אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניתוח "כלכליסט": "המיתון לא יחלוף בקרוב, צרכני הרכב לא יקנו בכל מחיר"

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
המתחרות העיקריות של רנו
שהובילו לתחרות קשה בשוק המשפחתי הן ללא ספק הקוריאניות קיה ויונדאי, צר לי לאכזב אבל הדגמים שלהם הרבה יותר מותאמים לצרכן הישראלי (קיה 7 שנות האחריות, יונדאי- מינימום תקלות ברכב) מאשר דגמי רנו (מדבר מניסיון, הרבה שנים הייתה בבעלותי רנו קליאו ובכסף שהוצאתי על מוסכים יכולתי לקנות דירה). לגבי הניסאן רכבים מעולים, אין לי מילה רעה אחת לומר וזו הסיבה גם שהם נמכרים יותר מדגמי הרנו-על אף ששניהם מאותו חברת אם.
אשר | 05.09.12
6.
חוסר תחרותיות ומיסוי מנופח יוצרים בועה בחסות הממשלה
ברור שתהיה צניחה במסירות במרבית החברות: מחירים מנופחים עקב מיסוי מנופח בחסות שר האוצר וחוסר תחרותיות . הגיע הזמן להוציא את מונופול הרכבים מ- 10-12 משפחות . מחיר רכב באירופה 10000 יורו 50% ממחירו בישראל. קפיטלים חזירי
איציק | 05.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת