אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס צוברת הפסדים, ומקבלת הלוואה נוספת

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
כרוניקה ידועה מראש
אילו כל הנוגעים בדבר היו מכינים שעורי בית כמו שצריך ולא פוחדים להגיד לא אזי לא הייתה בעיה כלל. למכונית החשמלית אין עתיד ובמיוחד בישראל הקטנה . ועוד נראה כאן תיספורות ותיגלחות והפסדים רבים. מעניין ברמת ההפסדים הנוכחית מהן משכורות בכירי החברה?
שירן A | 29.08.12
21.
כל עוד שאין טכנולוגיה של מצברים עם קיבולת גדולה, חבל על הזמן
אחד הדברים הכי לא אהובים על הנהג זה להכנס לתחנת דלק. אז המכוניות היום יותר חסכוניות, ובממוצע נהג נכנס לתחנה פעם בשבוע וחצי (אחרי 500 ק"מ), והוא לא מגיע עם טיפות הדלק האחרונות. נהג של בטר פלס יכנס בפרק הזמן הזה לפחות 4 פעמים, וכל הזמן יתכנן את הדרך כך שיהיה בטווח של תחנת החלפה.
מנחם | 29.08.12
16.
רכב חשמלי לא כלכלי!
דמי המנוי החודשיים יקרים מאוד וכל העסק לא יחזיק מים. עדיף להחזיק רכב בנזין באותו הסכום. ועדיף יותר רכב חסכוני על גז. החברה של אגסי לא תחזיק מעמד יש היום טכנולוגיות הרבה יותר טובות ויותר זולות. הרכב של אשתי פיאט פנדה מודל 2005 הוסב לגז נוסע כבר 3 שנים במערכת גז. אתמול תידלקתי את הרכב 55 ליטר ב 201 ש"ח הרכב נוסע 768 ק"מ "עם מזגן" ב 200 ש"ח.תעשו חשבון פשוט מה יותר שווה. בלי דמי מנוי ובלי שטויות.
דוד | 28.08.12
12.
על כל מגיב אמיתי מופיע מגיב יח"צ
בלי "עזרה " של הרגולטור הפרויקט לא ימריא ובצדק. אבל תסמכו על החברה לישראל וניר גלעד שימצא את הדרך להפעיל רגולציה לטובת הפרויקט. מה דעתכם על העלאת מיסוי על הדלק ? אולי הטלת היטל זיהום על מנועי בנזין? יתכן הגדלת המיסוי על רכישת מכוניות חדשות המונעות בבנזין? שמעון בטח ייתן רוח גבית לעניין וגם השר כץ יודע שבקדנציה הבאה למי שהוא אחר תהיה הזדמנות להתחבר לעטינים של משפחת עופר.
דיוידנצ'יק | 28.08.12
1.
קשה לי להבין את מדיניות הפרסום והשיווק שלהם
קחו דמות ידועה ומגניבה שתדבר על איכות הסביבה וציונות (אברי גלעד? חנוך דאום? גל פרידמן? יעל ארד?) תנו לה מכונית ושעות מסך, וקדימה למכור. אני יודעת על כל המיזם הזה רק כי קראתי את הספר סטארט אפ ניישן, אחרת לא היה לי מושג שמדובר בחזון, הייתי חושבת שזה עוד איש עשיר שבא לעשות עלי קופה, וחבל.
פרסומאית בהיבריד | 28.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת