14. תעופה לא יותר פשוט לבנות מטוסים גדולים בהרבה מהקיים היום??? שיוכלו להכיל גם מטען וגם נוסעים??מרוב חוכמה שכחו את השכל הישר עוז כץ | 09.09.12 (ל"ת)
13. מי שהגה את הרעיון שמע על מערבולות אוויר? מטוס סילון גדול, בניגוד לציפור, משאיר מאחוריו מערבולות אוויר שיכולות לסכן מטוס שטס בעקבותיו. זו הסיבה ששומרים מרחק של קילומטרים גם אם טסים לא באותו גובה במדויק. כמי שחווה טילטול של 90 מעלות במטוס שנקלע למערבולת שיצר מטוס לפנינו -אני חייב לציין שזה הפחיד לא רק את הנוסעים שנפלו ועפו בתוך המטוס אלא גם הצוות. מנחם | 08.09.12 (ל"ת)
11. עם כמות המוסלמים שתהיה בעולם ב2050, טיסה במבנה צפוף תהיה כמו להכניס את הראש ללוע של אריה כן? | 08.09.12 (ל"ת)
10. רעיון מעניין, אבל יש כמה סוגיות שיש לחשוב עליכן: 1. ביטחון - מספר מטוסים מהווים מטרה אסטרטגית יותר... 2. המתנה ממושכת יותר - מספיק שמטוס אחד משתהה מכל סיבה, כדי ששאר המטוסים (ובתוכם הנוסעים) יאלצו להמתין... 3. בהמשך לסעיף קודם - מספיק שבמטוס אחד תהיה בעיה במהלך הדרך, כדי ששאר המטוסים יאלצו להתעכב (או שיוציאו אותו מהאוטוסטרדה וימשיכו בלעדיו..) 4. מדובר בהשערה תיאורטית בלבד שטרם נוסתה באופן מעשי... 5. אף אחד לא ירצה להיות המטוס הראשון (שמבזבז הכי הרבה דלק) :) גידי | 08.09.12 (ל"ת)
9. כמה תאונות יהיו..תאונות שרשרת באוויר..ועוד שכל מטוס מכיל 800 נוסעים..טפשים כאלה.. Tamir | 08.09.12 (ל"ת)
5. רעיון יפה אבל הבטיחות יורדת , אם בהתחלה היה צריך לשרוד טיסה מסויימת במטוס אחד...עכשיו זה צריך לקרות בכמה מטוסים בו זמנית , כי מספיק שתקלה אחת תקרה באחד המטוסים וזה יכול להוביל לאסון . אני מעדיף לטוס חצי שעה יותר , אבל עם הרגשה בטוחה יותר . עדי | 07.09.12 (ל"ת)
3. יש לי שאלה מה קורה אם באמצע הטיסה באוטוסטרדה, מטוס אירני טס ביחד עם מטוס ישראלי? האם זה לא מגביר את הסכנה של פיגוע? לפי מיטב ידיעתי, בגלל שאני מהנדס אוירודינמיקה, יש כאן סיכוי להרבה טעויות. לא הייתי סומך על הצרפתים. אני מקווה שאל-על צקרא את התגובה שלי. איתמר | 07.09.12 (ל"ת)
2. Accidents And when one plane have mechanical issues will he take 4-5 with it? Oren | 07.09.12 (ל"ת)
פורצי הדרך: איך נטוס לחו"ל ב-2050? כמו ציפורים
15 תגובות לכתיבת תגובה