25. לחתוך הפסדים מייד לא נראה טוב נראה שכמה הנחות בסיס לא מסתדרות עם המציאות לא נוח לתפעול ויקר מכדי להיכנס לחניה נוסע בגז | 29.08.12 (ל"ת)
24. כרוניקה ידועה מראש אילו כל הנוגעים בדבר היו מכינים שעורי בית כמו שצריך ולא פוחדים להגיד לא אזי לא הייתה בעיה כלל. למכונית החשמלית אין עתיד ובמיוחד בישראל הקטנה . ועוד נראה כאן תיספורות ותיגלחות והפסדים רבים. מעניין ברמת ההפסדים הנוכחית מהן משכורות בכירי החברה? שירן A | 29.08.12 (ל"ת)
23. פיתרון גרוע,הרבה מכוניות יתקעו בדרכים ,מי שקונה יסבול בגדול ולא רק בגלל המחיר. מכונית חייבת לשרת אותנו ולא אנחנו אותה.יש מעט עמדות החלפה,מה תגידו אם יהיה תור של שעה להחליף מצבר, מה תעשו תזמינו מונית. רוני | 29.08.12 (ל"ת)
21. כל עוד שאין טכנולוגיה של מצברים עם קיבולת גדולה, חבל על הזמן אחד הדברים הכי לא אהובים על הנהג זה להכנס לתחנת דלק. אז המכוניות היום יותר חסכוניות, ובממוצע נהג נכנס לתחנה פעם בשבוע וחצי (אחרי 500 ק"מ), והוא לא מגיע עם טיפות הדלק האחרונות. נהג של בטר פלס יכנס בפרק הזמן הזה לפחות 4 פעמים, וכל הזמן יתכנן את הדרך כך שיהיה בטווח של תחנת החלפה. מנחם | 29.08.12 (ל"ת)
19. כשכולם ישתפו פעולה כשהממשלה תתערב ותסייע להאיץ את נושא הצרכנות הירוקה, תהיה יותר מודעות לציבור. בטר פלייס יהפכו ריווחיים ובסופו של דבר עוד ספקים יצטרפו לחגיגה וגם המחירים יירדו. הכל בעיניי המתבונן, אבל לא מן הנמנע שבעתיד דלק כבר לא יהווה מקור צריכה מרכזי וואו | 28.08.12 (ל"ת)
18. לא ברור איך יייוצר חשמל זול הדרוש לטעינה ומה בדבר זיהום האווייר ביצור החשמל הדרוש להטענה? The Dude | 28.08.12 (ל"ת)
17. אם בא לי להשאר ברכב עם בחורה שעתיים על מזגן... נגיד על קור או חום. מה קורה אחרי שאני מנסה לזוז עם הרכב לכיוון הבית? נכון... טלפון לבטרי ריפלייס | 28.08.12 (ל"ת)
16. רכב חשמלי לא כלכלי! דמי המנוי החודשיים יקרים מאוד וכל העסק לא יחזיק מים. עדיף להחזיק רכב בנזין באותו הסכום. ועדיף יותר רכב חסכוני על גז. החברה של אגסי לא תחזיק מעמד יש היום טכנולוגיות הרבה יותר טובות ויותר זולות. הרכב של אשתי פיאט פנדה מודל 2005 הוסב לגז נוסע כבר 3 שנים במערכת גז. אתמול תידלקתי את הרכב 55 ליטר ב 201 ש"ח הרכב נוסע 768 ק"מ "עם מזגן" ב 200 ש"ח.תעשו חשבון פשוט מה יותר שווה. בלי דמי מנוי ובלי שטויות. דוד | 28.08.12 (ל"ת)
15. IT IS ONLY A MATTER OF TIME ONCE WIRELESS BATTERY CHARGING TECHNOLOGY MATERIALISES, THEN IT IS GOODBTY BETTER PLACE. WISHMAN | 28.08.12 (ל"ת)
14. המחיר יקר ב- 30% וטווח הבטריה חייב להיות 300 ק"מ. עד אז, חבל"ז. אין טעם לקנות. תשקיעו בשיפור הבטריה והמחיר !!! | 28.08.12 (ל"ת)
13. מה זאת אומרת מדשדשות? חכו שמחירי הדלק יעלו עוד קצת ותראו מה ייקרה כרגע זו האלטרנטיבה השפויה ביותר למחירי הדלק, השקעה ברכב החשמלי תוכיח את עצמה מהר מאוד, אני לא מתחרט שרכשתי אחת... תבואו אליי כשתרצו טרמפ יוסי | 28.08.12 (ל"ת)
12. על כל מגיב אמיתי מופיע מגיב יח"צ בלי "עזרה " של הרגולטור הפרויקט לא ימריא ובצדק. אבל תסמכו על החברה לישראל וניר גלעד שימצא את הדרך להפעיל רגולציה לטובת הפרויקט. מה דעתכם על העלאת מיסוי על הדלק ? אולי הטלת היטל זיהום על מנועי בנזין? יתכן הגדלת המיסוי על רכישת מכוניות חדשות המונעות בבנזין? שמעון בטח ייתן רוח גבית לעניין וגם השר כץ יודע שבקדנציה הבאה למי שהוא אחר תהיה הזדמנות להתחבר לעטינים של משפחת עופר. דיוידנצ'יק | 28.08.12 (ל"ת)
11. ההלוואה גובתה בבדיקת נאותות מקיפה הבנק לא ילווה בלי בדיקה לבטר פלייס. הם הבינו שיש עתיד עם המכונית החשמלית של אגסי ושווה להשקיע בזה. דניאל | 28.08.12 (ל"ת)
10. עם המחירים הלא נורמליים האלה של מחירי הדלק חייב לתת צאנס לדרכים אחרות, ובטר פלייס היא אכן דרך אחרת! דני | 28.08.12 (ל"ת)
8. "צוברת הפסדים" בטר פלייס עדיין לא במצב להרוויח... כל הכסף שכרגע מושקע בה ייקח עוד זמן עד שיחזיר את עצמו ואת זה גם המשקיעים שלה יודעים מאור | 28.08.12 (ל"ת)
7. יש כבר 300 מכוניות חשמליות בכבישים ולאט לאט מתחילים לראות אותן יותר ויותר, אני חושבת שהם רק בצמיחה, אם היו אומרים לפני 5 שנים שיהיו מכוניות חשמליות בישראל אפחד לא היה מאמין! דנה | 28.08.12 (ל"ת)
6. כמה כסף הם הרוויחו? כמה כסף הם הרוויחו עד כה? כל כך הרבה פעילות, כל כך הרבה רכבים ששווקו, כל שני וחמישי בעיתונות, כל תל אביב מלאה במכוניות אלו, בכל אירופה כבר משווקים אותם, לכן.... הם חייבים להיות סופר רווחיים. בנצי | 28.08.12 (ל"ת)
3. חבל שאי אפשר לפתוח פוזיציה שלילית על בטר פלייבס. הייתי שם את כל כספי. בדיחה של עסק. פשוט בדיחה חבל שאי אפשר לפתוח פוזיציה שלילית על בטר פלייבס. הייתי שם את כל כספי. בדיחה של עסק. פשוט בדיחה אבי | 28.08.12 (ל"ת)
1. קשה לי להבין את מדיניות הפרסום והשיווק שלהם קחו דמות ידועה ומגניבה שתדבר על איכות הסביבה וציונות (אברי גלעד? חנוך דאום? גל פרידמן? יעל ארד?) תנו לה מכונית ושעות מסך, וקדימה למכור. אני יודעת על כל המיזם הזה רק כי קראתי את הספר סטארט אפ ניישן, אחרת לא היה לי מושג שמדובר בחזון, הייתי חושבת שזה עוד איש עשיר שבא לעשות עלי קופה, וחבל. פרסומאית בהיבריד | 28.08.12 (ל"ת)
בטר פלייס צוברת הפסדים, ומקבלת הלוואה נוספת
27 תגובות לכתיבת תגובה