אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מותגי היוקרה פורחים, רשתות הביניים דועכות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
אין שוב סיבה לקנות חולצה ביותר מ 40 שקלים גג.
פעם קניתי בכל סכום. היום אני מחכה לסוף עונה וקונה רק ב SALE נגמרו הימים שהייתי פאייראר ושילמתי על טישארט פשוטה 150 ש"ח, לא מזמן קניתי בקסטרו טישרטים מדהימים ב 40 ש"ח לטישרט. פשוט הישראלים הם לא יודעים להיות צרכנים, זו הבעייה העיקרית שלהם.
אילן | 30.08.12
9.
רק כחול לבן
אנשים תתחילו להיות קצת פטריוטים ותתחילו לקנות מוצרים כחול לבן. נכון שהמוצרים לפעמים יקרים ונראים לנו שהחנויות מגזימים ובכל זאת המשפחות,החברים שלנו עובדים במקומות אלו ונרצח הספקים שלהם. בואו נתחיל פה משהו שבעתיד ייטיב עם כולנו. ומי שכבר קונה מותגים יוקרתיים בסכומים דמיוניים שלא יבכה על המצב.
רק כחול לבן | 07.08.12
8.
קסטרו, רנואר, הוניגמן, hdl, zara גולברי, גולף - אלה לא מותגי ביניים?
אולי אין להם נציגות בקניון רמת אביב המפואר, אבל בשאר הארץ דווקא כן, ולא ראיתי שהם סובלים מקשיים כלכליים. גם רונן חן הוא כבר מזמן לא מותג יוקרה, וכמוהו עוד מעצבות שהפכו לרשת. יש רשתות שמוכרות דברים לא מעניינים או מנוהלות בצורה לא מקצועית, ואין להן זכות קיום.
ברוס  | 07.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת