אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": קואפרטיב אגד נערך לשחרור מתחמי נדל"ן ברחבי המדינה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מר גדעון מזרחי
בסך הכל רוצה להיות בעל הבית של החברה , להסתיר את ההכנסות וכל שאר העיניינים מהחברים ( שהשקיעו אותה מניה כמוהו ) ולהכריז על המסיע של המדינה , הקואופרטיב הגדול ומלא הגאווה כעל שטח פרטי סגור . הרי אנשים לא טיפשים ובהחלט אין קשר בין היתייעלות לבין הפיכה לחברה בע״ה והאמת היא שגם ככה אין שום מידע על המתרחש באגד ובכל העסקים שלה ברחבי העולם - המזכירות לא משתפת את החברים בדיווידנדים שמגיעים להם ומזלזלת באינטיליגנציה של האנשים שבחרו אותם . אז חס וחלילה להפוך לחברה בע״ה כי זה יביא לסופו של אגד !! עם כל הדיבורים על שותפים עיסקיים 
עובד אגד | 06.09.12
13.
הייתם מאמינים שבאזור שלנו בכלל לא היתה תחבורה ציבורית?
כן סובסידיות לא סובסידיות - 40 שנה לא היתה תחבורה ציבורית ראויה לכל האזור שלנו. הייתם מאמינים? אלא אם אתם קוראים לאוטובוס אחד בבוקר ואחד אחרי הצהרים בכיוון ההפוך, תחבורה ציבורית. תודה לאל שהמועצה האזורית שלנו השיגה אליה את הסובסידיות והרשיונות, ועכשיו יש לנו תחבורה ציבורית בשעות הגיוניות ומחיר הוגן.
לילית הגולנית | 06.09.12
10.
ראו מקרה תנובה...
מאגודה שיתופית הפכו לחברה בע"מ. אחרי שחלבו את הפרות, דפקו את הרפתנים ולבסוף העלו מחירים, כך גם יקרה באגד. בהתחלה ינקנקו את חברי אגד, יעבירו עשרות אם לא מליוני מ"ר לידיים פרטיות (שכמובן יגרפו הון) ולבסוף יעלו מחירים לציבור הנוסעים שגם ככה מתורתרים בתחבורה ציבורית לא יעילה !!! הינה לכם דוגמא לקפיטליזם חזירי, שיחיתות בחסות טובת ציבור הנוסעים וחלמאות ישראלית תיפוסית !!!
צ'ומפי | 06.09.12
9.
עובדים על כולם בעיניים
עם כל הכבוד, המתחמים האלו לא שייכים לאגד אלא ניתנו לה בחינם לפני קום המדינה למטרה אחת בלבד - להקים תחנות מרכזיות לתחבורה ציבורית. אם אגד רוצה לעבור למקום אחר, בבקשה אך עליה להחזיר את השטחים למדינה שחייבת להחזיר אותם לייעוד המקורי. ברוב המקרים התחנות האלו נמצאות במרכזי הערים ועליהן לחזור ולתפקד כתחנות מרכזיות. אני רואה כל יום נהגים של החברות הפרטיות חונים בצידי הדרכים ולנהגים אין איפה לנוח, פשוט כי משרד התחבורה הפקיר את נוסעי התחבורה הציבורית לחסדיה של אגד שכל מה שמעניין אותה זה כסף ועוד כסף. על המדינה לשלם לאגד פיצויים על השימוש ולהעיף אותה מהמתחמים האלו. רק בישראל חברה פרטית הנהנית מסובסידיה נדיבה מאוד (על חשבוננו כמובן) יכולה לקבל מתחמים חשובים כל כך בחינם ולאחר מכן לעשות בהם מה שהיא רוצה.
יורם | 05.09.12
1.
פשיטת רגל של המדינה ,קץ לתחבורה הציבורית
טמינת הראש של הממשלה תוביל ליצירה של אלף מיני תחנות מרכזיות , אחת לכל חברה (ובצדק כל חברה רוצה למקסם את רווחיה) , דבר שיוביל לחוסר יכולת להשתמש כראוי בתחבורה ציבורית . הממשלה ומשרד התחבורה במדיניות ההפרטה שלהם הורסים במו ידיהם את התחבורה הציבורית , כך נקנה עוד מכוניות , נשלם יותר על דלק והמיסים יעלו .
איתי | 05.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת