אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנהג דורש צדק חברתי

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
לא מקבל את הניתוח של הנתונים!
מכוניות קטנות הם מכוניות עירוניות. בישראל שאין תחבורה ציבורית ראויה לשמה צריכה משפחה רכב גדול- מזדה 5 צפונה! לנסוע. 3 ילדים 2 הורים בקופסה זה גם לא נוח וגם מסוכן! מה גם שרכב זה לא באמת נועד לשאת משקל שכזה. הרכב לא יכול לעקוץ וצריכת הדלק שלו עולה מאוד. . בישראל יש מס רכישה על הדלק ומס רכישה על המכונית ומס הכנסה . כל עלו הם מיסים ישירים ועקיפים על מימוש הצורך הבסיסי של תחבורה מינימלית
אוהד | 05.08.12
20.
13
ל-13 נוסע הרבה תשלם הרבה נוסע מעט תשלם מעט. מראה על היסתכלות צרה ונקודתית שלך בלבד. מה יעשו חברות אם אנשי מכירות , טכנאי שרות, עצמאים שכלי הרכב הוא כלי לפרנסה. לא כולם כנראה כמוך , שנוסעים למשרד ולמזגן שמונה שעות וחוזרים הביתה. יש כאלה שמזיעים בחוץ. אתה בכלל צריך לינסוע בתחבורה ציבורית למשרד וכך יימנעו הפקקים בבוקר, כי אתה לא צריך רכב לצורך ייצור הכנסה.
ilan | 20.08.12
18.
מי קבע שמשפחתית צריכה להיות גדולה??
אנחנו הישראלים אוהבים הכל בהגזמה! למה לא לקנות רכב קטן? כמו אופל למשל(שאגב אתמול הייתי בסוכנות והמחירים שלהם מצוינים..)? תאמינו או לא, היום העיצוב של הרכבים הקטנים מרווח מספיק למשפחה עם 5 נפשות! אז צאו מהקופסא..אפשר להתחדש ברכב חדש קטן ונוח במחיר שפוי! פלוס נוסף הוא חסכוני :)
אירית | 06.08.12
17.
תוצאה קשה אבל נכונה !
התמונה המסתמנת במאמר זה נכונה: השוק הולך לכיוון של הרחבת כמות כלי הרכב הקטנים שלא רק ידידותיים לסביבה אלא גם חסכוניים. האוצר לא יכול לוותר על ההכנסות מענף זה: כמעט 25% מכלל הכנסות המדינה באות ממיסוי הענף בכללותו !!! לפיכך יעשה כל מאמץ להותיר את יבוא כלי הרכב בהיקף דומה לזה הקיים, למרות שהשוק רווי וקיים קושי במכירת כלי רכב ישנים כתוצאה מכך (בין השאר). המסקנה הבלתי נמנעת מהתמונה המצטיירת היא כי מחירי המכוניות המשפחתיות יעלו, הציבור יתמקד בכלי רכב חסכוניים ובדרך כלל קטנים, ומחירי הליסינג יעלו.
אביהו הורוביץ | 05.08.12
16.
13 אתה צודק אך תמים
אם יהיה כזה מהלך, קודם יעלו את המס על הדלק ואז אולי יורידו איזה 1,000₪ מאלטו. זה לא מספיק. צריך לבטל את אגרת הרישוי ומס על הרכב (פרט למע''מ). ואז להשאיר את מחירי הדלק כמו שהם היום, כי 4₪ מס לליטר זה המון. לאזרחים מגיע לנסוע ברכבים בטיחותיים וחדשים וחסכוניים ולא בגרוטאות בנות 7-10 שעולות כמו רכב חדש בחו''ל.
me | 05.08.12
13.
מחירי הדלק - יש למסות את הדלק יותר מהיום
לדעתי יש להסיט את רוב המיסים על התחבורה לכיוון הדלק. כך שמחיר מכונית חדשה יהיה זול אך רוב הציבור ירכוש מכוניות חסכוניות וישלם מס ביחס ישיר לכמות הדלק שהוא צורך. זה הרבה יותר הגיוני וצודק- נוסע הרבה תשלם הרבה, נוסע מעט תשלם מעט.
אריאל | 05.08.12
11.
מה יעזור אם יכתוב טוקבק ויתעצבן אני רק אזרח קטן!
אני אזרח שיעשה שינוי גדול בבחירות הקרובות אני רוצה שמחיר של סוזוקי אלטו יהיה 35 אלף כי זה אוטו של מעמד הכי נחות ולא איזה רכב סטייל! צריך להחליף את כל החוקים שיש מתקופת המנדט! 67 שנים עם אותם חוקים ביגלל זה אנחנו לא מתקדמים!
אלי | 05.08.12
9.
כן בטח
באירופה אין מכוניות מהעבודה. כלומר אתה קונה לפי תקציב שקיבלת במשכורת. עכשיו חזרתי מאיטליה ונכון, המכונית השניה קטנה יחסית (גולף ומטה) אבל כל השאר זה מונדאו ומעלה!!! למה? כי ניסן קאשקאי עולה 12,000 יורו עם כל הפינוקים....סוזוקי SX4 דיזל = 6,000 יורו....124,000 בארץ. לא תיראה כמעט דגמי "משפחתיות" כי הם לא באמת קטנות ולא באמת משפחתיות! המחירים הגבוהים בארץ משרתים את האוצר פעמיים: מס על האוטו ומס על ההטבה במשכורת ולכן הם אוהבים את חברות הליסינג שכולן שייכות לבנקים שעובד עם האוצר וחוזר חלילה....הבנתם? באירופה וארה"ב יש רק ליסינג פרטי!!
f | 04.08.12
3.
הלוואי והכותב צודק ונצליח לגדל תכונות של צרכנות נבונה.
עד היום נכשלנו קשות. הערה קטנה לגבי מחיר הבנזין - הוא מושפע קודם כל וראשית לכל ממחיר חבית הנפט. למעשה, אם מפרקים את מחיר ליטר בנזין בתחנה מגלים ש40% ממנו הוא מחיר הבנזין שנכנס בשער בית הזיקוק (בפיקוח מלא של המדינה)
סמי | 04.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת