אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חוק המלשינון יוצא לדרך: פלסטר נגד תאונה

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
אם קבעו בחוק פיקוח מיוחד על רכבי ליסינג, שיורידו את שווי הרכב למס, כי עכשיו הוא שווה פחות.
רכב שחושף את הנוהג בו לדיווח על עבירות בידי כל דיכפין שאיננו מוסמך לקבוע אם נעברה עבירה או לא, לרבות חשיפה לתלונות ולדיווחי שוא, מהווה מטרד ולכן שווי השימוש בו לא שווה ערך לרכב זהה שאיננו כפוף לקצין בטיחות רכב.
איציק | 06.11.12
19.
לדעתי טוב, אבל אם כבר אז: "מדבקה לכל רכב!"
לפחות לכל מי שיש לו אאודי, ב.מ.ו ואלפא רומיאו. ובמיוחד, וזה מנסיון נהיגה של שנים, הנגהים הכי מופרעים עם על הקנגו / ברלינגו למיניהם והשליחים על הקטנועים. הם בדר"כ ממהרים ללקוח / משלוח הבא, כל היום על הכביש ונוהגים בצורה מסוכנת מאוד.
 | 04.08.12
18.
מר ביילסקי היקר...
אני נהג ליסינג יכול להעיד על עצמי כנהג טוב ומתון, לא בריון כהגדרתך ומתייחס לרכב כשלי פרטי, בלי צחוק. אני מצפה ממך - נבחר ציבור - להתחיל ולהחיל ראשית את החוק על 120 כלי הרכב בבניין בו אתה עובד,שלא לציין לתת דוגמה אישית שכן גם רכבך הוא בליסינג, לא כן ? בנוסף עפ"י חוזה הליסינג שלי החל מתאונה או מכה שניה בשנה (או צד ג") חל עליי תשלום של השתתפות עצמית בסך 1000 שח, כך שיש לי אינטרס מובהק לשמור על נהיגה כחוק. פרט לכך כמובן שכל קנס או דוח חובת התשלום חלה עליי. חלה עליי גם הגבלת דלק בנסיעות פרטיות למי שחרד לזיהום הסביבתי. אני גם מצפה שהחוק יחול כל כ-ו-ל-ם. למשל ידוע במחקרים רבים כי יש הבדל בין נהג גבר לנהגת אישה בהתנהגות הכביש ומועדות לתאונות. למה שלא נדביק על המצח טרם נסיעה מדבקה אדומה לגבר וירוקה לאישה ועוד אחת כחולה לגבר שהוא גם ג"ינג"י. הרי זה הכל פופוליזם זול ונחות. אין קשר בין זה לבין מלחמה בתאונות הדרכים. כאחד שנוהג הרבה מרבית עבירות התנועה שאני רואה היומיום נעשות ע"י רכבים פרטיים- מחבר"ה צעירים עמוסים באוטו שמשייט מנתיב לנתיב במהירות בכביש חוף עמוס, או כאלה שחותכים 3 נתיבים ועולים על אי-תנועה רק כדי לפנות ולחסוך פרסה בעבור 100 מטר. הכל זה עניין של חינוך ולא מדבקה - אלא אם יתברר כי חבר שלך בעל מפעל למדבקות, כי זה באמת מריח ככה...
 | 02.08.12
15.
למנוע תאונות? נראה לך שזה קשור לחוק הזה בכלל?
יש כמה סיבות לחוק הזה: 1. אנשים שחושבים שזה רכב חינם ולכן הקנאה אוכלת אותם (הוא ממש לא חינם). 2. פופוליזם מהסוג הזול ביותר 3. עוד דרך לגרום לאנשים לעבור לרכב פרטי-המדינה מרוויחה יותר מרכב פרטי כי יותר קל לעשוק כל אזרח בנפרד מאשר להתעסק עם חברות. תאונות? תבדקו את נתוני התאונות-רכבי צי רכב מעורבים הכי פחות מכולם בתאונות לק"מ, תבדקו בלמ"ס.
אבי | 31.07.12
14.
מדובר על משוב לנהג לא דוח משטרתי
השיטה פשוט עובדת ועזרה לצמצם את התאונות במאות חברות בישראל. הרעיון מבוסס על כך שאדם שיודע שהוא לא אלמוני מתנהג אחרת ולכן כל העולם המערבי מגביר את השימוש במצלמות ובכל דבר שיכול להשפיע על התנהגות לטובה של אנשים. אין צורך לרשום שום דבר בנסיעה ורק פשוט לחייג מספר מקוצר (לפי דרישת החוק החדש וכל הכבוד לבילסקי שדרש את זה). כידוע תקציב המשטרה הולך ופוחת ולא להפך, לכן יש מקום לשימוש ברעיונות מקוריים שאינם מחייבים שיפוט וענישה. המדבקות מחויבות בחברות שבהן יש קצין בטיחות מפני ששם יש מי שאמור להתייחס אליהן ולטפל בהן ולא על כלל הציבור כי לשאר הציבור יהיה צורך בהזמנה לבית משפט וזה עומד בניגוד מוחלט לעקרון של השיטה. אגב, מסתבר שהשימוש במדבקה מפחית גם את השימוש בדלק ובזיהום אוויר! ידעת את זה?!
נהג זהיר | 31.07.12
11.
סתם קישקוש
הרעיון מצוין אילו הרכבים לא היו נוסעים! מישהו שכח שהרכבים נמצאים בנסיעה - ניסיתם פעם תוך כדי נסיעה לרשום את מס' הרכב וגם את המס' המצוין ע"ג המדבקה? אהההה לא חשבתם על זה!!! אז זה בדיוק העניין וזה יותר מסוכן מכל עבירת תנועה אחרת ולהוסיף שיש מדבקות ממש מגוחכות שצריך להתקרב ממש מטרים ספורים ע"מ לקרא את הנכתב וזה כמובן תוך כדי נסיעה.... לדעתי הרעיון מקורי אבל מאוד בעייתי - צריך פשוט להודיע למוקד 100 על מס' הרכב וכוון תנועה!
ניסים | 30.07.12
9.
לא הבנתי מה אני אמור לעשות עם התלונות
מבחינתי הרכבים לעובדים היא הטבה שאני נותן להם, אבל בסופו של דבר הם משלמים את כל העלות והחברה היא רק גורם מתווך. נגיד שעובד מסויים קיבל מספר תלונות האם הם מצפים שאני אקח ממנו את הרכב שהוא משלם עליו מחיר מלא? באיזה זכות? ואם העובד מכחיש שעשה את העברות, איך אני יכול לוודא שמדובר בתלונות אמת? הרי הטענה של ביילסקי כי אם העובד קיבל מספר תלונות אזי אלו תלונות אמת היא מחוסרת ביסוס.
מעסיק | 30.07.12
8.
קשקוש בלבוש
הרי ממילא המדבקות הללו נראות כמו מבחן ראיה. במידה ואתה שומר מרחק מהרכב העבריין - אין סיכוי שתצליח לקרא את מספר הטלפון שרשום שם. דמיינו שנהג פרוע עוקף אתכם בפראות, תחשבו על הסיטואציה הבלתי אפשרית לרשום בזמן נהיגה את מספר הטלפון, מספר הרכב ואז לחייג תוך נסיון לשמור על מרחק סביר עם הרכב ההוא, זה בלתי אפשרי ומאלץ גם אותך לעבור עבירת תנועה. פשוט גיחוך, ממשלה אוהבת מדבקות - שמור מרחק, חייג למספר זה וזה על עבירות תנועה, החלפת מחזירי האור לאדום כתום ועוד פארסות מבית היוצר של הכלומניקים ממשרד התחבורה
מוטי | 30.07.12
3.
מה עומד מאחורי מיסוי רכב עבודה
כל החוקים האלה נובעים מצרות עין של האנשים בעלי רכב פרטי ושל פקידי האוצר אשר התירוץ שלהם להעלאת שווי השימוש ברכב צמוד הינו שבא למנוע זיהום אויר. כתוצאה מהעלאת שווי השימוש עובדים יוותרו על רכב צמוד,ויאלצו לקנות רכב משומש אשר יזהם פי כמה מאשר רכב חדש.בנוסף רכב חדש יותר בטיחותי ובעל מערכות בטיחות טובות יותר.בנוסף המדינה גם לא מספקת פתרונות תחבורה אלטרנטיבים אשר יוכלו להחליף את השימוש ברכב. לסיכום הכל צרות עין ובמיוחד של פקידי האוצר שעל אף משכורתם הגבוהה אינם זוכים לרכב צמוד אלא רק לאחזקת רכב וזה אוכל אותם.
אמנון  | 30.07.12
1.
לי יש רעיון טוב יותר
כל אלו שמרכיבים אגזוזי רעש במכוניתם - הם אלו שבהכרח נוהגים פרוע יותר, כי אחרת - לא היו מבצעים את המודיפיקציה הזו. לפי ההגיון הזה - יש להכניס אותן ישירות לבית הסוהר. בנוסף - כל אלו שקונים אאודי עם מנוע חזק - גם הם - נוהגים מהר יותר, ופרוע יותר, מכל אלו שיש להם רכב ליסינג משפחתי, זול, עם מנוע חלש - ולכן - גם אותם, יש להכניס שישרות מסוכנות המכירות, לבית הסוהר, כי הם נהגים פרועים ומסוכנים.
 | 30.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת