10. על המפלצת הבזבזנית שברולט סילבדרו יש קיזוז מע"מ מלא גם בדלק וגם ברכישה... הפרמטרים להרכב הנוסחה: כמה שימכר יותר דלק קופת האוצר תתמלא. אין שיקולים ירוקים אורי | 10.09.12 (ל"ת)
9. לאחר המחקר שמוכיח שדיזל גורם למחלות קשות, הנוסחא הישראלית היא הנכונה נוסחת הזיהום הישראלית הוכחה כנכונה ביותר. האירופים דוחפים דיזל בגלל תעשיית הרכב שלהם שמתפרנסת מהדיזל. בכל שאר העולם לא מתים על הדיזל הרועש והמזהם. המומחה | 09.09.12 (ל"ת)
8. זה בדיוק מה שהאוצר רוצה שתקנו מכוניות יקרות יותר וזוללות דלק ואם כבר חשמלי שיהיה ב"טעינה מנוהלת" כל המערכת מושחתת ומשומנת באינטרסים זרים והאזרחים משלמים על המאפיוזה של הון/שלטון המתנהלת נגדו בגדול. לראיה, בכל הדיון הזה אין נציגים שמייצגים את האינרסים של הציבור, רק כאלה שמייצגים את בעלי ההון והאוצר. אם כבר מדברים ירוק, המיסוי צריך לרדת בכדי להכניס לשוק יותר מכוניות חדשות ולהוציא לגריטה כל רכב שגילו עולה על 12 שנים. אבי | 09.09.12 (ל"ת)
4. איפה הדיזל? שימו לב שהנוסחא הפלאית מיטיבה עם הבנזין ומרעה עם הדיזל. הבנזין מפוקח והדיזל בתחרות. מכוניות בדיזל חסכוניות יותר בצריכה. ובכל הקור לזיהום, האירופאים מעדיפים דיזל והם מקדימים אותנו בנושא. מה המסקנה? אין קשר בין זיהום והתקנות - רק כסף עוד אחד | 09.09.12 (ל"ת)
3. תמצית המחקר על פי הנוסחא הקודמת הוזלו מאוד מכוניות קטנות וחסכוניות. להפתעת פקידי משרד האוצר, הציבור הישראלי התגלה כחכם מהצפוי ונהר לרכוש את אותן מכוניות, אפילו עם גיר ידני. לזוועתם של הפקידים עלו על הכביש אלפי מכוניות שעליהם שולם מס נמוך וצריכת הדלק הזערורית שלהם חיבלה בהכנסות מהבלו. הנוסחא החדשה נועדה לשמור על האיזון בטבע - האיזון שבו הנהג הישראלי הוא הפרה החולבת המושלמת. מדען | 08.09.12 (ל"ת)
2. גז גפמ מה עם רכבים המונעים בגז גפם Lpg אין פיקוח על המחירים ולמרות שזה משמעותית יותר זול ויתר ידידותי לסביבה בעלי תחנות הדלק עושקים סתם כי הם יכולים איל הירוק | 08.09.12 (ל"ת)
היום: שימוע ליבואני הרכב בנושא המיסוי הירוק
10 תגובות לכתיבת תגובה