33. נוהג כמעט שנה בפוקוס- מרוצה מאוד למעט שתי בעיות: רועשת במהירויות מעל 100 קמש והגיר מתבלבל בגלישה בפקקים. ביונדאי לא נהגתי... מוטי | 30.08.12 (ל"ת)
29. ל-22, הגיר הספורטיבי של הפוקוס החדשה שלי הוא הגיר הטוב ביותר שיש, מה שאתה אומר נובע מחוסר מרשעות הפוקוס במצב ספורט נוסעת כמו חלום, לא צריך להעביר הילוכים ידנית כי היא מעבירה הילוכים בדיוק כמו שצריך. ההילוכים עוברים כל כך מהר שממש לא מרגישים כלום, אוטומטי רגיל\רציף אפילו יותר איטי מהגיר של פוקוס\פולקסווגן. מי שחושב אחרת אולי מושפע מהבדיחות על טויוטה\סיטרואן, שם בשל איטיות הגיר הרכב מאבד כוח שמעבירים הילוכים. קצין הרכב יכול לנסוע במצב רגיל (D) אני נוסע במצב ספורט (S) ונהנה מכל רגע, למרות שאני לא משתולל, רק נהנה פוקוס חדש זה תענוג | 26.08.12 (ל"ת)
28. למגיב 26 "ליסינגאי בכיר", לא מדוייק עד שקרי מה שאתה אומר, הנהנ הבהרות: דלק מוטורס נמצאת בבעלות דלק רכב דלק רכב נמצאת בשליטת גיל אגמון (37.5% אם אינני טועה) ובשליטת קבוצת דלק קבוצת דלק בשליטת אדון תשובה. המסקנה: לפני שאתה מתווכח - תברר. אגב, למען "הפרוטוקל", כדאי לזכור שהנרי פורד היה אנטישמי ידוע, מיודד עם היטלר, ובין השאר מימן את התירגום של "הפרוטוקולים של זקני ציון" לאנגלית וגם מימן הפצה בחינם של מיליון עותקים ב17 שפות.... אבל, הוא לפחות כבר מת חוץ מזה, אם יש לך מה להגיד על השוואת גרסאות הליסינג, בבקשה אבשלום חום | 26.08.12 (ל"ת)
27. יפניות.... רק שתדעו - עוד 3 חודשים נוחתות כאן האוריס החדשה ואחריה הקורולה! במקביל מגיעה האלמרה החדשה יחד עם הסוזוקי החדשה! מזדה 3 עם המנועים החדשים שיביאו ל 15 ל/ק....! להלן המצב האמיתי בציי הרכב ורכב פרטי - קורולה 13.5 ל/ק 0 תקלות סוזוקי 13.2 ק/ל 0 תקלות טידה 12.9 ל/ק 0 תקלות מזדה 3 11 ל/ק 0 תקלות לאנסר 10.9 ל/ק 0 תקלות פוקוס 10.8 ל/ק תקלות פה ושם וירידת ערך חבל"ז. יונדאי/קייה 10.2 ל/ק 0 תקלות וירידת ערך נוראית! עכשיו תעשו את החישוב האמיתי! ושלא יאכילו אתכם לוקשים יפני | 26.08.12 (ל"ת)
26. תשובות לכל המגיבים א) באמת מבחן לא רלוונטי - דברו איתי על השוואת גרסאות ליסינג, זה מה שנמכר באמת בשתי המכוניות. ב) אדון אבשלום חום אתה צריך להתעדכן. דלק מוטורס שייכת מזמן לגיל אגמון ולא ליצחק תשובה ג) סטיישן, סטיישן, סטיישן - אני מחכה כבר שיונדאי יביאו גרסת סטיישן ואז נוכל לבחון את רבי המכר האמיתיים ראש בראש ליסינגאי בכיר | 26.08.12 (ל"ת)
25. קציני הרכב לא אוהבים את הפוקוס בגלל צריכת הדלק, אבל הפוקוס הרבה יותר מהנה בדיוק מאותה הסיבה מבחינת קציני הרכב תסעו בטויוטה, המכונית האיומה ביותר שקיימת מבחינת הנאה מנהיגה הפוקוס מדהימה | 26.08.12 (ל"ת)
24. הייתי בפרראי שלי וראיתי אותן במראה היונדאי קצת עשתה עלי רושם טוב אבל הייתי נורא עסוק להביט במחוג שהיה ב290 קמ"ש הסוס הכסוף | 26.08.12 (ל"ת)
23. ל 17 - הגיר שלך היה כנראה מהדור של אוטומטי ולא רובוטי כפול קלאץ' כמו הנוכחי שטרית | 26.08.12 (ל"ת)
22. לא ציינתם במפורש שהתיבה של הפוקוס רובוטית (אפילו שיש לה 2 מצמדים) המשמעויות בנהיגה: "ריטוט מהלכים: במהירויות נמוכות "זינוק בעליה" למרות שהותקן מנגנון 3 דרות. אין קיק דאון יעיל למשל בעקיפות tuphr | 26.08.12 (ל"ת)
21. האמת, רוצה לקנות פוקוס, אבל לא מרשה לעצמי, בגלל הזכרונות נזכרתי מי זה היבואן של פורד - דלק רכב נזכרתי מי הבעלים של היבואן - יצחק תשובה נזכרתי כמה כסף הוא חייב לי (ולכולם) על דלק נדל"ן לא מסוגל לתת עוד שקל אחד לנוכל הגדול אבשלום חום | 26.08.12 (ל"ת)
20. כמו הפוקוס הקודמת, שהיתה אהובה על בוחני רכב אבל לא ממש אהובה על הקהל = ליסינג רק לליסינג | 26.08.12 (ל"ת)
18. מי צריך גגון שמש בישראל?ביקשתי לרכוש בלי ואין אשפרות.במחירון זה 5.000 שח. לא חבל ? אם יורידו את גגון השמש העלוב ויתקינו פרזדבק אחורי.אבחר בפוקוס. אם לא יתקינו וישאר השלייף צופרן ליד הנהג , זה יהיה אחד הטובים בארץ. סהכ רכב מעולה עם דריית ציקליים מעולה. ואני לא עובד בחב' פורד ולא ביונדאי. פנחס | 25.08.12 (ל"ת)
16. אני די התעניינתי בפורד סטיישן אבל לצערי גיליתי ש: 1. אין תיבה ידנית וב"אוטומט" השליטה הידנית היא ע"י כפתורים על ידית ההילוכים שזה ממש ממש לא נוח ולא אינטואיטיבי. למה לא עשו פשוט תיבה עם +/- כמו בכל רכב מודרני? 2. ניתן לבחור את פנים הרכב אך ורק בשחור בהיר או שחור קודר ומושבים שחורים, שחור שחור שחור.... דיכאון! דיל ברייקר בשבילי, למרות שסה"כ הרכב מצא חן בעיניי. אמיר | 25.08.12 (ל"ת)
15. גג שמש זו פיקציה יש לי אוטו עם גג שמש ענק (פורסטר דור קודם) , בפועל זה מתאים בול למדינות צפוניות ומעוננות, ולשלושה חודשי חורף בשנה בארץ פה תמצאו שעוצמת המזגן היא הפקטור שישמור על השפיות שלכם חם לי | 25.08.12 (ל"ת)
14. למה לא בודקים דגמים באבזור ליסינג? למעלה מ 90 % מהמכוניות האלה נמכרות לליסינג, אז עיתונאי רכב יקרים, תתחילו לבדוק את האבזור של הליסינג ולא מכוניות ברמת אבזור שנדיר לפגוש על הכביש. תהיו ביקורתיים ואל תאכלו את כל הלורדים של היבואנים. לקוח ליסינג | 25.08.12 (ל"ת)
13. אתם לא מבינים שהרכב לא חשוב אלה הסאן רוף מי לא רוצה חלון בגג יונדאי למדו שהסאן רוף מוכר בגדול מאיר | 25.08.12 (ל"ת)
10. יש לי פוקוס דור 2 , 6 שנים. הייתה לנו פוקוס דור ראשון 9 שנים. נכון ששתיהן לא עברו ידיים בליסינג.לא היו שום בעיות עם אף אחת מהן. אנחנו מגיעים למוסך פעם בשנה לטיפול. גם הבאה תהיה פוקוס. רק פוקוס | 25.08.12 (ל"ת)
9. מספר 7 אתה אולי לא יודע אבל לפורד פוקוס יש את ירידת הערך הכי גדולה בשוק המשפחתיות המשומשות ואת זאת אני אומר כבעלים של פוקוד (דור קודם). רטו | 25.08.12 (ל"ת)
8. אין הצדקה למחיר. לא ללקוח הפרטי ולא ללקוח הליסינג שמשלם את עלות שווי השימוש. צ'ומפי | 24.08.12 (ל"ת)
7. אם אחליף פעם את המאזדה אז פורד תהיה כמובן בתיכנון - עדיפה בהרבה בנהיגה אין מה לדבר שהפוקוס לוקחת בביצועים נוחות ותגובה לפי הכתבה גם צריכת דלק עדיפה - חסכונית יותר תנסו למכור יונדאי ?! רק בחצי מחיר אם תמצאו פרייר תנסו למכור פוקוס היא נעלמת תוך יומיים אינני מעלה על הדעת אפילו לחשוב על יונדאי !!!!!!!!!!!!!!! hawk | 24.08.12 (ל"ת)
6. אצלנו הפסיקו להביא פוקוס בליסינג בגלל בעיות בגיר ובברקסים הבנתי שהיבואן מתנער מתיקונים. בקיצור מי שהולך לקנות פוקוס שיברר את זה הייטקיסט | 24.08.12 (ל"ת)
5. יונדאי לא גורמת לאף אחד לעצור ולהסתכל כי בכל פינה וחור אתנ נמצא מול יונדאי אחד שנוהג הרבה | 24.08.12 (ל"ת)
4. מגוחך - הפוקוס לוקחת בלי למצמץ בכלל איפה איכות הנהיגה , הישיבה , הבטיחות ואל תדברו איתי על כוכבי בטיחות - תעשו סיבוב ותבינו . יש לנו 5 פוקוסים במשפחה במודלים 2005 עד חדשה לגמרי והן מעולות , אמינות , מהנות וסבירות בעלויות האחזקה . חובב נהיגה | 24.08.12 (ל"ת)
3. נהגתי בשתיהן. הפוקוס לוקחת בענקקקקק תיבת הילוכים עדיפה, חווית נהיגה נעימה יותר ופחות קרירה. ליסינג בוי | 24.08.12 (ל"ת)
1. הנהג הישראלי אוהב האצ'בק. הקביעה כאילו הוא אוהב סדן נובעת מפער מחירים לא סביר שהיבואנים דרשו עבור ההאצ'בק. כאשר מציעים לרוכשים את שתי האופציות באותו מחיר (כמקובל באירופה), מוכיחות שתי המכוניות הללו שעולה מאוד הביקוש להאצ'בק וסטיישין. אורי עתריה | 24.08.12 (ל"ת)
מבחן רכב: פורד פוקוס נגד יונדאי I30
33 תגובות לכתיבת תגובה