אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בנק הפועלים מקים מועדון לקוחות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כמה נקודות למחשבה
קודם כל, אחלה כתבה. הראשונה שלא מהווה העתקה-הדבקה של ההודעה לעיתונות. 1) אם הבנק כל-כך פילנטרופי, למה הוא מותיר את האוכלוסיות המוחלשות שלו מחוץ למעגל ההטבות? הרי מחזיקי כרטיסי הדיירקט (כרטיסי חיוב מידי, עפ"י רוב לאלה שהבנק לא מוכן לתת כרטיס אשראי) לא יזכו להטבה הזאת. 2) מה קורה עם כרטיסים שהנפיק הבנק המשויכים למועדון לקוחות (חבר, קמפוסכרט, לייפסטייל פלוס, הוט, אשמורת ועוד)? הם ישויכו למועדון של הבנק או שאחד המועדונים יבוא על חשבון השני? 3) לא צריך להתלהב כולה הנחה (בצורת החזר כספי) בשיעור ממוצע של 5%. את כל ה-19/20 הנותרים מסכום העסקה עדיין תצטרכו לשלם (ויותר מזה, בגלל שמדובר בהחזר, גם ה-5% הנוספים יתפסו לכם מקום במסגרת האשראי בכרטיס). 4) בגדול, מרבית כרטיסי הבנק כרוכים בעמלה חודשית. בגלל שיעור ההטבה הנמוך יחסית, לא בטוח שגם תחת המועדון הזה ההחזר הכספי הזה יקזז את דמי הכרטיס. 5) זה קצת מזכיר לי יוזמה אחרת מאותה משפחה - ההשקה המחודשת של אמריקן אקספרס בלו. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים: תחת ההבטחה השיווקית שההחזר הכספי גדל (פי 5) ל-1%, מדובר בעצם בהחזר משתנה לפי קטגוריות (בעוד שבאותו כרטיס בארה"ב ההחזר האוטומטי לכשעצמו הוא פי 3 - כלומר 3% - וקיימות קטגוריות מתחלפות, כפי שהגיבו פה כבר לפניי, שבהם ניתן החזר של 5%-6%). 6) ואיפה ההטבה על הדלק (ולא שאני מחזיק בכרטיס מפתח דיסקונט, חלילה. גם שם חזירים ושוכחים להזכיר את דמי הכרטיס השערורייתים אף יותר)?
מגהץ קיטור | 08.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת