20. למגיב 14 - שכתבת על המכירות של יוני התכוונת להגיד שקוראים לך יוני ואתה נציג המכירות של בטר פלייס? אתם שקופים יותר מאוויר ערן | 23.07.12 (ל"ת)
19. מתוך הפתגם האידישי...-כשהרבי אוהב אטריות יאכלו החסידים אטריות. לכל יצרניות הרכב קרוב לודאי שיש רכבים חשמליים או פלאג אין .אבל ברור שאסור ליבאם ארצה.רק למקורב השלטון מותר.הסירו את המצברים של הרכבים החשמליים ,הורידו את המס ללא המצברל8 אחוזיםושלחו את כל הרכבים לליסינג ל3 שנים.ונראה מה תהיה תגובת השלטון המושחת בארץ עדי | 20.07.12 (ל"ת)
18. שאלה: מה הבעיה להביא טויוטה פריוס פלאג אין? מהו ההבדל מפריוס רגילה? זו לא פריוס + טעינה חיצונית? | 20.07.12 (ל"ת)
17. כל הסיפור של בטר פלייס היה שווה רק בשביל הפלואנס החשמלית חוץ מזה הכל שם זה קשקוש אחד גדול. הפלאונס בנויה לתלפיות! YONI | 19.07.12 (ל"ת)
16. המחיר... כמה עולה רכב חשמלי וכמה עולה לתחזק רכב חשמלי... 121 אלף לפי אגסי זה מחיר גזל, כאשר המס הוא 8 אחוז בלבד והמצבר אינו נכלל בקניה ברור שלא צריך לשלם 121 אלף ש"ח לרכב בלי מנוע. (עלות מנוע חשמלי עשירית ממנוע בעירה פנימית). זו סיבה קטנה אחת. אגסי רוצה להרוויח והמון במקום לחכות ולחדור להמונים ולקבל אהבה... נושא שני זה מי משלם על אחזקת הרכב, אצל אגסי זה 55 אג לק"מ במקרה הטוב אבל במחיר החשמל הנוכחי זה היה צריך להיות 10 אג לק"מ - אז ברור למה לא קונים מאגסי אבל כעת שואלים ומה אם החברות האחרות אלו שרוצים רק למכור מכוניות. הם לא מרווחים דבר על האחזקה הזולה 10 אג לק"מ. רק הלקוח הסופי מרוויח ולכן אין להם מוטיבציה לשווק מכוניות חשמליות שברור שהתחילה ימכרו בקטנה. לדעתי הליפ של ניסאן כן ישנה את התמונה ראשית מחיר הליפ אמור לרדת מ32 אלף דולר (כולל מצבר) כפול 4 = 128 אלף ש"ח. ואז אם זה נמוך יותר וכמובן שיש חוק שניתן להטעין מהבית במחיר 10 אג לק"מ ברור לחלוטין שיתחילו לקנות הרבה רכב חשמלי בארץ.... ועוד משהו קטן יש פיתרון זול בהרבה מאגסי לטעינת רכב חשמלי. גד | 19.07.12 (ל"ת)
14. בניתיים יש כאן רק רכב חשמלי/היברדי אחד שמצליח - כנסו! וזה הפלואנס ZE תראו את נתוני המכירות של יוני! יוני | 17.07.12 (ל"ת)
12. אז תביאו כבר את הרנו טוויזי לארץ! רכב פשוט חסכוני וקל לכל ההיטקיסטים, ושאר העובדים ללא משפחה וילדים -והנה לכם יבואנים יקרים, פתחתם לעצמכם שוק חדש שלא היה קודם, צעיר ומהיר! דבר שיכול להצליח דווקא בגלל שנה כלככלית לא צפויה... ערן | 16.07.12 (ל"ת)
11. האומנם הנשמע כמו אכלו לי שתו לי. הייבואנים רוצים להמשיך לעשות קופה כפולה מהבנזין יש להם מספיק לקוחות שבויים אז למה להם להתאמץ? אנשים חמדנים וחסרי חזון, ידוע ולא מהיום, שיבכו מרה על גורלם שבעוד חמש שנים שאנשים יגידו בנזין הם יחשבו על הלהקה של פוליקר ולא על נוזל מסריח שעולה הרבה יותר מידי. רן אלויה | 16.07.12 (ל"ת)
10. נשמע כמו אכלו לי שתו לי. הייבואנים רוצים להמשיך לעשות קופה כפולה מהבנזין יש להם מספיק לקוחות שבויים אז למה להם להתאמץ? אנשים חמדנים וחסרי חזון, ידוע ולא מהיום, שיבכו מרה על גורלם שבעוד חמש שנים שאנשים יגידו בנזין הם יחשבו על הלהקה של פוליקר ולא על נוזל מסריח שעולה הרבה יותר מידי. בריקדה | 16.07.12 (ל"ת)
9. no gats no glorey אגסי היה היחדי שהיה מספיק אמיץ ללכתץ על הרעיון "המשוגע" הזה ויש לו עכשיו פור של לפחות 3-4 שנים על כולם אגב פרופסור מכובד בארה"ב התראיין לNBC ויצא בהצהרה שרכב חשמלי לא יצליח בעולם. שעה הוא נאם מדוע זה לא יקרה ואז בסוף הראיון אמר שהסיכוי היחיד של זה לקרות הוא רק במודל של בטר פלייס. זה הפרופסור אמר לא אני.... סטודנט חופשי | 16.07.12 (ל"ת)
8. אגסי לא המציא את המכונית החשמלית הוא רק המציא את הרעיון של תחנות ההחלפה והסוללה הנשלפת ככה הצרכן לא צריך לשלם עוד 50-70K ש"ח ח והוא יכול להרשות לעצמו לנסות על המוצר החדשני הזה תראו לי אחד שיקנה מכונית פשוטה בקרוב ל200K ש"ח פשוט יקר מדי | 16.07.12 (ל"ת)
7. תגובה ל 2 - פיספסת את הפואנטה אני לא חושב שהמודל של בטר פלייס קשור למיסוי שהמדינה קובעת וחל על כל הרכבים החשמליים (לא משנה מי היבואן). הם עוסקים ברשת ההטענה ובעולם של הרכבים החשמליים יש להם פיתרון שנשמע לי ייחודי ואולי אפילו יעזור לטכנולוגיה הזאת להתרומם (החלפת הבטריות והארכת הטווח). יחסית לטכנולוגיה חדשה אני דווקא מופתע שהם הצליחו לשמור על מחירים נמוכים (יותר זול ממכוניות ודלק של רכבים דומים). תראה לי מוצר חדשני שיוצא לשוק והוא לא במחירי קריעה - אני מזכיר את מחירי הסלולרים כשהתחילו, האייפונים הלפטופים וכו'... יאיר | 16.07.12 (ל"ת)
5. המודל של בטר פלייס לא מעניין ולא כלכלי ראשית ביחס לכלי הרכב ההיברידיים- זה לא חוסך כסף. בנוסף- כל היום לוגיסטיקה...לטעון ולטעון ולהחליף ולהחליף.... ובסוף- מי יקנה ממני הרכב בעוד כמה שנים? ובאיזה מחיר? פלופ | 16.07.12 (ל"ת)
4. בטח שהמדינה מעכבת! רוצים מיליארדים מהכנסות הדלק! הקטנת התלות בדלק תשחרר מיליארדים של שקלים להשקעה בדברים אחרים. זה רווח נטו למדינה. די לתלות בנפט | 16.07.12 (ל"ת)
2. מה לא ברור, הכל קשור לאגאסי!! אם היו נותנים להם להביא רכבים באותם תנאים של בטר פלייס אז הרכב היה עולה 140 אלף ש"ח והיה מרסק את מודל בטר פלייס באופן מוחלט. נתנו לבטר פלייס שנתיים לנסות את המודלים שלהם ולנסות לקבוע חסמים בלתי אפשריים ובסוף הם הבינו שהחבילות שלהם לא מעניינות אף אחד אז עכשיו הם שינו מודל. אל תדאגו יבואנים יקרים, עכשיו כשבטר פלייס מצאה מודל שיכול לעבוד לה ותתחיל למכור יתנו לכם להכניס שניים שלושה רכבים כל אחד. אבל בלי לריב, בסדר? | 16.07.12 (ל"ת)
1. שי אגאסי רוצה להיות טייקון ולהחליף את תשובה ובינו אגאסי תודה שאתה רוצה לפתור אותנו מעולו של הנפט, אבל למה להכניס לנו את החשמל באותו מחיר? לתשובה ובינו יש 3 אג על ליטר והם מרוויחים יפה, למה אתה רוצה להרוויח 90 אג כל המקביל לליטר? לא מספיק להרוויח כפול, למה לעשוק את הציבור, זו לא אשמתנו שבנית מודל מופרח עם משכורות עתק, אבל למה המדינה מסייעת לך לעשוק אותנו?? סלימאניה סלימאניה | 16.07.12 (ל"ת)
הפסקת חשמל: ההבטחות לגן עדן של רכב חשמלי נשארו על הנייר
20 תגובות לכתיבת תגובה