אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכיר בענף החלב: "התרחבות רשתות המזון חייבת להיעצר"

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
כולם פה גאונים ... צלש לכל אחד ואחד
מי שמשלם זה הצרכן שנעשק יותר ויותר בגלל המלחמות של הרשתות הגדולות שמרוויחות מיליונים . זה אבסורד שלקנות לחם חלב מוצרים בסיסיים זה מינימום 100 ש״ח . ברור שהשופרסל מגה רמי לוי וכו דואגים לאינטרסים שלהם וכל אחד מהם עושק את הציבור העיקר שיש להם יחסי ציבור ובונוסים ודיבידנטים שמנים . העיקר שהקופאית הקצב וכל השאר מרוויחים משכורת מינימום ובאמת תודה שיתנו להם עוד תוספת של 200 ש״ח בקרוב ... חג שמח
מיה | 08.09.12
7.
קביעת מחירים
כספק ברשתות השיווק הבעיה היא לא עליית המחירים אלה הבנת המדף לצערי כיום ברשתות השיווק ברובם יש מהלים מסחריים שאין להם הבנה בסיסית במסחר היעד שלהם הוא התנצחות עם הספקים ולהוציא מהם כמה שיותר כך שלמעשה כספק אני חייב להעלות מחיר כי אני לא יודע מאיפה תצנח הנחה נוספת ולפעמים רטרואקטיבית כך שאם לא מנחיתים עלי את ההורדה אני פשוט מרוויח משהוא שלא תכננתי להרוויח ממילא כספק עלות המימון שלי היא כבוה באחוזים רבים מול הרשתות כך שהמחיר עולה בעלויות המימון שלי בעוד שלו היו משלמים מזומן כמו שאנחנו משלמים ביבוא המחיר מייד היה יורד בכ 10% זה לא רק עלות המימון זה עלות יצירת האובליגו שנחסם !!! ניתן להוריד את רמת המחירים בקלות רבה ב 10% לו רק היו אמינים כלפי הספקים /מדברים בגובה העיניים/ בוחרים את המוצרים הנכונים ולא כי הוא חבר ששל... משלמים לספק.משתמשים במחסן הלוגיסטי של הרשתות במקום לעמוד בכול חנות קטנה 3 שע פשוט צריך להתחיל להבין שספק הוא שותף לדרך ולאחריות כול השומנים בצדדים יורידו את מפלס המחירם בהרבה %
ספק | 06.09.12
3.
רשתות השיווק מחייבות באופן חד צדדי? אל תשלמו!
הספקים לא חייבים לשלם עבור סעיף מצליח בחשבונות שרשתות השיווק מוציאות להן - הם יכולים לשלם את שאר הסעיפים, ורשתות השיווק מוזמנות לחפש את החברים שלהן. כנ"ל לגבי לקיחת הנחות - יש חוזה, והרשתות חייבות לכבד אותו, כולל ובמיוחד המחיר שהן משלמות עבור המוצרים. לא שילמו? תתבעו אותן בבית משפט. מריבות? מו"מ על מחירים זה חלק לגטימי וטבעי מהמסחר. תמכרו למי שמוכן לשלם מחיר שמשאיר רווח, ותשלחו את השאר לחפש את החברים שלהם. אם מישהו יסכים למכור להן בהפסד, הוא כבר יפשוט רגל.
איציק | 06.09.12
1.
קוראים לזה תחרות.
לא טוב לך - אל תעבוד איתם. אתה רוצה להמשיך לעבוד איתם - תמשיך להתווכח ולהתמקח. ככה זה. ברור שאתה מעדיף שיתנו לך לקבוע מחיר, יגידו "אמן", וישלמו בשקט. לי, כצרכן, רצוי שהם יילחמו איתך על כל אגורה, ינסו להרוויח יותר, ואולי גם, במקרים מסויימים, יגלגלו אלי קצת מהרווח הזה (מבצעים, הנחות, ומלחמת מחירים בין מתחרים שכנים).
 | 06.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת