אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סערה בשחקים: מנכ"ל חברת התעופה ריינאייר כינה נוסעת "טיפשה"

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
גב' מקלוד אכן טיפשה כמו כל הנוסעים האחרים שטסים בריינאייר
או לירי ידוע כבדיחה הגרועה של עולם התעופה. ההצעה הכי חכמה שלו - לגבות לירה שטרלינג מכל נוסע כדי להשתמש בשירותי המטוס. במקרה כזה הייתי טס בריינאייר רק כדי להשתין על הריצפה. דרך אגב, הוא מסוכסך עם כמעט כל שדה תעופה שהחברה שלו טסה לשם.
שיטוסו באיזי ג'ט | 14.09.12
27.
ל-1, המנהל הגרוע ביותר הזה
הזניק את ריינאייר למעמד של אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה והוא אחד מהאנשים העשירים באירלנד. יש לו פה גדול, כך היה וכך יהיה, ואנשים ימשיכו לקטר עליו ועל החברה שלו וימשיכו לטוס ריינאייר, כי בחלק מהטיסות (לא כולם) המחירים הם הנמוכים ביותר שיש וזו השורה התחתונה עבור רוב הנוסעים. הטיסות בריינאייר הן אכן לא נוחות ולא נעימות. אני אישית לא יכול להיות במטוס שלהם יותר משעה וחצי באוויר, אבל מי שכבר עושה את זה צריך לקחת אחריות. במקרה הזה לא מגיע לגברת שום פיצוי כי הדפסת אישור עליה למטוס זה דבר ידוע בריינאייר ומצויין בבירור בזמן התשלום (ולא באותיות הקטנות).
גר בדבלין | 08.09.12
26.
ריינאייר הביאה את בשורת הטיסות המוזלות לאירופה
גרמה להורדת מחירים משמעותית בענף התעופה , מצליחה לשמור על תימחור הוגן בזכות יעילות יותאת דופן . חלק מהיעילות מושג בכך שהלקוח צריך בין היתר להדפיס מראש את כרטיס העליה למטוס . לריינאייר מטוסים חדישים , טיסות נוחות , מחיר נמוך מאד למי שקונה מראש , אם רוצים שירות משלמים אקסטרה. לא נורא . מי שרוצה בשביל ארוחה עם כלים חד פעמיים לשלם מאות שקלים שימשיך לטוס בחברות הסדירות .
כלכלן | 08.09.12
23.
לא מכיר את החוק באנגליה, אבל בישראל...
היא הייתה יכולה לתבוע את הכסף ואף לזכות לפי סעיף - "עשיית עושר ולא במשפט" זאת בטענה שהחוזה עם חברת התעופה הוא אחיד ומקפח ואותו "הקנס" הינו יחודי וחריג. היא יכולה להוסיף לתביעה גם עוגמת נפש על הלבנת פניה ברבים על ידי המנכ"ל בעל פה הזהב. בכל מקרה החברה הזאת שרופה אצלי. עדיף לשלם עוד כמה עשרות אירו ולטוס בתנאים נוחים, בראש שקט ולא לפחד מקנסות או מטייס שהם הביאו בזול מסין.
ישראלי | 08.09.12
6.
צודק במאה אחוז. אי אפשר לשלם על טיסה גרוש וחצי ולצפות לשירות שלא כלול בחינם
יש כללי משחק מאוד ברורים למי שרוצה לטוס במחירי רצפה ומי שרוצה להתחכם - שישלם. לחברה הזאת לא אכפת משערוריות. כל עוד היא ממלאה את חלקה ומעבירה את הנוסעים ממקום למקום במחירים שאף אחד לא מציע - היא תמשיך למלא מטוסים..
michael | 08.09.12
4.
מקרה דומה, שילמנו "קנס" של 108 יורו. דיילות שמסתובבות בין הנוסעים ומחפשות "טעות" קטנה לתת קנס.
החברה הזאת היא אחת החברות הגרועות שקיימות. יחס מתנשא,עומדים בתור כמו בשוק,דוחסים את הנוסעים כמו סרדינים.לאחר ההמראה המטוס הופך לקניון מעופף הרמקולים מתמלאים בקולו של הדייל הראשי אשר מנסה למכור כל דבר אפשרי כולל טפסי לוטו, אפילו כוס מים היא בתשלום. והאיחורים של הטיסות יותר גרועים מהאיחורים של מרכבת ישראל. זאת חברת ה low cost היקרה ביותר. האותיות הקטנות של החוזה שלה עולים יקר מאוד עדיף כבר טיסה רגילה.
יואב | 08.09.12
2.
בבן גוריון להפתעתי אני לא צריך להביא עותק.....
ביצעתי כמה פעמים כירטוס באינטרנט ולא הדפסתי את האישור למרות שהיית לי אפשרות ובכול פעם שהגעתי לאקספרס צ'ק אין הם ראו שכירטסתי ונתנו לי כרטיסי עלייה למטוס בלי בעיה,מוזר המקרה של ריינאייר,אז למה הם נותנים אפשרות לכרטס באינטרנט אם זה לא מתקוון אצלם?
חפיף | 08.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת