18. עגלה מיושנת כאחד שנסע שנתיים על פלואנס ועבר לייונדאי I 35, אני רואה כמה מיושנת הפלואנס וכמה היא עגלה. היו דאי עולה עליה בכל דבר : האצה, מהירות סופית, אבזור. ונוחות.נסו ו ותהנו דני | 12.08.12 (ל"ת)
17. מכונית עם לב זהב אחת המכוניות היותר טובות שנחתו כאן. משמשת אותי כ4*4 בכל הטיולים עם החברה! פופי | 27.08.12 (ל"ת)
13. הטוב נעשה עוד יותר טוב!! מעניין כיצד תראה הפלואנס החדשה, ומה יהיו האיכויות שלה. בכל מקרה, גם הפלואנס הנוכחית היא מכונית נהדרת - ואני אומר את זה כמי שנוסע עליה כמעט שנתיים ואגב, קניתי אותה בכספי, לא מליסינג! עד כה אפס תקלות, נסיעה נוחה, מרווח עצום וחמש נפשות שמרוצות מהבחירה שעשיתי. נראה לי שמי שמבקר כאן מהטוקבקים זה פשוט מישהו שלא נהג בה מימיו, וסתם נהנה להשמיץ. ניצן | 08.08.12 (ל"ת)
12. באקט פשוט ויצירתי הפלואנס יכולה להיות להיט מכירות מנוע ניסן החדשני בנפח 1.6 בתפוקת 190 כ"ס, יהפוך למנוע הבסיסי. זאת בנוסף לתמחור אגרסיבי= להיט מכירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פרופסור שיווקי | 08.08.12 (ל"ת)
11. יש קונה פרטי שמשלם מחיר מלא על האוטו הזה ? הכל ליסינג או הנחות ענק. לליסינג בלבד | 07.08.12 (ל"ת)
10. אנשים קטנים....משלמים דרך האף....תבלו בנעימים! קראסו מייבא ארצה הדגמים הבסיסיים של ה Fluence ללא מזגן דיגיטלי מפוצל, ללא חימום וקירור במושבים הקדמיים, ללא וילונות על שלושת החלונות האחוריים, ללא מערכת ניווט מובנית של רנו הנקראית TomTom ועוד כהנה וכהנה. קראסו קשורים ומחוייבים ליבא המכונית ישירות ממפעלי רנו בטורקיה...אז ישראלים קונים טורקיה ולא צרפת! ומשלמים מעל 120 אלף ש"ח עבור דגם בסיסי. באירופה מחיר הדגם העליון עומד על 45 אלף ש"ח. כמעט 3 מכוניות במחיר אחת מדגם בסיסי בישראל החמדנית. באירופה לא אוהבים רכב אוטומטי, זה טוב למסוממים שלא רוצים או מסוגלים להינות ולשלוט בנהיגה ודרישות הכביש, רוצים ליהיות מובלים. כל מי שנהג ב Fluence ידנית יודע להעריך מרחב פנים הרכב והנוחיות שהיא מספקת, נהיגה שקטה ומלאת פלפל גם בנפח מנוע 1.6 וכמובן נפח 2.0 "מסורבלת" כתב כאן מגיב עם "עין חדה..." יש נשים מסורבלות שלוקחות פרס ראשון על רחבת הריקודים ומשאירות כל "הכוסיות" מאחור. אך כלל לא חשוב באיזה רכב מדובר, אתם תמיד תשלמו דרך האף והשותף שלכם להוצאה (ממשלת ישראל ונערי האוצר הקרחים) לעולם לא ישתתפו בהוצאות השוטפות שלכם.... Palimadar | 07.08.12 (ל"ת)
8. מתעסקים ב"מתיחת פנים" וצבע מטאלי ברצינות תהומית במקום במהות והיא שלראשונה בהיסטוריה של המין האנושי הוקמה רשת ארצית שמאפשרת לרכב שקט שפולט אפס מזהמים לנוע בצורה חופשית ורציפה בכל רחבי מדינה כלשהיא, בעלות נמוכה (קבועה וידועה מראש לשנים) מעלות רכב מזהם ובחוויית נסיעה חלקה ומהנה, ברכב עם 50% יותר קג"מ ממקבילו הבנזיני, תוך קבלת שרותי רכב, שרותי אנרגיה ומטלטימדיה ברכב. אנשים קטנים ומסכנים... תנו לעצמכם סטירה ותתעוררו מההזיה הזו שאתם נמצאים בה שניתן להמשיך להרעיש ולטנף את האוויר במרכזי הערים שלנו ולממן את העולם הערבי ברכישת שיירי הנפט האחרונים שהאנושות תפיק אי פעם, ממה שנשאר בכוכב האומלל שלנו... שיהיה לכם ולרכבים המזהמים מתוחי הפנים שלכם יום טוב! 3 אותיות מתחיל ב- 3 | 07.08.12 (ל"ת)
7. בפלואנס החדש יש שיפור מדהים.הרכב נכנס מיד למוסך ברגע שהנהג מתניע. גם בלי דלק רנו החליטו לקבור את בטר פלייס סופית והציעו לאגסי להעלות המחיר על הרכב החשמלי. בשלב הבא יסעו רכבי רנו לאחור ללא שום סיבה אבל עם חישני הרוורס החדשים הם יוכלו להכנס לכל מוסך ברוורס בלי שום חשש. קרסו ימכור חבילת שרות שתכלול 3 ימים על אוניית תענוגות עד שהרכב ישתחרר מהמוסך. מי שירשם לחבילת השרות יקבל גם עיפרון עם מוחק לרישום כל התאריכים שהוא בילה במוסך. בהצלחה לכל הרוכשים. מומחה לרכב | 07.08.12 (ל"ת)
5. הרכב שלי כבר מקדים טכנולוגית וחווויתית את רוב הרכבים שנוסעים בכביש בכמה שנים לקוח בטר פלייס בעל פלואנס | 06.08.12 (ל"ת)
4. אמרתי זאת מזמן; הפלואנוס משדרת מראה של רכב מגושם, גדול ומסורבל. בקיצור ענתיקה למרות הסוללה בקיצור ענתיקה למרות הסוללה | 06.08.12 (ל"ת)
3. ל1 מי שמוכרים לו לוקשים על טרור יד ביד עם רכב ב120 אלף שקל, אין שום בעיה לדחוף לו מכונית מדגם שבקרוב יהיה היסטוריה. בטח יספרו לו שהדגם החדש מממן את החאמאס ולכן יש לחברה 2000 יחידות מהצורה הישנה היא חייבת למכור. גורדון שאמוויי | 06.08.12 (ל"ת)
2. למי שהזמין רכב חשמלי לא לדאוג-גם כך לא יהיה מי שיקנה מכם הרכב בעתיד... בכל מקרה הרכב יהיה שלכם להרבה, הרבה, הרבה שנים... למוטרדים | 06.08.12 (ל"ת)
1. רגע- מה קורה עם הרכב של אגסי האם גם רוכשי הרכב החשמלי יהנו ממתיחת הפנים...? או שהם ימשיכו לרכוש מהדגם המיושן? לקוח חששן | 06.08.12 (ל"ת)
פלואנס זה פאסה: בקרוב תוצג רנו פלואנס מחודשת
18 תגובות לכתיבת תגובה