אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בטר פלייס? היעד של פלאפון היה 5,000 מכשירים, תראו המצב כיום"

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
הדיזל יותר זול
הרעיון הינו טוב. המחיר הוא הבעיה. היום עם דיזל אני משלם 0.35 שח לקמ ואין לי הגבלת סוללות, יכול לעצור איפה שאני רוצה, על מיכל 1 אני נוסע 950 ק"מ שזה כמו 9 עצירות. נגיד כל עצירה זה 5-10 דק כפול 9 זה 45-90 דק "למיכל". הזמן שלי זה לא כסף?! יוצא שדיזל יותר חסכוני ויעיל ב40%. אם כבר לקדם את הדיזל כמו אירופה!!!!
שחף | 29.08.12
26.
מגיב 10 עד כמה תמים אתה יכול להיות?
הסיבה שלא מעניין אותם לקדם סוללה יעילה יותר היא כי זהו הבסיס שמאחורי כל החברה הזאת! הם בכוונה תוקעים אותנו בעבר ולעולם לא יעניין אותם לשווק מכונית עם סוללה יעילה בעלת טווח נסיעה גבוה, כי אם הם היו עושים את זה, לא היית תלוי בשרות שהם מספקים שהוא שירות החלפת הסוללות
sushi | 28.08.12
25.
חבל שמר אגסי לא השקיע את מאות המיליונים בפיתוח הסוללה לרכב חשמלי
במקום בתחנות טעינה מיותרות,במאות סוללות יקרות,בלובניג ויחסי ציבור.יכול להיות שעם הכסף הרב והמוח היהודי,באמת היינו משנים את העולם.במקום רק לשנות את מצבה הכספי של משפחת עופר על חשבוננו(רנו חשמלית ללא סוללה ב 120k ש״ח,יחד עם תמחור עלות נסיעה דומה רכב מנוע.בנזין והתחייבות לחברה ולנסועה חודשית)
ערן | 28.08.12
23.
לאף אחד אין בעיה עקרונית עם רכב חשמלי...הבעיה היא המודל המונופוליסטי
1. מחיר הדלק עולה ועולה בצורה מטורפת - הפתרון? מקורות אנרגיה אלטרנטיבים...אבל שי אגסי לא המציא שיטה להפיק חשמל מחול או ממים... וחברת חשמל משתמשת באותו דלק ממש. 2. הדלק בא ברובו ממדינות אויבות ולא רק לנו - אנחנו מממנים פעילות טרוריסטית בעקיפין אומנם, אבל יש בידנו להפחית זאת! - איך? וכשחברת חשמל קונה דלק מאותן מדינות ממש, אנחנו לא מממנים פעילות טרוריסטית? 3. הזיהום באוויר לא יכול להימשך כמו שהוא - צריך למצוא פתרון... אז יש שני פתרונות: 1) מכוניות מונעות בגז (וגז ברוך השם תשובה מצא בים 2) או רכב חשמלי. אם הולכים על רכב חשמלי-המודל אותו ירצו רוב הצרכנים יהיה מודל הטלפון הנייד - קרי לטעון את הסוללה בבית משקע חשמלי במחיר רגיל ולא במחיר המופקע של המונופול של משפחת עופור ושמהטבת המס על מחיר הרכב יהנה הצרכן ולא המונופול. או לחליפין, מודל כמו שמשיקה עירית פריס - השכרת מכוניות חשמליות קטנות! בתוך העיר ותשלום לפי שעות, כמו שמשכירים אופניים (ראה תל-אופן בתל אביב) -כאשר למכוניות האלו תמיד ישמרו מקומות חניה יעודיים בכל רחוב. מה ששי אגסי מנסה לעשות הוא לזרות לנו חול בעיניים-מצד אחד לספר שכאילו רכב חשמלי יקטין את התלות בנפט הערבי...ומצד שני להתנהל כמונופול דורסני במחירים מופקעים-ומכאן רוב ההתנגדות לבטר פלייס. נ.ב. שים לב שבטר פלייס לא מזכירים ולו בחצי מילה את המכוניות המונעות בגז...בהן העלות לקילומטר היא חצי ממחירי בטר פלייס.
תשובה ל-10 | 28.08.12
21.
השוואה של מחיר קמ בחשמלית לבנזין צריך לקחת בחשבון מיסוי הדלק
חברים כרגע עלות קלומטר נסיעה בחשמלית דומה מאוד לעלות נסיעה ברכב בנזין כאשר על רכב בנזין יש 100% מיסים בקניה ו 100% מיסים על דלק מסקנה - עלות נסיעה בחשמלית מאד יקרה או שמישהו עושה עלינו קופה החשש שלי שהעלות נסיעה בחשמלית נטו היא אכן גבוהה ולא יעילה אם כולם יעברו לחשמלית ולמדינה לא תהיה הכנסה ממיסוי דלק וממסוי מפלה של מכוניות בנזין - אנחנו נשלם את זה במקום אחר או במכונית החשמלית עצמה מסקנה - יש להקים ועדה שתווחן את היעילות האמיתי ( אנרגטית , שינוע , מיחזור וכדומה) של הנעה חשמלית מול הנעה ישירה בבנזין או גז על מנת למנוע שוקת שבורה בעתיד אכן - אם ייצור חשמל היה זול ומאנרגיה סולארית או רוח אז לא היתה שאלה אבל זה לא המצב.
רונן | 28.08.12
17.
עדיף ויעיל מכונית על גז.
במקום להפוך אנרגית גז לאנרגיה חשמלית ואח"כ להפוך אנרגיה חשמלית לאנרגיה מכנית- עדיף ויעיל יותר להפוך ישר אנרגית גז לאנרגיה מכנית. זאת מאחר שכל המרת צורת אנרגיה אחת לאחרת כרוך באובדן אנרגיה רב. פרט ליעילות בגז טווחי הנסיעה לא מוגבלים. אדון ניר גלעד- פעם אכלתם אותה כשחתמתם עם המצרים על אספקת גז - עכשו אתם מנסים פרויקט עם עתיד מעורפל ושוק קטן והפסדים רבים על הדרך.
משה ב. | 28.08.12
16.
מנגד יש להזכיר לניר גלעד שמודו ציפתה למכור מליונים ולבסוף ...
המודל העיסקי בנוי על כך שהוא קושר את הלקוח לחברה ואין פה כל קשר לטכנולוגיה. החברה משקיעה המון בלובינג , יח"צ והשפעה באמצעות אנשים מקושרים לא כדי לקדם באמת טכנולוגיה אלא כדי לקדם בלעדיות מדוע אין אפשרות לטעינה עצמית ? מדוע המחירים אינם זולים כלל ועיקר? אנו (רובנו ) בעד השימוש באנרגיות פחות מזהמות , בטח את סביבית המגורים הקרובה, אבל לא במחיר החופש שלנו לבחור . כל המודל העיסקי (לא הטכנולוגי) מקרין חזירות ולדעתי לא רק לי. אני ממש בעד אנשים עם חזון , אבל אגסי חבר לאנשים עם חזון נוסף והוא לעשות הרבה כסף על חשבוננו , כך זה נתפס ולכן לדעתי לא יתרומם !!!
ירון  | 28.08.12
15.
פחות מיסוי
עם במידה ואכן רוצים בטר פלייס או כל יבואן אחר , להחדיר לישראל את הרכב החשמלי, אז שיורידו את המיסוי במקום 104 % שיהיה 50% ואז תראה אלפים של הזמנות של מכוניות כולל אנוכי ומשפחתי. ועם יוציאו גם רכב יותר קטן מאשר משפחתי, עוד יותר טוב. לכן באמת נחוץ מאוד רכב חשמלי בלי תלות בנפט, אבל מדוע לשלם את אותו המחיר? אם החכי"ם והשרים מחליפים מכוניות ולא חשמליות, אז מדוע שאני ארכוש מכונית חשמלית? תתחילו עם הצבא, עם משרד הבטחון , אז יהיו לכם אלפי מכוניות ותוכלו להוריד מחירים לצרכן הפרטי.
 | 28.08.12
14.
איזה השוואה גרועה.... בטר פלייס לא תגיע לממדי פלאפון ובכלל מהפיכת הסלולר, כי היא מונופול
העיסקה שמציעה לא משתלמת לרוב הלקוחות, הרכב שמוכרת רנו דפוק, שיטת הטעינה גרועה למשתמש והטווח של 100 ק"מ בין טעינה לטעינה הוא ממש לא ידידותי למשתמש !!! כל הנתונים ליצור כישלון קולוסאלי
כבלו | 28.08.12
10.
לפני שיתחילו פה כל הפסימיים "להלל" את בטר פלייס אני רוצה לציין כמה דברים:
הרעיון של החברה הוא גאוני, ויותר מזה - הוא גם הכרחי לעתיד!, כל בנאדם שפוי יסכים איתי! רוב התגובות יהיו פה בתשלום וחבל שכלכליסט לא מטפלים בזה יש פה כמה נושאים שכל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליהם 1. מחיר הדלק עולה ועולה בצורה מטורפת - הפתרון? 2. הדלק בא ברובו ממדינות אויבות ולא רק לנו - אנחנו מממנים פעילות טרוריסטית בעקיפין אומנם, אבל יש בידנו להפחית זאת! - איך? 3. הזיהום באוויר לא יכול להימשך כמו שהוא - צריך למצוא פתרון... וכו.. אז נכון, בטר פלייס היא לא הפתרון האולטימטיבי/ היחיד/ המושלם לבעיות לעיל, אבל זו בהחלט משהו שיכול לעזור ולעזור מאוד לפחות להתחלה. אחרי שקראתי הרבה על החברה, ועל האיש שהקים אותה אני כן מסכים עם זה ששי אגסי לא מפסיק להגזים ב"חזון" שלו, אבל אני לוקח את העיקרון של החזון הזה ושואל: "שווה להשקיע בפיתוח או לא?" אם מישהו חושב שלא הוא פסימי - נקודה! ואם תחשבו על זה , אם כל המדענים / החוקרים וכו'.. היו ואפילו קצת פסימיים - היינו ממשכים לחיות כמו מדינת עולם שלישית... בטר פלייס טוענים שיש להם לא פחות מ 400 מהנדסים, השאלה שלי: למה לעזאזל לא משקיעים יותר על שיפור קיבולת הסלולה?? הרי זה הפחד העיקרי של רוב ה"לקוחות הפוטנציאלים" , להיתקע באמצע הדרך, ולא! "נביא לך גרר" זה ממש לא פתרון!, אז תתחילו להשקיע בסוללה יותר ואז לדעתי תוכלו לראות הרבה יותר לקוחות. אבל לא משנה מה אומר, עצוב לי שרוב התגובות פה יהיו פסימיות כי הרבה אנשים לא מוכנים לחדש להתפתח לקבל משהו אחר, יותר טוב, יותר בריא ויותר כלכלי -וחבל!.
ישראל | 28.08.12
9.
צודק מאה אחוז אין סיבה שהחשמלית לא תשנה את העולם
לא רק הסלולרי מרבית השווקים שהתחילו בחדשנות מוחלטת התפתחו לאורך זמן ובסופו של דבר לראשונים היו כמה שנים טובות אחר כך לעשות הון מהחדשנות תחשבו על הסלולר כמה שנים עשו שם עשרות מיליונים עד שהגיע תחרות אמיתית אחרי שבשנים הראשונות כולם היו סקפטים
משה אורן | 28.08.12
3.
לטובת עמישראל, עדיף שהחברה תיעלם לתמיד
היא תעלה לנו מאוד מאוד ביוקר! בהטבות מס (שמאיפשהו יקחו מאיתנו בחזה) במיסי דלק שיקטנו (אם יעברו לחשמלית-פחות דלק=פחות מיסים) שהממשלה שות תצטרך להשלים מאיפשהו. בשיעבוד מוחלט לחברה מונופוליסטית. וחיסכון באמת משמעותי לצרכן אין כאן בכל מקרה.
 | 28.08.12
2.
חדירה נכונה
על מנת לבצע את החדירה הנכונה לשוק בישראל, על מר אגסי לבחון כיצד עושים זאת באופן מושכל. לא מספיק שניתנת אפשרות השאלה של עלות מול תועלת. העלות למשתמש הפוטנציאלי העיסקי גבוהה מידי ביחס לתועלת. אם יבוצע תמחור נכון ייתכן וניתן להגדיל את כמויות כלי הרכב הנקלטים בשוק.
אביהו הורוביץ-יועץ ליסינג | 28.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת