7. ההחזרים על הדלק לחברות הגדולות הם בקנה מידה ענק ככה שזה לא מזיז לחברות הגדולות כמה יסעו ולאן דבר שני מר כץ ושטייניץ משחקים פוליטיקה (החוקר הטוב והחוקר הרע) אז שלא יעבדו עליכם סמי | 30.08.12 (ל"ת)
4. בלון ניסוי מגוחך משמעות הטלת מס על דלק : חיסול הליסינג ופגיעה ביציבות הבנקים ופגיעה חמורה בפריפריה ובעסקים והגדלת מחירי הנד״לן במרכז. ויש עוד עניין קטן- בוחרים מתנדנדים שיעזבו את ביבי ויביאו לנו את עידן יחימוביץ. אם אני ח״כ מהליכוד אני מרים טלפון לאוצר והעומדים בראשו ומוודא שהעז הזו מתה קבורת חמור. קלקלן | 29.08.12 (ל"ת)
3. בשורה התחתונה זה דבר שיחסוך לכולם כל בעלי הליסינג נוסעים הרבה בלי חשבון, כי זה לא משנה להם בחשבון, אבל למען האמת הצריכה כן עולה ומעלה את עלות השימוש הכוללת עבור כולם. אם הדלק יתבטא בשכר, כולם יחסכו קצת יותר - יבחרו מכונית חסכונית יותר, יותרו על כמה נסיעות מיותרות... בסך הכול עלות השימוש הממוצעת תרד, וכל אדם ישלם פחות. משה | 29.08.12 (ל"ת)
2. הפרדה בין נסיעה פרטית לנסיעת עבודה קל מאד לזהות ולתחשב אם ע"י רישום בעל הרכב הצמוד עם תחילת הנסיעה -יעד-שעת יציאה -ושעת הגעה עם תאריך.מאידך קיימת אפשרות להעמיד את רכב החברה בסוף היום במקום העבודה בלי לזקוף שווי רכב ומעל לכל אפשר לבנות אפילקציה שמחוברת ל-GPS ונהג הרכב רק ילחץ על פרטי\עיסקי לפני תחילת הנסיעה.האפילקציה תוציא דוח חודשי המראה את מיקום ושעת תחילת הנסיעה וסיומה עם כמות המרחק שעבר הרכב לכל מטרה אם פרטית או עיסקית. טלטל | 29.08.12 (ל"ת)
"הסיכוי שהשרים והח"כים יוציאו לפועל את רפורמת שווי השימוש - אפסי"
7 תגובות לכתיבת תגובה