אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עדיין רלוונטית: ועדת זליכה לא נעלמה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
כמה נקודות חשובות:
ממליץ לכולם להיכנס לסוכנויות הרכב - הן מלאות לעייפה בלקוחות פרטים שקונים בהיסטריה מחשש לעליית המחירים בינואר. הבעיה היחידה היא החשש ממלחמה בקרוב, מה שמפחיד אנשים להוציא כסף. זליכה? ההמלצות שלו מתאימות לשוק הרכב של 2009, מה יעשו עם זה ב-2013? מקסימום נייר למיחזור.
רוני | 13.08.12
6.
מתי שר התחבורה יהיה כמו השר כחלון? יש סיכוי?
שר התחבורה יכל ממזמן ליישם חלק מהמלצות וועדת זליכה אך השר כץ נרדם . השר כץ לעולם לא יוכל להיות כחלון מאחר שיש הבדלים משמעותיים בין שני השרים האלה. אך אולי השר כץ כן יפתיע את הציבור ויעביר כמה החלטות מהותיות בשוק הרכב. ימים יגידו
אבי | 11.08.12
4.
בסוף מי משלם את המחיר?
הקונה הפרטי הוא האחרון בשרשרת ה"מזון", הוא הלא משלם את מחיר הרכב שמופיע ב"מחירון" היבואן, הוא משלם את מחיר ה"טיפולים" כפי ש"הונדס" ע"י היבואן ומוסכי השרות שלו, הוא נתון לחסדי "תעודת האחריות" שקיבל. חברות הליסינג הלא הם "ידידי" היבואנים במיקרה הטוב ולפעמים הם שותפים שקטים. טוב יעשה שר התחבורה שיגן על האזרח הפשוט מאשר יחבור לטיקונים בעלי הממון .
ביאליק | 11.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת