15. אם השרים היו עושים משהו למען העם הזה היה מגיע מרצדס היות והם לא עושים דבר חוץ מכחלון מגיע להם עגלה עם חמור זוהר | 14.07.12 (ל"ת)
14. חבל חבל שלא נשארו עם הסקודה סופרב,אוטו מפנק כל כך ,מנוע V6 4X4 3.6 ליטרים חזק ומהיר עם 260 כ"ס שמאיץ אותה למאה קמ"ש תוך 6.5 שניות. ברמה של במוו ומרצדס אוהב סקודה | 17.07.12 (ל"ת)
13. הסיטרואן זה גם מחדל נכון-כל הכבוד לשר שיבחר סיטרואן- אבל למה אני-משלם מיסים-צריך לדעת שזו גרסה יקרה שהביאו במיוחד עם מחיר מנופח רק בשביל שתעמוד בתנאים של המכרז? אני יכול להבין מצב שבו נגיד שהשר באמת לא צריך להסתפק ברכב יותר מדי פשוט-אבל מה ההבדל בין סיטרואן C5 מהודרת לסיטרואן C5 רגילה-מושבי עור? GPS? למה אני צריך לשלם אקסטרא כספי מיסים כדי שהשר יסע על C5 עם מושבי עור במקום C5 עם מושבי בד? המדינה היתה צריכה לאפשר גם רכבי יוקרה עם רמת אבזור נמוכה - וככה היתה מתמודדת סיטרואן C5 רגילה ולא סיטרואן C5 עם מחיר מנופח מלאכותית גונן | 14.07.12 (ל"ת)
10. צריך לומר את האמת - תרבות הבלינג-בלינג של השרים בישראל פשוט עלתה על פני השטח השרים בישראל הם בבואה של החברה. שופוני ובלינג-בלינג. כל עארס עם עגיל יהלום באוזן וחולצה של ראלף לורן. ככה גם השרים שלנו. הם לא שונים בכלום מאלה שבוחרים בהם. לא יודע מי זה פה פראנק מטבריה שהגיב לפני - אבל הוא קרע אותי מצחוק. תפקיד רם עאלק. לא כל אחד יכול עאלק. שטויות! - רוב השרים בממשלה הם חדלי אישים. עסקנים פוליטיים קטנים שלא היו מגיעים לרמה של ניהול צוות בסקטור הפרטי. אנשים בלי השכלה ונסיון בניהול - אפס. כל מה שיש להם מבוסס על כוח פוליטי ושררה שהצליחו לצבור. לא באופן דמוקרטי כמובן - כי אם באמצעות קבלני הקולות המאפיונריים. ולעצם העיניין - BMW סדרה חמש הייתה ותישאר מכונית של עארסים. כמו באירופה - כך גם בישראל. סדרה 5 זה ה-סדרה 7 wannabiez. סיטרואן C5 לוקחת את ה-BMW סדרה 5 בכל מאפיין. העניין הוא ש-C5 היא סולידית. היא לא ל-Show-Off. היא לא בלינג-בלינג. קל וחומר אאודי A6. העארסים שמנהלים ברפובליקת בננות שלנו את העיניינים רוצים להראות לעארסים הבורים שבוחרים אותם מי הבוס. מי הגבר. במדינה שעלות החשמל לאזרח היא מהגבוהות ב-OECD (וביימי קיץ חמים עושים הפסקות חשמל יזומות כמו בעולם השלישי), עם מחדל שהביא אותנו לסף תצרוכת המים, עם מערכת חינוך מהירודות ב-OECD, עם מערכת בריאות שכבר שנים על סף קריסה - במדינה כזו, השרים צריכים לנסוע באוטובוס בלי מזגן! אה כן, אבל הם מטפלים באירן. כן, אירן זה דבר חשוב. הכל פה יקום ויפול על אירן. איך הם יגיעו לישיבות דחופות על העיניין האירני במכונית פשוטה. צריך כוח הרתעה - צריך להראות לאירנים שהשרים שלנו מתכוונים ביזנס. הם נוסעים ב-BMW. הם עארסים שעוד שניה משתוללים עליהם, מביאים להם כוסא על הפנים וחופרים להם בור בראש. האירנים מבינים רק כוח. BMW משדר כוח. כן, באמת הם צריכים BMW. זה ביטחון המדינה. רוברט | 14.07.12 (ל"ת)
9. גם אנחנו האזרחים רוצים לקבל 48% הנחה על רכב משפחתי ! לדעתי על הציבור לצאת להפגנות ,איך יתכן שהציבור משלם מחיר יקר על רכב חדש ואילו "נבחרי הציבור" זוכים להנחה מפליגה, בנוסף אמרנו הון ושילטון מחוברים יחדיו ,אז הנה הדוגמה. לציבור הרחב! אל תקנו רכב חדש תתאפקו עוד מספר חודשים ,יש מלאי ענק בשוק, המחירים בשוק הרכב נפלו ועוד יפלו בגדול,כל היבואנים וחברות הליסינג בלחץ אטומי ,בועת שוק הרכב תתפוצץ בגדול ,יש מלאי ענק של רכבים חדשים שאין להם קונים. אל תאמינו למבצעים של היבואנים ,הגלגל מתחיל להתהפך אם פעם רדפנו אחרי היבואנים היום היבואנים מחזרים אחרי השוק הפרטי כי לאט לאט היבואנים מבינים שעם חברות הליסינג "החגיגה נסתיימה". זיכרו מה קרה לחברות הסלולר שעשקו אותנו. אנחנו הציבור בידינו הכוח להשפיע על שוק הרכב לא לקנות והם לאט לאט יתבשלו ויורידו את המחירים באופן יזום מצידם. שימרו על כספיכם לימים יבואו. אפי | 14.07.12 (ל"ת)
7. כשבסיטרואן סיפקו רכבים ללוחמי הרזיסטנס, בב.מ.וו סיפקו מנועים למטוסי הרייך אנדריי סיטרואן היה יהודי. ב.מ.וו, כנראה שלא. למה לקנות רכב גרמני??????? חן בר אבי | 14.07.12 (ל"ת)
6. יחסי ציבור נוראיים לבי אם דבליו שר חכם יבחר בסיטרואן. שר לא חכם יקח בי אם דבליו. הנזק התדמיתי לבי אמ.דבליו בישראל ענקי. גם עכשיו לא יגעו במכוניות שלהם, גם חשפו להם את המחירים וגם השרים שיקחו בי אם דבליו יחטפו עגבניות וביצים. (מי שעושה להם יחסי ציבור בטח אוכל כרגע סרטים קשים) רוכב חובב | 14.07.12 (ל"ת)
5. ב.מ וו עולה כ 50000 $ בארה'ב אין סיכוי שתימכר ב200000 ש'ח ללא "דיבדינד" כלשהוא . שמעון | 14.07.12 (ל"ת)
4. BMW הוא אוטו שחביב על אירגוני פשיעה גם בעולם הגדול גם באירופה אם תנהג ברכב ב בבלגיה או הולנד יגידו לך אוטו סיצליאני אייל | 14.07.12 (ל"ת)
3. המחיר 208 אלף שקל המדינה גובה מס 96% מה שאומר העלות כ 120 אלף שקל למדינה מבחינתי שייחנקו איתה לא שאני בעד אבל | 14.07.12 (ל"ת)
2. מגיע לשרים רכב יוקרה שוב ושוב אנחנו מוצאים את עצמנו מתעסקים בשטויות ולא מסתכלים על מכלול העניין אין מה לעשות מדובר בתפקיד רם לא כל אחד יש לו את הכישורים להיות שר . אל תשכחו כי לבמוו יש שוק ובשונה מרכבים אחרים המדינה תמכור אותם מהר מחיר יד שנייה שלהם עולה בהרבה על וולבו וקאדילק שר יתרה מזו גם מבחינת מכירת הרכב כיד שנייה שנייה פראנק | 14.07.12 (ל"ת)
1. מחיר מינימום מבטיח "מכובדות מינימום". כמו שמשרים מצופה קוד לבוש של חליפה ולא כפכפים. אבל- סדרה 5 ואאודי A6 נחשבות כמכוניות "מנהלים" ולא "סאלון" כמו אחיותיהן הגדולות. אלא שבארץ המחירים של רכבי המנהלים האלה (שנפוצים מאוד באירופה) הוא פשוט מטורף, ועומד על 6 שנות עבודה מלאות של ישראלי עם משכורת חציונית! התחושה שהיבואנים מורידים את המכנסיים כדי לזכות במכרז רק מראה עד כמה מי שאינו שייך לארגון עובדים גדול (לדוגמא חבר, אשמורת, אינטל) נדרש לשלם מחיר גבוה בהרבה מהם. להזכירכם , גיל אגמון עשה מהפיכת הוזלות בב.מ.וו רק לפני מספר חודשים, והבטיח שתם עידן ההתמקחויות וההנחות מהמחירון שהיה נהוג אצל היבואן הקודם, אשף המניות דן חלוץ. והנה- מסתבר שהצהרות לתקשורת לחוד ומציאות לחוד. הצהרתי שאין התמקחויות, הורדתי במחיר, ועכשיו תקנו בלי להתווכח. כל עוד אתם לא יודעים שאני בכל זאת עושה הנחות הטריק יעבוד. לגבי הרכבים, שר שאמור לשבת מאחורה יעדיף ודאי את הסיטרואן. הרבה יותר מרווחת, ומשככת את הכביש בצורה נעימה בהרבה. לגרסת הדיזל שהוצעה (נפח 2.2 , טורבו ענק) יש מומנט אדיר, שמאפשר לה להאיץ חזק יותר מה ב.מ.וו בכל סל"ד מתחת ל 4000 ותוך כדי כך גם צריכת דלק מעט טובה יותר. מצד שני צריכת דלק לא מעניינת את השרים כי שווי השימוש שהם נדרשים לשלם נגזר רק ממחיר הרכב ולא מעלות השימוש בו בפועל (אז למה קוראים לזה שווי-שימוש ?) תומר.ב | 14.07.12 (ל"ת)
"בתפקיד השר אין כבוד גדול, לא משנה לאף אחד איזו מכונית יש להם"
15 תגובות לכתיבת תגובה