אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן רכב: פורד פוקוס נגד יונדאי I30

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
ל-22, הגיר הספורטיבי של הפוקוס החדשה שלי הוא הגיר הטוב ביותר שיש, מה שאתה אומר נובע מחוסר מרשעות
הפוקוס במצב ספורט נוסעת כמו חלום, לא צריך להעביר הילוכים ידנית כי היא מעבירה הילוכים בדיוק כמו שצריך. ההילוכים עוברים כל כך מהר שממש לא מרגישים כלום, אוטומטי רגיל\רציף אפילו יותר איטי מהגיר של פוקוס\פולקסווגן. מי שחושב אחרת אולי מושפע מהבדיחות על טויוטה\סיטרואן, שם בשל איטיות הגיר הרכב מאבד כוח שמעבירים הילוכים. קצין הרכב יכול לנסוע במצב רגיל (D) אני נוסע במצב ספורט (S) ונהנה מכל רגע, למרות שאני לא משתולל, רק נהנה
פוקוס חדש זה תענוג | 26.08.12
28.
למגיב 26 "ליסינגאי בכיר", לא מדוייק עד שקרי מה שאתה אומר, הנהנ הבהרות:
דלק מוטורס נמצאת בבעלות דלק רכב דלק רכב נמצאת בשליטת גיל אגמון (37.5% אם אינני טועה) ובשליטת קבוצת דלק קבוצת דלק בשליטת אדון תשובה. המסקנה: לפני שאתה מתווכח - תברר. אגב, למען "הפרוטוקל", כדאי לזכור שהנרי פורד היה אנטישמי ידוע, מיודד עם היטלר, ובין השאר מימן את התירגום של "הפרוטוקולים של זקני ציון" לאנגלית וגם מימן הפצה בחינם של מיליון עותקים ב17 שפות.... אבל, הוא לפחות כבר מת חוץ מזה, אם יש לך מה להגיד על השוואת גרסאות הליסינג, בבקשה
אבשלום חום | 26.08.12
27.
יפניות....
רק שתדעו - עוד 3 חודשים נוחתות כאן האוריס החדשה ואחריה הקורולה! במקביל מגיעה האלמרה החדשה יחד עם הסוזוקי החדשה! מזדה 3 עם המנועים החדשים שיביאו ל 15 ל/ק....! להלן המצב האמיתי בציי הרכב ורכב פרטי - קורולה 13.5 ל/ק 0 תקלות סוזוקי 13.2 ק/ל 0 תקלות טידה 12.9 ל/ק 0 תקלות מזדה 3 11 ל/ק 0 תקלות לאנסר 10.9 ל/ק 0 תקלות פוקוס 10.8 ל/ק תקלות פה ושם וירידת ערך חבל"ז. יונדאי/קייה 10.2 ל/ק 0 תקלות וירידת ערך נוראית! עכשיו תעשו את החישוב האמיתי! ושלא יאכילו אתכם לוקשים
יפני | 26.08.12
26.
תשובות לכל המגיבים
א) באמת מבחן לא רלוונטי - דברו איתי על השוואת גרסאות ליסינג, זה מה שנמכר באמת בשתי המכוניות. ב) אדון אבשלום חום אתה צריך להתעדכן. דלק מוטורס שייכת מזמן לגיל אגמון ולא ליצחק תשובה ג) סטיישן, סטיישן, סטיישן - אני מחכה כבר שיונדאי יביאו גרסת סטיישן ואז נוכל לבחון את רבי המכר האמיתיים ראש בראש
ליסינגאי בכיר | 26.08.12
18.
מי צריך גגון שמש בישראל?ביקשתי לרכוש בלי ואין אשפרות.במחירון זה 5.000 שח. לא חבל ?
אם יורידו את גגון השמש העלוב ויתקינו פרזדבק אחורי.אבחר בפוקוס. אם לא יתקינו וישאר השלייף צופרן ליד הנהג , זה יהיה אחד הטובים בארץ. סהכ רכב מעולה עם דריית ציקליים מעולה. ואני לא עובד בחב' פורד ולא ביונדאי.
פנחס | 25.08.12
16.
אני די התעניינתי בפורד סטיישן
אבל לצערי גיליתי ש: 1. אין תיבה ידנית וב"אוטומט" השליטה הידנית היא ע"י כפתורים על ידית ההילוכים שזה ממש ממש לא נוח ולא אינטואיטיבי. למה לא עשו פשוט תיבה עם +/- כמו בכל רכב מודרני? 2. ניתן לבחור את פנים הרכב אך ורק בשחור בהיר או שחור קודר ומושבים שחורים, שחור שחור שחור.... דיכאון! דיל ברייקר בשבילי, למרות שסה"כ הרכב מצא חן בעיניי.
אמיר | 25.08.12
7.
אם אחליף פעם את המאזדה אז פורד תהיה כמובן בתיכנון - עדיפה בהרבה
בנהיגה אין מה לדבר שהפוקוס לוקחת בביצועים נוחות ותגובה לפי הכתבה גם צריכת דלק עדיפה - חסכונית יותר תנסו למכור יונדאי ?! רק בחצי מחיר אם תמצאו פרייר תנסו למכור פוקוס היא נעלמת תוך יומיים אינני מעלה על הדעת אפילו לחשוב על יונדאי !!!!!!!!!!!!!!!
hawk | 24.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת