9. במחירי השוד והגזל של המכוניות ביראל היבואנים גם יכולים להוריד המחיר ב: 20% ועדיין להרויח במחירי השוד והגזל של קרטל יבואני הרכב שיבואני הרכב בישראל משיתים על הלקוח הפרטי לטובת הלקוחות המועדפים שלהם בחברות הליסנג, היבואנים גם יכולים להוריד המחיר בשקט בלפחות 20% ועדיין להרוויח יפה מאד..........שביתת קוני רכב חדש כאן ועכשו ומיד .....לא לקנות רכב חדש על ידי לקוחות פרטיים...!!!!!!! יצחק הנשדד | 31.08.12 (ל"ת)
8. לא לקנות עכשיו.בסוף אוקטובר כל היבואנים יצאו עם מבצעים מדהימים כדי להיפטר מהמלאי מי שיש לו קצת סבלנות ירוויח בגדול. רב היבואנים מתחילים לקבל רכבי 2014 בסוף אוקטובר. אין להם ברירה הם חייבים למכור מהר ולפנות שטח. מתתינו ואל תמהרו תרוויחו הרבה כסף. בדוק. מומחה לשוק הרכב | 30.08.12 (ל"ת)
5. יספגו מע"מ ויחזירו לעצמם חזרה המחירי חלפים ועלויות טיפול היסטריות צ'מפיון בלספוג מלקוחותיו נאמן | 30.08.12 (ל"ת)
4. צמפיון סופגת תוספת 1% מע"מ בגלל שמתח הרווחים שלה כל כך גדול שההוזלה הזו כלל לא משמעותית עבורה במכוניות המוזכרות.גם כך מכוניות שצמפיון מיבאת מתקשות להתחרות עם המחירים הנהוגים במכוניות מסדר גודל המוזכר.ובנוסף הם נותנים רק שנתים אחריות בשעה שכל האחרים נותנים 3 שנים לפחות ויש כאלה שנותנים גם 4 שנים אחריות. צמפיון לא פראיירים והם לוקחים כמה שניתן לפי תורת הקפיטליזם טלטל | 30.08.12 (ל"ת)
2. לא צריך להסכים לקנות במחיר מנופח ידוע שעל להיטי הליסינג המחיר מנופח בעשרות אלפי שקלים. וברכבי היוקרה בכלל חגיגה. | 29.08.12 (ל"ת)
1. טיפול נכון כל הכבוד לטיפול של צ'מפיוו בהעלאת המע"מ. בסך הכל היא, כמו כל יתר היבואנים היו עושים נכון לספוג את המע"מ. בלאוו הכי הם נותנים הנחות... הנפגעים יהיו אלה המקבלים/ קונים כלי רכב חדש ומשלמים שווי שימוש אביהו הורוביץ | 29.08.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": חלק מיבואני הרכב יספגו את עליית המע"מ בשבוע הבא
9 תגובות לכתיבת תגובה