אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - בת ים: 14 מגדלים, 2,200 דירות

59 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

57.
מגדלים במצע סיני
שרית הבעיה היא לא 40 קומות, יש מקומות בעולם שגרים גם במגדלים גבוהים יותר, הבעיה היא כמה מגדלים כאלה ייבנו ליחידת שטח קרקע. עם, למשל, על שטח הקרקע של בנייני הרכבת מרחוב כצנלסון למרכז המסחרי ברמת יוסף, 7 בניינים המאכלסים כ- 220 משפחות ייבנו רק 3 או 4 מגדלים שיאכלסו פי 3 או 4 משפחות אבל החנייה תיהיה תת קרקעית, כפי שמשהו כתב לפחות 2 מכונית למשפחה והשאר גינות מטופחות זה הרי יכול להיות נפלא. חבל שזה רק חלום וכנראה ישאר בגדר חלום מכיוון שהנדלניסטים לא יסתפקו בפי 4 דירות מהקיים היום הם יירצו פי 8 - 10 או יותר.
רפי | 17.09.12
56.
40 קומות זה ממש מוגזם, זה כמו לגור ברכבת רק במקום לרוחב לגובה
צריך לבנות מקסימום 10 קומות לא יותר מזה בנוסף צריך לעשות חניונים תת קרקעיים גדולים שיכללו שתי מכוניות לדירה ולאורחים שבאים לבקר גם כך היום יש בקושי חניה במקום בבת ים יש מצוקת חניה קשה עד שראש העיר אישר להחנות מכוניות על המדרכה ואף עשה מקומות מסומנים על המדרכה אף אחד לא אוהב לחיות בגוש בטון
שרית | 04.09.12
53.
מרכז ראשון לציון
איך ראש עיריית ראשון לציון מרשה לעצמו להשאיר את מרכז העיר רוטשילד פינת הרצל איפה שתחנת המוניות מקום שנראה באמת עתיק 100 שנה אחורה תחנת מוניות כמו בהודו מוזנחת חניות דגים וירקות כמו בעולם השלישי בושה וחרפה גם אם הוא צודק שאין צורך כמו בבת ים לבנות ולהגדיל את האוכלוסיה מבלי לתת פתרון לתעסוקה אבל הפינה הזו שזה הליבה של העיר היא אנטי הגיון מוחלט בבחירות הקרובות תשלם בכסא
אזרח | 01.09.12
51.
עיריית תל אביב תלמדו מעיריית בת ים תשפרו את יחס הבניה בפרויקט דפנה מיד!
איך בבת ים היזמים מצליחים למרות סוג האוכלוסיה והעירייה בעוד שבפרויקט דפנה בגלל כמה סחטנים ובגלל תושבי הסביבה ואיטיות העירייה הפרויקט מתעכב. למה לוקח לעיריית תל אביב לקדם פרויקטים אחרים בחודשיים ופרויקט דפנה לוקח 10 חודשים להעביר מהמקומית למחוזית?? למה בבת ים יחס הבנייה 1:5 ובתל אביב 1:2 ? אין שום סיבה שבעולם שלא יאשרו בתל אביב בפרויקט דפנה יחס בניה של 1:3 כדי שאפשר יהיה להוציא את הפרויקט לפועל וצריך לדחות את כל ההתנגדויות של הסביבה ושל כל מיני אגואיסטים שדואגים רק לוילתם הפרטית! מדוע ראש העיר תל אביב לא דואג לתושבי דפנה שחיים כמו כלבים בבתים ישנים ומוזנחים? הכל כבר בצנרת צריך להוציא לפועל וכמה שיותר מהר יותר טוב. ולתושבי דפנה תפסיקו להתחכם אם היזמים כי אתם עשויים או עלולים להשאר בלי פרויקט.
אורנה | 31.08.12
45.
ל-10 . חס וחלילה , חס וחלילה : אתה רוצה לברך ויוצא מקלל , מי צריך ראש עיר כזה , ועוד דבר :
כמו שדמוקרטיה לא יכולה להיות בעזה בניין בן 40 קומות למפונים , בבת ים ? זה לא מתאים לסוג האוכלוסיה . צעקות , מכות , ליכלוך , תשלומי וועד בית , משפחה אלימה בבניין תשליט טרור , כמה פיפי יעשו בחדר המדרגות , ולפעמים גם קקה , וכשהמעלית לא תעבוד , ומה לא יעלו במעלית , ותיבות הדואר ? רובן שבורות , והדלת עם האינטרקום תשאר שלמה ? זה לא בניה לעשירים , זה פינוי בינוי יחביבי אתה יכול לראות את זה בכל השכונות של הפינוי בינוי , ועוד ברבי קומות , זה הרבה יותר גרוע .
gaga | 30.08.12
39.
חוויה מטלטלת שעברתי
שנים לא הייתי בבת ים, בחופש החלטנו לנסוע לבת ים, שמענו שלחיאני מחולל שם פלאות. מה אני אגיד לכם, היינו לאורך רצועת החוף, כזאת עיר מכוערת לא ראיתי בחיים שלי!! הבניינים נראים כאילו אחרי הפגזה, טיח מתקלף ברוב הבניינים , איך זה קורה?? חשבתי אולי בגלל המליחות של הים, אך גם נתניה קרובה לים, והיא נראית לעומת בת ים כמו סאן - טרופה. שיכונים שנראים כמו מחנה פליטים, בתי מלון!! זנוחים ואף הרוסים!! והמסעדות לאורך החוף כמו בעזה. ניגעלנו והדרמנו לחוף ראשון - מזל שהיא ממש קרובה לחיאני היקר, יש לך המון, אבל המון עבודה.
ש. | 30.08.12
21.
ראשי ערים חולון וראשון לציון צריכים לעבור קורס איך משדרגים עיר או שיפרשו ב"שיא".
במקום לשבת ולחמם את הכסא ולהסתפק בתקציב מאוזן או במוזיאון,טוב היה לו ראשי ערים חולון וראשון לציון היו עוברים קורס "איך משדרגים עיר". הרווח והרווחה של פינוי בינוי הוא לא רק לתושבים שדירותיהם על סף קריסה (די לכמה טילים בסביבות הבניינים - והם קורסים וזה על אחריות ראשי ערים ולא יגידו לא ראינו , לא שמענו...),אלא גם למדינה שפותרת בעיית דיור,לעיריה - הכפלת הכנסות על אותו השטח ושיפור חזות העיר ללא שקל מתקציב העיר. בבחירות הקרובות,ראשי ערים רדומים יאלצו לפנות את מקומם לראשי ערים בעלי חזון ורוח חדשה,אחרת,נפסיד עוד 4 שנים .
חולודנקו | 30.08.12
20.
רעיון מצויןן גם ליפו
מקווים שבקרוב גם ביפו. על שד' ירושלים ושד' הבע"ש . מה טוב יהיה אם יעשו פינוי בנוי במקומות האלו על בניני רכבת. יש גם שטח ציבורי של גני מישחקים, מוסדות חינוך,, מתנסי"ם וכדומה. התושבים הותיקים רק ירוויחו והציעירים יגלו מחדש את יפו. גם במרכז , גם יותר זול . וגם היתחדשות עירונית. שלא לדבר על הרווח שעירייה הולכת לעשות מהפינוי בינוי הזה והוספה של דירות חדשות יותר גדולות. נקווה שבקרוב...מישהו ירים את הכפפה.
יפואי | 30.08.12
8.
מה עושים בזמן הבנייה אותם דיירים?
איפה כל אלה ימצאו דירה זמנית? ישכרו? הדיירים לרוב עובדים באזור ויצטרכו לשנות למספר שנים את כל אופי חייהם. ד.א. מי פה עוד יודע שחברה אחרת של בצלאל איגר, דוריאה, קרסה? זה לא מחשיב קצת בימים של תספורות בכל מקום? נשמע מפוצץ מדי, אבל כן מקווה שבסוף יצלח הפרויקט, מגיע לעיר שלנו ולתושביה התחדשות בריאה.
מנסה לא להיות סקפטית | 30.08.12
7.
תסתכלו כמה שנים לוקח לפינוי בינוי קטנים בהרבה בקרית אונו ומונוסון - תבינו שזה לא יבנה לעולם
לפרויקטים של 400-500 יח"ד לוקח לחברת בנייה גדולה בארץ 10 שנים לבנות את המתחם בשלבים. אז תכפילו ב-4 ותקבלו שמתחם כזה אולי ייבנה לאורך 50 שנה ואף חברה לא תבצע את זה, לכן זה בלוף
בלוף שישאר על הנייר | 30.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת