג - אלה הילדים של הנהגים, שמקבלים את האוטו בקלות, ולא פוחדים לדפוק אותו כי לאבא/אמא לא כזה אכפת. | 11.07.12 (ל"ת)
8. לכל אותם "קציני" רכב אתם ישראבלוף! כמות הנהגים שנוהגים ברכבי ליסינג ואשר מבצעים עבירות תנועה, בעיקר מהירות מופרזת וחיתוך בין נתיבים, היא כ"כ גדולה שאם היינו צריכים להתקשר אליכם בגלל כל אחד ואחד שכזה, לא היה נשאר לנו זמן לעבוד... ולכל אותם נהגים של אלביט שנוהגים בכביש 4 צפון ודרום - אתם הכי חצופים ופושעים בצורת נהיגה שלכם. וכנראה של"קציני" הרכב שלכם לא ממש מספיק אכפת אם אתם ממשיכים לעשות את זה על אף כל התלונות שאנחנו מגישים עליכם. דן | 11.07.12 (ל"ת)
7. מה עם הפרטיות ברצינות. אני לא רוצה שהשכנים שלי ידעו איפה אני עובד. האם מישהו נתן את הדעת על עניין הפרטיות?! האם אין חוק שמתיחס לכך? די למדבקות!! נ.ב זה מכער את הרכב! מה עם הפרטיות - די למדבקות!! | 11.07.12 (ל"ת)
6. הצעה מעניינת: אולי "משרד התחבורה" בעצמו יקים מערכת קולית להזנת מספר מכונית לנהגים משתוללים זה תופס כמה ציפורים במכה אחת: 1) מספר טלפון אחד אחיד לתלונות. 2) אין צורך להדביק מדבקה בכלל. 3) הנתונים יוזנו ישר למשרד התחבורה ואם לנהג יהיו הרבה טלפונים כאלו הוא יקבל אזהרה. כמובן ששיחות לא מזוהות לא יתקבלו (לשם הגינות ומניעת חיסול חשבונות). רעיון | 11.07.12 (ל"ת)
5. העיקר שחברי הכנסת פטרו את עצמם מהחוק. הם לא חייבים מדבקה למרות שהם נוהגים ב "רכב חברה" יובל | 11.07.12 (ל"ת)
4. אעלק נהגי חברה מיומנים יותר שוב פעם מזדה 3 או מאזדה 6 עקפה אותך בחזירות ? כנראה שזה רכב חברה... הנהגים ברכי חברה נוהגים באגרסיביות, תוך כדי שהם מראים זלזול מוחלט ברכב עצמו, בזהירות והרבה פעמים גם בחוק. חושבים שיש לרכב רק 2 מצבים: פול גז או פול ברקס... נהג פרטי של טייקון | 11.07.12 (ל"ת)
2. נהגי הליסינג נוהגים כמו משוגעים! לא רכב שלהם, מה איכפת לקרוע אותו? וגם הילדים שלהם משתוללים בכבישים כי זה לא רכב של אבא אז למי איכפת? אא | 11.07.12 (ל"ת)
1. ממש לא! נסיעה קצרה בכביש החוף ותראה את כל נהגי הליסינג חותכים ,לא שומרים מרחק, לא מאותתים, חסרי סבלנות ואופורטוניסטים, כל מרווח קטן בינך לבין הרכב שמולך הם יכנסו. ולא אכפת להם ללחוץ על הדוושה עד הסוף כי הם לא משלמים על דלק. אבל בעצם זה כל הנהגים בארץ... נהג 1 | 11.07.12 (ל"ת)
קציני הרכב של חברות הייטק: הנהגים של "רכבי חברה" נוהגים בטוח יותר מנהגים רגילים
30 תגובות לכתיבת תגובה