אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח טכנולוגי: פרסום בפייסבוק? פחחח

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מחקר לא ראוי...למה ? כי בפרסום בפייסבוק יש פילוח..המשך למטה
מי שמפרסם בפייסבוק יודע שניתן לפלח את קהל היעד בכל מודעה ובכל קמפיין. אם הם היו עושים פילוח למוצר ולא עושים פרסום לכל (גם אם המוצר היה פיקטיבי) לפי גיל, מין, ארץ, שפה, דפים דומים וכו' הם היו מקבלים תוצאות. דבר נוסף.....הם ציינו שהמוצר הוא פיקטיבי ולכן אין המשכיות לדף. במוצר אמיתי, מוצר או שירות קיימים ניתן להניע אוהדים לפעולה. הפרסום הוא להביא את האוהדים לדף וההנעה לפעולה באה מהדף... שלשום פתחתי בקמפיין פרסום בפייסבוק וכבר יש לי 3 הזמנות...ההשקעה שלי 15$ וכל הזמנה 925 ש"ח....מה תגידו על זה ?
מוזי אנידג'ר | 23.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת