אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

HOT גייסה כבר 250 אלף לקוחות בסלולר אך זה עלה לה בשחיקת הרווח

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מתי תעלו כבר אתר אינטרנט עם כניסה למנויי הוט מובייל
כל חברה שמכבדת את עצמה מעלה אתר כניסה למנויים, שם ניתן לצפות בחשבוניות ולבצע פעולות בסיסיות ולעדכן פרטים. במקום זאת צריך להמתין שעה על הקו לנציגי שירות בשביל לבצע פעולות פשוטות או לקבלת מידע. אפילו לגולן טלקום יש 50000 מנויים אבל קיימת כניסה למנויים באתר. נקודה למחשבה
ליאור | 13.08.12
9.
אף אחד מהמגיבים לא ניהל עסק בחייו!!!
יצאו לשוק לפני מספר חודשים בלבד ! ביצעו השקעות בהקמת מערכי שיווק, פיתוח, הכשרה ועוד בלת"מ וכבר מצפים לרווחיות ? תנו להם את הזמן ! אני לעומת זאת קיבלתי את חשבוניות חודש יולי - פעם ראשונה - תענוג הן מבחינת הסכום (כ - 15% מהחשבוניות הקודמות) והן מבחינת הפשטות . אם תצליחו לשפר את השירות בחטיבת הכבלים והאינטרנט - תהיו משולמים!
ברוך ב | 13.08.12
8.
חלם זה כאן! עלות השכר של המנכ"לית 14 מיליון ש"ח ב 2011 והרווח ברבעון 4 מיליון ש"ח
אח"כ אל תתפלאו שהמחירים עלו, הכל כדי לשלם למנכ"לית סטלה הנדלר את השכר השערורייתי! בדיוק כמו חברות המזון הגדולות שטראוס תנובה ושופרסל, חגיגות שכר של עשרות מיליונים לבכירים מעל ומעבר לכל פרופורציה והלקוחות הם שסופגים המחירים הגבוהים.
הורדוס | 13.08.12
3.
כן, כן
אבל השירות הוא אותו שירות. בכל שיחה למוקד השירות המתנה של 40 דקות בממוצע. ואחרי שהתנתקתי - חייבו אותי שוב על כרטיסי סים, וכבר שלושה חודשים שאני רודף אחריהם כדי לקבל את הזיכוי שהם בעצמם מודים שהם צריכים לתת לי. אז - מבחינתי הם הפסידו אותי, והפסידו עוד לפחות 10 לקוחות שהייתי ממליץ להם לעבור אליהם לולא ההתנהגות הבזויה שלהם. חשבתי שכחלק מהמהפיכה, הם גם ישנו את השירות, ואת הגישה שלהם כלפי הלקוחות - אבל - העובדות בשטח מעידות - הוט נשארו הוט.
 | 13.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת