אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האמן המצליח הכי אנונימי בארץ

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
עבודותיו מיוחדות מאוד- ראליזם הפוך- הבעיה שאומן כזה מתחיל להיות
ברגע שאומן כזה מצליח עבודותיו יסודיות מדוקדקות ודורשות זמן בצוע לא קטן מרגע שממתינים לעבודות הוא למעשה הופך למוצר תעשייתי בצור המסויימת הוא יושב מכין עובד כי הקונים מצפים לעבודות כמו שכבר עשה המתווכים גוזרים עליו קופון ומתגלה למעשה אומן שהוא עבד של כסף באופן מסוים ואז צריך לבחון את זה כעסק בלבד שעות עבודה לבצוע זמן לשעה מסתבר שזה עבודה במחיר די זול כמו בימי האומנות שבהם הצייר מקבל מימון מהברונים לצייר דיוקאנות תחשבו עלזה זה פשוט עסק נטו שעות עבודה מחיר לשעה מזמיני ציור משמלמים כהשקעה מעגל סגור הגרועים ביותר בכל העולם הם המתווכים שגוזרים קופונים בלילעשות כלום
ממש מפעל יצור | 25.09.17
37.
מדהים ונפלא ושווה כמה מיליונים מעל המחיר הנוכחי,אבל...
יש בציור מהסוג הזה התנגדרות בעצם תהליך ההתבוננות,זה כאילו הצייר אומר תראו כמה יפה אני מתבונן,כל זה טוב ויפה וחשוב אבל תרומה עמוקה ומהותית לאמנות אמורה להציג בדיוק את הקצת שמעבר לזה,ולכן לא בדיוק נכון לצחוק על אמנים שבורחים ממיומנות גרידא,דווקא הם מבקשים להזכיר שאנושיות זה משהו שמעבר למיומנות .
משה | 29.07.12
36.
יש פה ושם בעייה בהבנת הציור הריאליסטי
טיעון שגור ושגוי הוא ההשוואה למצלמה. המצלמה מתעדת רגע מבחינה טכנית וזהו. לעומתה צייר שמצייר מהתבוננות פועל ממורכבויות שונות של קשר עין, יד, רגשות ועוד... מול האור הפיסיקלי וכל השינויים שמתרחשים בכל הרגעים בו נמשך הציור (שזה כמה?????). מדענים לא חקרו... אבל רק מי שניסה באופן אותנטי לאורך זמן מסוים לפחות, יודע איזה וכמה יכולות צריך להפעיל כדי לפרק ולחפש ולערבב צבע כלשהו, צבע שיהיה אותנטי (מה זה?) וכל זה מבלי להתייחס לבחירה של הצייר שהיא מורכבת בפני עצמה. קצרה היריעה מלהמשיך ולנסות להסביר. מה יותר רלוונטי לצייר לאט בעידן הטכנולוגי המהיר והמשוכפל להחריד? וכל זה י בהחלט יכול להתקיים בכפיפה אחת עם אמנות עממית, וירטואלית וכו׳...
חנה נחמני לוי | 28.07.12
35.
ערן רשף - אשף עם כשרון מופלא
בתערוכה של ערן במוזיאון תל אביב - החוויה הייתה יוצאת דופן, מרגשת ומפליאה. ערן מעביר אותי למימד אחר בזמן, חזרתי לשנות ה - 80 ויחד עם זאת התחושה הייתה שרק אתמול נגעתי בברז החלוד והסטתי את "הפאילה" הגדולה בה רחצתי את מדיי בית הספר שלי... אני נשואה לצייר מדהים וגם יצירותיו של בעלי פיגורטיביות. אך יצירותיו של ערן לא דומות בדבר לאלה של בעלי. למרות השוני באופן היצירה שלהם, בעלי (האמן/ צייר) התחבר ליצירה האותנטית של ערן והפליא במחמאות מעמקי ליבו תוך צפייה ממוקדת בכל יצירה ויצירה במוזיאון. על כל יצירה (מלבד אחת או שתיים) נכתב שהיא כבר שייכת לאוסף כזה או אחר של בנקים שונים או אספנים כאלה ואחרים ואנו רק פרגנו לערן מתוך ההבנה הבסיסית שהאמנות שלו נדירה ביופייה ועל הנישה המאוד ייחודית לו - שיצר. נותר לי לאחל לנו עוד אמנים עם רצון של ברזל ויכולת של קוסם בדומה לאלו של ערן. לי כבר יש אחד כזה בחיי - את בעלי. תודה לערן רשף, אתה גאון! צ.מ.ד.
צ.מ.ד. | 28.07.12
34.
ברוך הבא ציור פיגורטיבי
נמאס מהנודות בעלי החשיבות העצמית , אלו שמהללים את רפי ולביא ודומיו, המציירים ציורים מתיילדים ופלצנים להחריד על דיקטים ושברי לוחות. הדיוק מדהים אבל לא זו הסיבה שמדובר באמנות אלא דוקא הנושאים שהוא בוחר. דרך ההצגה של הדברים וכפי שנאמר בכתבה , כשרואים אמנות טובה מזהים אותה. כל מי שלא מזהה אותה בעבודות האלה , מוחו סתום בשטיפות מוח של המרצים במדרשה ובבצלאל.
נורית | 28.07.12
32.
יש פה ושם בעייה בהבנת הציור הריאליסטי
טיעון שגור ושגוי הוא ההשוואה למצלמה. המצלמה מתעדת רגע מבחינה טכנית וזהו. לעומתה צייר שמצייר מהתבוננות פועל ממורכבויות שונות של קשר עין, יד, רגשות ועוד... מול האור הפיסיקלי וכל השינויים שמתרחשים בכל הרגעים בו נמשך הציור (שזה כמה?????). מדענים לא חקרו... אבל רק מי שניסה באופן אותנטי לאורך זמן מסוים לפחות, יודע איזה וכמה יכולות צריך להפעיל כדי לפרק ולחפש ולערבב צבע כלשהו, צבע שיהיה אותנטי (מה זה?) וכל זה מבלי להתייחס לבחירה של הצייר שהיא מורכבת בפני עצמה. קצרה היריעה מלהמשיך ולנסות להסביר. מה יותר רלוונטי לצייר לאט בעידן הטכנולוגי המהיר והמשוכפל להחריד? וכל זה י בהחלט יכול להתקיים בכפיפה אחת עם אמנות עממית, וירטואלית וכו׳...
חנה נחמני לוי | 28.07.12
31.
מבקשת הסבר
אני מביטה בציורים, ורואה טכניקה מדהימה אבל מה עושה את הציורים לטובים למדהימים, למרגשים? זו לא שאלה צינית זו שאלה של אדם שלא כל כך מבין באומנות אבל רוצה לדעת. למה הם מרגשים יותר מצילום של אוביקט דומה? אמנות רוצה לומר משהו. מה "המסר" של ציורים אילו? של האומן? מה זוית הראיה שלו? מה מיוחד במבט שלו?
דורי | 28.07.12
25.
ל1 מי אמר שאמנות זה רק יופי ? למרות שזה גם לא הטעם שלי !!
מה שרציתי לכתוב בכותרת אם לא הייתי מגיב ל1 ..זה שהמציאו מזמן את המצלמה אז בשביל מה לטרוח ולצייר מה שוראים ? ויש היום צלמי נוף וטבע בתמונות ווידאו שהופכות את כל הפיגורטיבי למיותר.. אולי מתאים לאנשים בדיכאון עמוק !!
האמת?? סתמי לאלה.. שום מסר! | 27.07.12
6.
יפה אבל...
רשף יקר,אכן מרשימה יכולתך הטכנית בלצייר יעה וכו' בצורה ראליסטית עד כאב,אבל לפסול חשיבה יצירתית אחרת בלומר אם ניתן לאנשים להחליט מה זה ציור טוב,רובם ידעו...זה כבר גובל בצימצום עולם האמנות שלך ובנסיון גם לצמצם את עולמינו אנו.... היפה באומנות שביצירתיות,יש גבול גם אחרי השמיים,כך שהשמיים הם לא הגבול,יש שיואהבו ואף יעריכו את יכולתך הטכניות להעתיק את המציאות על קאנואס ולהגיע לרמה גבוה כזו של ראליזים ויש שיואמרו שבשביל ראליזים המציאו כבר מזמן את המצלמה... כך שלא הייתי פוסלת גישות יצירתיות אחרות וכמספר האמנים ,מספר הגישות או יותר כי יש אמנים רבי תחומים בגישתם,השקפת עולמם ובייחודיות שלהם ומותר גם לשנות גישות ולהתפתח עם השנים,כמו בכל דבר בחיים מי שנשאר במקום בעצם הולך אחורה. אבל הסכומים שאתה מצליח לגבות מהאנשים יפים ביותר,אם יש מי שמוכן לשלם כ"כ הרבה על ציור-צילום,נהדר שיש מי שיודע לקחת,ואני לא אומרת את זה בציניות...באמת! נורית ברכיה אמנית רב תחומית
נורית ברכיה | 26.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת