אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועדת הכלכלה אישרה: הציבור יוכל לדווח על נהגי הליסינג

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
מדוע לא מדברים על נושא ה"זכות לעימות"?
למיטב הבנתי בארה"ב חוק כזה לא היה עובר, בשל הconfrontation clause. עיקרון כל כך פשוט - אם מישהו מאשים אותך, יש לך זכות טבעית לחקור אותו מול הרשות. איך ייתכן שכאן תלונות אנונימיות תועברנה לתיקו של הנהג במשרד התחבורה? נוגד כל תחושה של צדק טבעי.
רונן | 28.07.12
25.
ועוד שנתיים, יצלמו את לוביסט כלשהו מספר איך הוא הצליח לסייע ללקוח שלו שמייבא נייר מדבקות לבתי דפוס
אופס, זה כבר קרה פעם? באמת??!!! מה החלוקים הזוהרים לא היו החלטה שסיבותיה הם בטיחות ???!!! לפחות במקרה ההוא, יצא מזה משהו טוב. מהמדבקה, לא יצא כלום... בואו נחשוב, היפוטטית, נניח שאני מעסיק, וצריך לדווח על הנהגים שלי שמביאים לי פרנסה. עקב כך הם יושבתו ל60 יום שלילה, ואני אמשיך לשם להם שכר. לדווח, או לא לדווח ???
avi | 26.07.12
23.
יש לי הצעה מהפכנית !!!!
על כל רכב יוטבע מספר מזהה ייחודי. המספר יוטבע גם מקדימה וגם מאחור. ההטבעה תהיה סטנדרטית בצבעים בולטים (נניח כתב שחור על לוח צהוב). ההטבעה תהיה מוארת כדי שניתן יהיה לראותה גם בלילה. מי שיראה רכב מבצע עבירה יתקשר למשטרה וידווח על מס' הרכב. מה אתם אומרים ? יש סיכוי להצעה שלי ?
Q | 25.07.12
22.
אין שום טעם במדבקה (חוץ מפרנסה לבתי הדפוס).
אין שום טעם במדבקה (חוץ מפרנסה לבתי הדפוס). כבר כיום באם מתקבלת הודעה/תלונה בצורה של מצלמת מהירות וכו' חברת הליסינג מחזיקה את שם הנהג מול מספר הרכב והתלונה מקושרת לנהג. כך שלא יוכל להתחמק מעונש. זה נכון שבעבר לא היה כך הדבר ואז התלונות/דוחות לא היו מגיעים לנהג העבריין והיו בטלים. מעבר לכך למה לתייג במדבקה את כל ציבור נהגי הליסינג. אם רוצים לדווח על דבר עבירה יש משטרה (100) ולא צריך להתייחס בצורה מיוחדת.
גלילי | 25.07.12
15.
חשוב לתקן את הידיעה
שלום, איגוד קציני בטיחות לא ביקש מועדת הכלכלה לא להחיל את החוק - האיגוד רצה להציף את הנושא כלפי הציבור הרחב -שנהגי חברה עושים יותר ק"מ .יש יותר מכוניות חברה על הכביש ממכוניות של אזרחים פרטים ורוב רובם של מחזקי הרכב בחברה מיומנים יותר ומנוסים יותר משאר הנהגים הפרטים .עקב פיקוח והדרכה שקבועים בתפקידו של קצין הבטיחות לקיים. כאן המקום לציין שעלתו של החוק לשנה יעבור את ה- 6 מליון שקלים בהנחה שהתשלום החודשי יעלה שקל לחודש . וזאת מלבד הפקת תעשיית המדבקות .
איגוד קציני בטיחות  | 25.07.12
12.
קצין בטיחות
קציני הבטיחות. הפכו להיות פקידי אכיפה וכמו הבדיחה על הכלב שרץ אחרי מכוניות חונות אנחנו מחפשים כל היום מדבקות על הפגושים. שלא נזכיר חס וחלילה את העובדה שגם ככה יש מעסיקים שלא מאמינים בנחיצותינו כל יפי הנפש חושבים בגלל שהם לא נוהגים ברכב ליסינג ומותר להם לנהוג בבריונות כי הכביש של האבא החורג שלהם. במקום נוציא כספים על לשחק בשוטרים וגנבים כל היום עדיף התקציב יופנה להדרכות והעשרה בנהיגה
משה מ | 24.07.12
11.
לצערי הרב הרבה מאוד נהגים ונהגות נוסעים בצורה מסוכנת
כנהג ותיק עם 30 שנות נהיגה יומיומית לצערי כ20 אחוז מהנהגים בערך נוסעים בצורה פראית מזגזגים בכבישים ולא שומרים מרחק גם שוטרים מתנדבים או כאלו שיש להם רכב אזרחי עם מנורה כחולה מרשים לעצמם בחוצפתם לעקוף פקקים בשוליים כשהם מדליקים את האור הכחול. דבר נוסף הוא שאין נוכחות משטרתית בכבישים כמו פעם, אין כמעט ניידות סמויות ונהגים עבריינים ממשיכים לגרום למוות מיותר כל יום. יש מה לעשות, וזה מתחיל בחינוך בבתי הספר, ממשיך במאות מצלמות תנועה סמויות שירתיעו ולא מצלמות שכל ילד יודע היכן הם, וניידות סמויות במקום ניידות משטרת התנועה המיותרות שנוסעות הלוך ושוב ועוצרות רק עברייני טלפון ורישוי, במקום לתפוס את העבריינים הכבדים!
אלי | 24.07.12
6.
משהו בדק אם עובר במבחן הבגצ?
רכבי הליסינג בעיקר סביב ההייטק, שלא השכילו להרים פורום מכובד אחד, עם לובי, עם כח קנייה מרוכז ולא מבוזר, כפי שחברות ההייטק "ידעו" לבצע כל אחת עבור עצמה, על מנת גם לבדל את עצמן ואף עם ניצול משאבים וגיוס כוחות, כפי שמתבקש בסיטואציה הנוכחית. כבר היה מי שאמר במה נבדל בעל רכב ליסינג מנהג רכב פרטי באפשרות הדיווח עליו ומעקב? לו זה היה אתגר טכני/מקצועי כבר היה קם הפתרון כפי שהיה מאז ומתמיד (ואני שייך עוד לדור שהכיר א האנטי מחיקון של תחילת שנו תהשמונים) אך נפלו על מגזר שאין לו כל יד ביכולת התארגנות, ללא לוביסטים וללא מספיק משפטנים. ולשאלה העיקרית - עובר בגץ אפליה שכזו?
רון | 24.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת