אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ישראל והאיחוד האירופי חתמו על הסכם שמים פתוחים: "הטיסות יוזלו"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
"תחרות" חסרת היגיון
האם דרישות האבטחה שיש מאל-על יידרשו גם מחברות התעופה הזרות??? יש לי הרגשה שתהיה כאן "תחרות" שהמשתתפים בה יהיו מאוד לא שווים... למשל, האם זה הוגן שטיסת אל-על למזרח הרחוק שלא יכולה לעבור מעל מדינות מסויימות תתחרה בטיסה של חברה זרה שיכולה לטוס מעל איפה שבא לה???? בתכל'ס, לאל על יש סיכוי גבוהה לא לעמוד בתחרות הזאת, ואז מה?? נישאר בלי חברת תעופה ישראלית????? זה טוב ליהודים?!?! יש כמה שיקולים שחשובים יותר מהשוק החופשי... חבל ששוב אנחנו מעריצים בעיוורון את "היעילות הכלכלית" המפוקפקת הזאת!
קים גל | 30.07.12
1.
מי משלם את מחיר ההגנה על חברות התעופה הפרטיות מישראל?
ומה יקרה שכולם יעשו "קוד שרינג" על גבינו? אני מתקשה להאמין שהשר עצמו צופה הוזלה משמעותית של מחירי הטיסה לטובת כל אזרחי מדינת ישראל. מדוע? מכיוון שהוספת 7 טיסות לכל נמל תעופה (יעד) לא תקל התחרות בקווים הפופולרים (שאליהם כבר היום ישנן הרבה טיסות), אלא רק תאפשר להגביר את התחרות בקווים, איך לומר, לא פופולרים, שבהם בלאו הכי אין ביקוש לעוד 7 טיסות.
הדיוט | 30.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת