23. שמירת קיר הבנוי מחומרים ישנים במקום לבנות זהה חדש - מה רעיון השימור ?? יותר זול ופשוט להרוס ולבנות העתק מדוייק , מה החשיבות של החומרים והטיח של פעם . כמו בתל אביב בקירות הישנים מתפוררים , לאא יכולות טרמיות . בדיחה ושמה שימור רז | 24.08.12 (ל"ת)
22. הבהרה ממהנדס שלום לכולם. ניתן עדין לשמר את שיטת הבניה הבניה תוך שימוש בעוגנים רק שעוגנים יהיו עוגנים זמניים/נשלפים. נכון שהם יותר יקרים אבל עדין לא משנים את שיטת הבניה והשימוש בה מקובל בהרבה מקומות בעולם . בכל מקרה, מטרת העוגנים היא ליצור את התמיכה הנדרשת עד להשלמת "המסגרת" לאחר השלמת הקמת החניון (להביא את השטח למצב TOP DOWN. בהצלחה מהנדס | 24.08.12 (ל"ת)
20. המנטליות הישראלית: למה אני במקום לשנות ולבצע לפי השיטה הנדרשת בוכים בכי מרורים: לא מסוגלים לעכל השינוי aviku | 23.08.12 (ל"ת)
19. או שיוותרו על חניה בכלל או שיבנו 3-4 קומות חניה מעל הקרקע ומעליהם את המיגדל. פיתרון פשוט לבעית חלם. | 23.08.12 (ל"ת)
18. אתם לא יודעים? ככל שהם עשירים יותר הם נצלנים יותר, שהמדינה תשלם, ומי זה המדינה? גדעון | 23.08.12 (ל"ת)
17. אפשר היה ליידע את הרוכשים מראש אם יש בעיה עם כל הבניה על ציר הרכבת הקלה, בנושא העוגנים, הרי שמנהלי קבוצת הרכישה היו צריכים מלכתלילה להכניס הסכומים בגים עלות מוגדלת זו לתכנית העסקית. אם לא עשו זאת, הפרו את חובת הגילוי החלה עליהם. חוץ מזה, כשהעריכו עלויות בניה, הזתמכו על חוות שמאי ומהנדס. אין מצב שהוא לא לקח את זה בחשבון. אז נשאלת השאלה, מה מתוך זה גילו לרוכשים? רנה | 23.08.12 (ל"ת)
15. קבוצות רכישה -הכתובת על הקיר תקנו מיזם שיקבל את האחריות ויוכל את החרא של המדינה מה חשבתם שיש מציאות דווקא הם בסדר הבנות האלו לעומת האחרים בלי שמות ... אבי ליכנשטין | 23.08.12 (ל"ת)
13. תמיד עדיף לקנות דירה מוכנה ולא דירה על הנייר. יש אין סוף בעיות עם דירות שקונים על הנייר, עוד טרם הדירה נבנתה. בקבוצת רכישה הדבר חמור עוד יותר, כי אין לכם אפילו ערבות בנקאית שהקבלן חייב לתת מכוח החוק לפי התקדמות הבניה. במקרה שהקבלן פשט רגל , נתקעתם עם שלד של בניין שטרם הסתיימה בנייתו ולכן אתם נאלצים לגור בשכירות עד שיימצא קבלן שימשיך את הפרוייקט בעלויות שיידרוש. בקבוצת רכישה, זה עוד יותר גרוע, אתם פשוט עלולים להידרש לשלם עוד סכומים לקבלן, כי יש שינויים בבניה, כך שמה שחשבתם שיעלה לכם זול, בסוף עולה ביוקר. ההליך כרוך בבירוקרקטיה רבה והרבה קבלנים לא עומדים במועד שהתחייבו למסור את הדירה, וכך אתם מוצאים עצמכם מחפשים שוב דירה להשכרה או עוברים לגור עם ההורים עד לסיום הבניה. כשאתם קונים דירה מוכנה, אתם כבר יודעים מה אתם מקבלים כשאתם קונים דירה על הנייר, אתם חשופים לליקויי בנייה שלעתים לוקח שנה לתקן אותם, כנסו לגוגל והקישו "ליקויי בנייה" ותראו כמה תביעות יש נגד קבלנים שמסרו דירות חדשות עם ליקויי חשמל, ריצוף פגום, מרפסת לא גמורה, ארונות מטבח במצב ירוד ועוד ועוד. שרית | 23.08.12 (ל"ת)
11. תראו מה יונה יהב עשה לעיר חיפה -הדר - פרוייקט המטרונית הרס את כל חיפה לאנשים אין איך לעבור את הכביש, רעש חפירות. לעגלת נכים אין בכלל מה לדבר !!! העירייה לא עושה שום דבר פשוט חוצפה ...התושביםבשוק חסר כתבה מקצועית בתקשורת על מה שקורה בחיפה !!!! יוסי | 23.08.12 (ל"ת)
10. אישור התוכנית לא ברור איך שאר המגדלים שנבנו בר"ג על ציר ז'בוטינסקי לא מפריעים לחפירות והפרוייקט הנ"ל יפריע? בנו מול משטרת ר"ג מגדל בציר ז'בוטינסקי סוקולוב גם מגדל עם אוגנים ולא הייתה בעיה. מישהו יודע אולי את התשובה? אבי | 23.08.12 (ל"ת)
8. למי שיש כסף לקנות שם בית לא תיהיה בעיה להוסיף עוד כמה אלפים.. חוץ מזה אם נת"ע תתפשר ותיתן להם לבנות איך שהם רוצים בסוף עוד זה יתנקם בה ועלויות הפרויקט לרכבת הקלה יעלו, וזה יתנקם רק באזרח. גם ככה לא יהיה מכבודם של הדירים העתידיים בבניין הזה להשתמש ברכבת הציבורית. אדיר | 23.08.12 (ל"ת)
7. יפה שהם משקיעים כל כך הרבה כסף במגדלי יוקרה אבל לא טורחים לתאם תכנון עם הקלה. רמת גן זקוקה לרכבת הרבה קודם למגדלים אף על פי כן נוע תנוע | 23.08.12 (ל"ת)
6. מצויין אכלו אותה לא מבין למה אצלינו יש 100 איש למ"ר ואצלהערבים בארץ יש 100 לקמ"ר ==================== | 23.08.12 (ל"ת)
4. אז מה כל הסיפור הזה בשביל 75268.8172 ש"ח לדירה? אני הייתי משלם בלי לחשוב פעמיים. א. | 23.08.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": פרויקט רמה טאוור בר"ג עלול להתעכב בגלל הרכבת הקלה
23 תגובות לכתיבת תגובה