אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קח 700 שקל בחודש ותגדל לנו בניון חדש

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
התייחסות לכתבה
כל כך הרבה ידע בתחום יש בארץ ולא מביאים אותו ליידי ביטוי אני הייתי מאמן היום אני בעלים של מועדון הבעיה המרכזית בעיקר היא חוסר התמיכות במועדונים קטנים השקעה במתקנים ועוד כי לילדים מגיע יותר , לגבי רמת המאמנים אכן חובה בהשתלמויות שנתיות פעמיים בשנה כתנאי לחידוש התעודה,כיום יש איגוד מאמנים חזק שנותן המון ידע מקצועי למאמנים אני מקווה לימים טובים ושמקבלי ההחלטות יבינו שזה העתיד שלנו בברכת הספורט חיים אדרי מ.כ ע״ש יהודה אדרי חוסן
חיים אדרי | 18.10.19
49.
אל תזלזל באף אדם
אתה חי בסרט שהיית רונאלדו בעברך. אני מסכים איתך לגבי השכר הנמוך. , גם אני הייתי בארהב 20 שנה לא 4 שנים זה או שיש לך את זה או שאין. גם אברם גרנט - אתה יודע איך התחיל. מעולם לא היה שחקן. עבר ליד מגרש אספלט ישן בו שיחקו ילדים , והנה עובדה. בלי עבר כמו שאתה מכנה לא כשירים. אברם גרנט סיים קריירה הגיע גם לטופ של הטופ היה המאמן של צ’לסי גמר ליגת אלופות. אז לפני שאתה מזלזל בכל אדם שאין לך מושג. מי הוא תלמד לכבד , מי שאין לו את זה כך הקבוצה שלו תראה. ואם הזמן הוא יעלם ומי שיש לו את זה , שחקן עבר
Del | 11.09.19
48.
ההורים...
בתור הורה מעורב, כאשר אני רואה שהבן שלי שהוא רק בן 5, מעדיף לצחוק ולא להיות אציני ואין שום סמכות במגרש שנעירה לו ומכוונת אותו אזי אני נאלץ לעשות זאת בעצמי וזה מיד מחזיר אותו לתלם! לי אין שאיפה שיגדל לי בבית מסי( בהחלט מעדיף טייס!) מצד שני אם הילד בחר( הוא באמת מוכשר ולא ממני!) אני מצפה שלא יבזבז את זמנו וזמני! ושתהיה התייחסות רצינית לעניין! וזה במחלקת ילדים של האלופה!
אני | 05.11.18
47.
הבעיה היא קודם כל המאמנים שמוכנים לעבוד במשכורת
הבעיה היא קודם כל המאמנים שמוכנים לעבוד במשכורת חצי שכר מינימום ועוד בעיה שאין אפילו מבחן קבלה לקורס מאמנים כי שם לכאורה חשוב להם לעשות כסף ומכיוון שכך הילדים מקבלים חינוך ערכים וכדורגל ממאמנים שהקשר שלהם לענף מקרי לחלוטין ולצערי זה מה שקורה 
Cocktail | 09.09.16
44.
הילד במרכז
לדעתי אנחנו שוכחים מהר מאוד שמדובר על הילד . שהילד הוא זה שבמרכז והאחרים הם המשניים . זאת אומרת ,האם אנחנו ( כל אלה שמתעסקים בגידול הילד , ההורים, אנשי המקצוע) , עובדים מספיק בשביל הילדים שיצליחו . יש דברים מדעיים ובסיסיים שהילדים צריכים לקבל בנושא הפיזיולוגיה של הילד , רק אנשי מקצוע שמבינים את זה יכולים לתת את זה . מדובר בבנייה גופנית על פי שלבים , הילד צריך להיות אתלט בראש וראשונה ורק אז יכול לבלוט בענף . הילד נמצא ברוב הזמן בבית הספר , אנחנו צריכים לשאול אם יש מספיק תמיכה במסגרת זו בבנייה הגופנית של הילד , ואח"כ במועדון , והאם יש קשר ביניהם . האם יש מסביבם של הילדים מספיק אנשי מקצוע שמבינים בנושא התזונה , הצד המנטלי , אנשי חינוך שמגדלים על ערכים וכו' . אני לא שומע הרבה , את נושא האחריות , לגדל את הילד לקחת אחריות , שזה מרכיב חשוב באופי של הספורטאי , האם אנחנו יודעים בכלל לאפיין , מה זה ילד ספורטאי . האם אנחנו לוקחים בחשבון , שספורט זה לא מלחמה , זה לא חיים ומוות . אני מקווה שעזרתי קצת בדיון .
ש.מ | 08.09.13
42.
גדול כל מילה בסלע
אתה פשוט גדול.כל מילה בסלע. בני משחק ברמת השרון . רמת הקומבינות והפרוטקציות שיש במועדון היא הזויה. והכל תחת המנהל המקצועי אברהם בכר . אברהם בכר אחד מבעלי המקצוע הנחשבים בנוער הוא אכזבה עמוקה. סגנון המשחק שהוא מקנה למועדון הוא בונקר (או 433 נסוג כדבריו) הוא לא מרשה ללחוץ את הקבוצה היריבה ובקיצור: מה שחשוב זה לא המשחק ומה שאפשר וצריך להפיק ממנו אלא התוצאה. אין שום דגש על טכניקה . אברהם עצמו כמעט שלא נמצא במגרש (אולי פעם בחודש). המאמנים,בחלקם הם כפי שתיארת,ללא הבנה בסיסית בכדורגל.בקיצור אברהם בכר והמועדון הם אכזבה עמוקה
משה | 03.05.13
41.
כ"כ מתסכל לקרוא את זה ולדעת שזה לא ישתנה לעולם!
הכל פה רקוב מהשורש! אין שום דרך אמיתית ואין שום מטרה... אני רק מתבאס עוד יותר כשאני קורא את זה. חייבים לקחת את אייל ברקוביץ' וחיים רביבו ושחקנים אחרים שהתחנכו באירופה ולהרים את כל הפרוייקט הזה של יישור כל הדברים העקומים האלה
אני | 08.10.12
40.
הכל נכון, אבל פיתרון אין וגם לא יהיה
מדובר בעסק שמנוהל רובו ככולו ע״י אנשי מערות, ומושך אליו בעיקר צאצאים של אנשי מערות, שבבוא הזמן יהפכו לאנשי מערות בעצמם. מתי ראינו שחקן ישראלי אינטיליגנטי לאחרונה? יש אחד כזה בעשור בערך. אני, כנער, שיחקתי כדורגל מקצועי. עד היום אני בטראומה מרמת החיות שהסתובבו שם חופשיות, החל מה״שחקנים״ ועד הדרג הגבוה ביותר. מחנכים שם רק לשני דברים: אופי אלים ותאוות בצע...
אריאל | 27.09.12
38.
ובא לציון גואל
רואים שהכותב מודע לבעיית התחרותיות הלא נחוצה בליגה בגיליים הנמוכים שכן במקום ללמד אתיסודות המשחק ולפתח את הילדים הן מחשבתית והן חינוכית לכדורגל חכם ומהנה מחנכים אותם אך ורק לנצחונות כפי שהוסבר בכתבה דבר ראשון יש לבטל את הטבלה בליגות הילדים ולהשאיר אך ורק משחקיי גביע ובמקביל לגאוג בשבתות למשחקים עם קבוצות מכל המחוזות כך הילדים יצברו יותר נסיון ואהבה ולמידה
 | 29.08.12
37.
כדורגל של פעם
כתבה מדויקת נכונה ומשקפת במדויק את המצב. אני בן64 כיום ופעמים בשבוע לוקח את נכדי לאימון כדורגל זה כבר שנתים.כאשר היתי בגילו של נכדי לפני 55 שנים האיש שאימן אותי מספר שנים היה עמנואל שפר. אני חושב שעברו 55 שנים מאז אין בישראל של היום לילדים ולא חשוב כמה ההורים ישלמו אפשרות לילד ללמוד כדורגל מאנשי מקצוע מהמדרגה הראשונה בעולם . ספורט זה שמחה זה חיים זה אושר זה חברות זה מנהיגות בריאות קורדנציה חוכמה חינוך הכל יש לתת לילדינו את הטובים ביותר בתחום . הכל מתחיל ויכול להיות אחרת עם נשקיע בילדינו.
אבי | 28.08.12
35.
כתבה אמיתית וטובה, תודה לכותב האמיץ, לי אין אומץ לספר כמוך
עניין ההכשרה הוא קומבינה אחת גדולה, כסף מעוור עיני צדיקים. כל אחד מגיע לקור, חלק מתלמידי הקורסים עם בעיות נפשיות , מבחנים שהם עבודה משותפת לכולם , פשוט עסק כלכלי, תן כסף וקבל תעודה... אם ההורים היו יודעים ... מדינת חלם.
יקי | 28.08.12
34.
יש אמת בדברים, אבל...
עדיין, אנשים שרובם מסיימים את אותם הקורסים, הם אנשים איכותיים שבאים מעולם הכדורגל. כמו כן, לא ניתן לשקר את המציאות, אדם שקיבל את התעודה שלו לא ביושר, לא ידע לעמוד מול קבוצה ולהעביר אימון, כך שכל הבלוף מהר מאוד מתפוצץ בפנים. מה שכן אותם הקורסים צריכים להיות יותר פרקטיים ולא עיוניים. הכותב מדבר על דברים נכונים וחשובים, אבל סביר להניח שזה גם נובעה מקשיי תעסוקה ומפחד התחרות בתחום, כי הוא הולך וגדל, צעירים תופסים את מקומם של המבוגרים ובזול.
 | 28.08.12
29.
הארה על נקודה נוספת ומהותית: תקציב מחלקות הנוער
למען הגילוי הנאות אומר ששימשתי במשך 8 שנים כיו"ר מחלקת נוער באחד המועדונים הבכירים והמסודרים בישראל (שלא לומר, המסודר מכולם). ברכות לכותב שכן לטעמי, כל מי שמאיר את עיני הקוראים, באשר הם, משאיר את הנושא חי ונושם על סדר היום הציבורי. הנקודות שעלו וצפו נכונות ואמיתיות ומלוות אותנו שנים לא מעטות. רציתי להאיר בקצרה שכל הצעות הייעול לא תוכלנה להתממש אם לא יהיה להן בסיס תקציבי מוצק ומובנה באופן שלא ניתן לנגוס בו. במסגרת אישור תקציבי המועדונים ברשות לבקרה תקציבית, יידרש כל מועדון להציג את תקציבה המפורט של מחלקת הנוער (לא בהגדרה כללית בלבד של הסכום). מועדון שיציג תקציב מפוברק ויימצא ככזה, ייקנס והקנס הכואב והמרתיע יורד מהכספים שאמורים לזרום למועדון מההתאחדות. זה אינו פתרון לכל המועדונים בישראל אבל זה פיתרון למועדונים המקצוענים בישראל. ברגע שיהיה תקציב מוגדר וידוע, ניתן יהיה ליישם חלק ניכר מהמלצות הכותב.
שוקי | 27.08.12
28.
אנחנו לא באמת מבינים מה זה לגדל ספורטאים ואיך זה מתקשר לתרבות של ספורט
כול מילה יכולה והשקפה יכולה להתאים גם לכדורסל החינוך לספורט הוא ערך עליון המאמן צריך לדעתי לעזור מלסמן את דרכו של הילד הצעיר כולם יודעים לשים קונוסים משרטט תרגילים אבל האם כולם יודעים להעביר את הספורט כדרך חיים ליהירות שגריר של מקצועניות וחינוך לא בטוח בכלל הבעיה היא כלל מערכתית הורה צריך לבדוק האם ערך הניצחון הזמני שווה לעומת דרך יסודית ועבודה קשה לדעתי התשובה ברורה אני הנהל מקצועי בכדורסל
אילן | 27.08.12
23.
מלא תקווה שמר אבי ללוז קרא את הכתבה ויעשה שינוי במחלקת הנוער שלו
למר אבי ללוז היקר ! קראתי את הראיון איתך והתרשמתי מהכנות... אני קורא לך לפתוח טוב טוב את עיניך ולבדוק מי מנהל לך את בית הספר לכדורגל בסירקין... ההתרשמו הצנועה שלי ושל עוד כמה הורים היא שאתה חייה להיות קצת יותר מעורב ולערוך כמה שינויים בעמדות המפתח... אני ועוד כמה הורים קוראים לך לקרוא בין השורות של הכתבה היסודית הזו ולעשות רויזיה עם הרבה אומץ בבית הספר שלך... כתבה מאלפת !!! חבל שהכותב לא מזדהה...
אבא של... | 27.08.12
21.
ההצעה שלי היא:
לבטל את ליגות המבוגרים לשש שבע עונות. להעביר את כל התקציבים לילדים ולנוער. לקיים את מתכונת הליגה, שידורים טלויזיה טוטו וכסף וכו' רק לליגות הילדים והנוער. ללמד יסודות כדורגל מאפס. להביא מאמנים לילדים מחו"ל. לבטל תשלום הורים עבור ילדים ונוער שמשחקים בליגות. על ילדים ונוער אין הוצאות של משכורות. כעבור כמה שנים תהיה תשתית נורמלית של כדורגל. כל שחקן ידע למסור, להגביע, לבעוט תוך כדי תנועה ולחשוב קבוצתי. כעבור כמה שנים להחזיר את ליגת הבוגרים - כאשר הילדים והנוער יהפכו לבוגרים. זאת הדרך היחידה. מי שחושב כמוני נא להצטרף בתגובה.
אבי | 26.08.12
18.
כדורגל
אני משחק כדורגל ובשישי האחרוון הפסדנו 8:0 לקבווצה במודעיין ואתם יודעיים למהה בגלל שיטת האימון הבנאלית של המאמנים היוום באימונים לא עשינו הגנה נגגד התקפה שמירה על קו נבדל הרמות עקיפות דאבלים וזו גם פתיחת עונה אז קשה כי לא מתחברייים מהר ואנחנו ניראנו פשווט רע.....וכל זה בגלל שהמקום של האימונים לא מסודר לפי דעעתי מאמנים גם בגילאים שלנוו צרייכים לעבווד עם לווח ועל טקיטיקהה וכל הדברים האלהה במקוום לעשות לנו משחק על חצי מגרש של 11 על 11 ובגלל זה הכדורגל שלנו ניראה ככה אנחנו ראינו אימון של הבוגריים וגם האימון הזה ניראה באנליי פשווט רגייל ומשעעמם בלי הרבה ניצוווץ בלי כלווםם.....ולכן אני חושבב שצריך להתחילל לעשות למאמנים קורסים באיר]ווה שילכו ידרו עם מאמנים גדוולים ליפניי שהם באים לאמן קבווצות לייגה....כי זה חבבלל כי יש לנוו כדוורגל טווב בקבווצהאבל מאמן לא משהו בקיצוור מה שאני אומר זה שצרייך שאבי לוזן אם הוא לא עףף הביתה יסתכל גם על הילדים יקדם אוותם והכי טוב שיעווף הבייתה כי דבבר כזה לא החלטיי ולא הכרחי אנחנו לא צרייכיים כי חוומר טוב יש עובדהה הרבה שחקנים הוצאנו לאירופה (ליגיונריים) וחבל שהמאמן ועוזרי המאמן ניראים זוועה....בסופו של דבבבר צריך עוד גווף מרכזיי שיחליטט על דברים כי אחררתץ אנחנו בקרשייים.....
 | 26.08.12
16.
מכיר את זה מקרוב
כל מילה שלך במקום ! היית שחקן ועסקן בעבר, אומנם בליגות נמוכות אבל יודע בדיוק כמוך איך מתנהלת קבוצת כדורגל. האמת שהכל מתחיל ונגמר בכסף ולכן כך אנו ניראים מול אירופה. מכבי חיפה היחידה שמנסה להידמות לאירופאים אבל עדיין רחוקה. אני אישית גידלתי 2 כדורגלנים שהבוגר מבין שניהם פרש לטובת לימודים והשני כרגע איכשהו מצליח בנוער בזכות כישוריו ולא בעזרת ההכשרה שקיבל במשך השנים ! לפי דעתי גם לא ניתן לפנות בעניין הזה לשרת הספורט כי הכל מנוהל באופן פרטי. מקווה בשביל כולם שאולי ההיתאחדות תיקח יוזמה ותחייב את הקבוצות להיתנהל לפי קריטריונים חדשים.
אוהב כדורגל | 26.08.12
14.
תגובה לכתבה
האם 50 שנה של הליכה במדבר הכלום שאנו משוטטים ללא תוצאות ,ללא דרך ,וללא גוף רציני שיקבל החלטות קשות אך מועילות לא מזיז לאף אחד . מכיוון שהתפוח הקלוקל הדביק את כל סלסלת הכלום שיש לנו ,שיקולים פוליטיים רדודים ,מדיניות שמור לי ואשמור לך ,הם השולטים במדינת החפיף ,כן גדול לכתבה המדוייקת והעצובה משהו מכיוון שכולנו יודעים על המחלה וידינו קצרה מלהושיע .
נתן שפירא | 26.08.12
13.
כולם רוצים עוד כסף: המאמנים, הילדים ברגע שהם מקצוענים עם עיניים גדולות, ההורים.. כולם רוצים כסף
הספורט לא מעניין אותם ההורים חולמים על צ'קים שמנים ואירופה ופנטזיות.. כדורגל זה כלום. שמעתי אבא מתראיין לתוכנית ספורט ואומר כך: "אנחנו רוצים שהילד ישחק. אם הוא לא ישחק, איך הוא יתקדם. יש לו מטרות, הוא רוצה להגיע לטופ ולא לשבת על הספסל. בשביל הטופ צריך לשחק, לא ישלמו באירופה על שחקן ספסל". הבנתם מה מעניין את האבא?
אייל | 26.08.12
12.
כמה כסף נשפך על הקלומניקים האלה. למה ומדוע צריך להשקיע בכדורגל??
את ה 700 שקל הייתי שורף לכפרות ולא נותן לאנאלפביתים האלה חצי אגורה שחוקה!! בשביל לגדל בניון אחד....מי זה בניון??...אנאלפבית מדימונה שיודע לבעוט בכדור?? תגיד אין לכם על מה לדבר יותר? פעם האמא היהודיה רצתה שהבן שלה יהיה עו"ד, רו"ח אולי רופא והנה באים כמה מאמני כדורגל "בכירים" אעלאק ומתבכיינים. פשוט בושה וכלימה!!!
אנליסט צמרת | 26.08.12
8.
כמה נכון
סיימתי לא מזמן קורס מדריכים במכון וינגייט, בחרתי ללמוד דוקא שם כי חשבתי שהקורס והתכנים שאקבל הם ברמה יותר גבוה משאר המכונים שמכשירים מאמנים, אבל במילה אחת אכזבה. תלמידים שמעתיקים במבחנים מרצים ברמה מאוד נמוכה אם הייתי צריך לבחור לרשום את ילדי לחברים שעברו איתי את הקורס מתוך 20 אולי ל3 מהם הייתי מוכן לרשום את ילדי המערכת רקובה מהיסוד, צריך שינוי בכל מה שקשור לספורט בארץ בדיוק כמו שעשו במכבי תל אביב כדורגל רק אז אולי נגיע לתצאות
רחובותי | 26.08.12
7.
הבעייה היא שזה לא באמת מעניין את מרבית האגודות
מרבית המועדונים מתייחסים למחלקות הנוער כאל מוקדי רווח, שבמקרה הטוב - מחזיקים את עצמם, ובמקרה הרע - מממנים גם חלקים אחרים במועדון. המשימה היא לגייס כמה שיותר ילדים משלמים, להביא מאמן בעלות הנמוכה ביותר האפשרית, לתת ציוד פשוט וזול (מהחברה הזולה בשוק), ולהשקיע רק את מה שנדרש כדי שהילדים ימשיכו שנה נוספת. אין מחשבה אמיתית (רק דיבורים) על הקניית יסודות, על חינוך לספורט, על חינוך בכלל, או ניסיון ליצור שחקני כדורגל איכותיים. הכל בנוי על הצלחות חלקיות (יותר או פחות) במשחקי הליגה, ועל תשלומי ההורים וסיבסוד הרשויות המקומיות. בבוא העת, האגודות בלאו הכי יביאו שחקנים זרים או ירכשו כשרונות מאגודות אחרות, ושיעור 'שחקני הבית' שגדלו במועדון הוא נמוך למדי. לצערי, אפשר למנות על כף יד אחת את מספר המועדונים שמתייחסים ברצינות למחלקת הנוער שלהם, ומנסים לפתח את כדורגלני העתיד. כל השאר - שכונה.
מיקו | 26.08.12
6.
כל מילה בסלע!
לצערי הרב, כל מילה בסלע! הבעיה היא שאין כאן תרבות ספורט וכי רבים מאלו שמנהלים את הספורט בארץ (וכיום בכלל את המדינה) הם אנשים אינטרסנטים בצורה קיצונית וחסרי יכולת ניהול ואופק מיסודם! הרבה אנשים בספורט הגיעו אליו מאהבתם לענף כזה או אחר אך ללא כל כישורים ראויים וידע מינימאלי... לצערי, זה יצא מתחום הספורט לגבולות המדינה בפרמטרים רבים בתחומי החיים שלנו וחבל! אין כאן באמת חינוך ודרך יש כאן המון דיברים על חינוך ודרך... הלוואי ומישהו באמת היה לוקח את העסק ומרים רף ותקנות ברורת בנושא על מנת שתהיה לנו תרבות ספורט אמיתית... שאפו לכותב!
המרענן הרשמי | 26.08.12
5.
כ"כ נכון
כאב לילד המשחק זה מספר שנים בליגות הילדים אני מסכים עם כל הנאמר. נתקלתי בלא מעט מאמנים צעקנים וגסי רוח אשר צועקים על ילדים בני 10 תוך ניבול פה, שמתנפלים אל השופטים ושאינם מענישים ילדים אלימים וחצופים. לא מעט הורים מתערבים בנעשה בקבוצה, צורחים ומקללים את השופט, המאמן, שחקיני היריב ומי לא. וכמובן, השיירה עוברת, התשלומים נגבים, חלק גדול מהמתקנים עלובים ומוזנחים ואיכות הצוות המאמן והמנהל ירודה. לצערי הרב לא נראה לי שיש במערכת רצון לשינוי ולטיפול בבעיות שמעלה הכותב, ולאנשים מחוץ למוקדי הכוח של המערכת אין את הכוח לשנות. ההתאחדות לכדורגל מוכיחה את עצמה שוב ושוב כגוף מסואב ומושחת שטובת הכדורגל הישראלי לא ממש עומדת לנגד עיניהם של העומדים בראשו. ייתכן ובקבוצות הגדולות המצב טוב יותר (בני משחק ב"פריפריה") אולם לפי הכותב, אינני בטוח שיש הבדל גדול, ואותן מחלות קיימות בכל מקום. לשם שיקום הכדורגל דרוש מהפך מהשורש. הלואי שיקומו אנשים בעלי רצון ויכולת לשנות ויעשו מעשה. אם לא - נמשיך לבוסס בביצה ולתהות בכל שנתיים איך זה שטיננו מעפילים למונדיאל/יורו.
ג' | 26.08.12
2.
מעולה
אבל אני חייב להוסיף: 1. גם בכדורסל זה ככה, בנוער לוקחים את הילד הכי גבוה ודוחפים אותו מתחת לסל. לאחרים אומרים למסור לגבוה. כתוצאה מזה המאמן לא מפוטר והילד לומד לעמוד מתחת לסל ולחכות שימסרו לו. אחר-כך כשכל השאר גם מתחילים לצמוח, מגלים שהילד ה"כשרוני" של פעם לא יודע לכדרר, למסור או לקלוע מבחוץ. הבעיה שעכשיו הוא לא יותר גבוהה מהשאר, ואפילו יותר נמוך מהרוב במקצוענים. 2. המחלות האלו מתחילות עם החינוך - אצל ההורים בבית. רוב ההורים רואים חוג זול מול חוג יקר. אוטומטית הולכים על הזול - כי אין כסף והמטרה זה להיפרט מהילד לכמה שעות.ככה אנשים שרוצים לעשות כסף לומדים לדחוף מאמן אחד (בד"כ לא איכותי במיוחד) בכלום כסף על כמה שיותר ילדים. המטרה של האנשים האלה זה לא כדורגל טוב יותר - זה מצב חשבון עו"ש טוב יותר. צריך לייבש להם את הביצה שלהם.
אלכס | 26.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת