אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צדק תחבורתי? נתיב לדיירי מתחם בצלאל

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
יש לי הצעה למשטרת ישראל
יש פתרון פשוט וזול לאכיפת הנת'צ בקינג ג'ורג' וגם כמובן בכל מקום הרי לבנות מערכות צילום לאכיפת הנת'צ זה המון כסף טכנאים ומעבדות פיתרון פשוט שעולה גרושים להושיב שוטר עם מסרטת וידאו טובה לאחר מכן לפי הצילומים של מספרי המכוניות אנשים יקבלו את הדו'ח לביתם ואני מבטיח שהם יותר לא יעברו שם בקינג ג'ורג' ספציפית אלו למעשה כל הזמן אותן המסחריות ואותן משאיות שנוסעות שם והגיע הזמן ללמד אותם לקח
עמוס | 12.09.12
17.
איך אפשר להקים בניין יוקרתי באמצע העיר.זה מקום בילוי לטוב או לרע.
יש הרבה מקומות כמו פאבים ומסעדות וכל האיזור עצמו משווע לשינוי וניקיון. איך החליטו דווקא באמצע האיזור השוקק חנויות ושלא לדבר על השוק מעבר לכביש באלנבי. יש לי הרגשה שהכל הולך להשתנות שם ולא לטובה.זה מתחיל מנת"צ שיתבטל עד לסגירת חנויות בכל הצד של קינג ג'ורג' כי זה לא יהיה אסטתי. חכו ותראו...ואני לא נביאה..
יעל | 12.09.12
12.
מה עם בעלי העסקים שפשטו רגל ! עם כל הדיירים הנוכחיים שעוברים סיוט כל יום בדרך הבייתה ?
בעלי העסקים ברחוב הזה שהיה אחד הרחובוצ המתויירים ביותר סגרו את עסקיהם עם הזנב מקופל בין הרגליים בגלל שהפחו את הכביש לנתיב תחבורה ציבורית!!! בגלל שמשאיות שפורקות סחורות לא יכלו לעבור או לעצור שם יותר!!!!! וככה נסגרו המון חנויות בקינג ג'ורג והרחוב הפך לרחוב עם הרבה פחות חנויות קטנות ופרטיות - מה שמאפיין את תל אביב !!! ומה שהמדינה צריכ לתמוך בו - בעלי עסקים פרטים!!!! אבל כנראה שלאדם הקטן שרוצה להתקדם בתל אביב אין שום סיכוי !!!! רק לאותם האנשים שיש להם את האפשרות לרכוש דירות במיליוני שקלים מדיע עזרה מהעירייה של תל אביב אין עזרה לחלש לאזרחים לתושבים של תל אביב ולכל משלמי המיסים שגרים שם רק לאלה , העשירים - כי הם זקוקים נואשות לעזרה!! מתי כבר עם ישראל יקום ויבין שככה אי אפשר יותר!!!!!!!
תושבת תל אביב | 12.09.12
9.
תמוה ביותר. גם במצב הנוכחי התנועה שם צפופה, אז לבנות מגדלים??
כנראה שבצע הכסף מעוור את עיני כולם אחרת אני לא מצליח להבין איך היזמים, המתכננים והמאשרים למינהם חושבים שהגיוני לבנות במתחם הזה עוד דיור בטרם משפרים את התשתיות. או שהיזמים בונים שימציאו עד להשלמת הבנייה רחפת או יגלו את הדרך לטרנספורמציה...
השתגעו | 12.09.12
8.
לפתוח את המלך ג'ורג' ל-כ-ו-ל-ם
אני בעל דירה בבניין ישן ברחוב המלך ג'ורג'. מאז שאסרו על התנועה לכיוון דרום יש לי קשיים גדולים להגיע ברכב לדירה שלי אפילו אם אני לא מתכוון לחנות. (ממילא אין לי חנייה) אני חושב שאם כבר פותחים את הרחוב לדיירים מסויימים צריך לפתוח אותו ל-כ-ו-ל-ם ולא רק לבעלי הדירות העשירים שגרים במתחם החדש. זה לא צודק כלפי שאר האזרחים שגרים באזור.
דן | 12.09.12
7.
רק בישראל 2012
רק בישראל בונים דירות יוקרה לעשירים כשהעם כולו משווע לפתרונות דיור נורמלים רק בישראל מתחילים לבנות כשהתוכנית לא סגורה ולא נבחנה מכל ההיבטים רק בישראל הישמים הם אלו ששולטים בוועדה המאשרת ומעבירים תוכניות לא גמורות רק בישראל השלטון מתקפל בפני בעלי ההון ומנסה למרוח את הציבור שלא יראה זאת מדינת ישראל 2012 היא מדינת עולם שלישי, מושחתת, אלימה ורחוקה שנות אור ממה שמקימיה חלמו. יש לנו הכח לשנות אם רק נשכיל להבין שכסף זה לא הכל, שיש לנו כח ושיש לנו יכולת להזיז דברים. עשייה אחד למען השני ולא כל אחד למען עצמו תחזק כל אחד יותר ממה שזה נראה.
צור | 12.09.12
6.
מזה שנים אין בעירית תל אביב גורם המבין בתנועה, וזה רק סימפטום של שנים, ראו למשל
את התנועה באיילון, בכניסות והיציאות ליד בנייני עזריאלי, כל התנועה העתידית בסמוך לדרך חיפה שתהיה לאחר הבינוי בין דרך חיפה לנתיבי אילון וההתחברות אל רמת גן, כל הכניסות ויציאות מאזור ההי טק של רמת החיל, התנועה בתוך אזור ההי טק, במיוחד לאחר הקמת בי"ח אסותא. והעתיד עוד צופן פיקוק אדיר שיתחיל מחדרה ועד גדרה...
א | 12.09.12
4.
גם היום זה לא באמת נתיב תחבורה ציבורית
אני מתגורר במקום והעובדה היא: אפס אכיפה. למעט הסימון הצהוב על הכביש אין שום שינוי. רכבים פרטיים גודשים את הנתיב בהמוניהם. מתי כבר יבינו שאין פתרון אחר לעיר הזאת למעט תחבורה ציבורית יעילה וזמינה??? אולי הצעד הבא יהיה להרוס בתים ישנים כדי לבנות עליהם נתיבים לעשירים...
איתי | 12.09.12
2.
אני גר דקה מהמתחם המדובר
אישור תכנית הבניה הזאת היא חלמאות אמיתית. או יותר נכון הליכה אחרי הכסף הגדול. וזה לא שאני לא שמח ששהעיר מתפתחת ומשתדרגת, והאיזור הנ"ל דורש שדרוג אבל יש דרכים לעשות את זה. ובטח לא בהפקעת מרחב ציבורי לטובת מספר מצומצם של אנשים אפשר להתעלם מהעובדה שהאיזור המקיף את המתחם (שוק הכרמל, אלנבי, קינג ג'ורג', דיזינגוף, שינקין) הינו מהעמוסים בעיר מבחינת תנועת אנשים ותחבורה. ואפשר להתעלם מהעובדה שאפילו עוד לפני שהחלה הבניה אין מה להתקרב עם אוטו לרחובות הסמוכים (קל וחומר כעת) ושהגישה האפשרית היחידה היא דרך עורק תחבורה לא ראשי בכלל בדמות רחוב טשרניחובסקי. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמתחם כזה יעמיס על התשתיות האיזוריות ברמה לא הגיוני,. גם ככה תנועה ברחובות הקטנים שם היא בלתי אפשרית, אז כדאי שמי שקונה שם דירה שיבדוק טוב איך הוא יוכל להגיע הביתה ובאיזו נוחות ומהירות.
סתם אחד שגר מעיר מגיל 0 | 12.09.12
1.
אני נוסעת כל יום בקו 82 שעובר בקינג ג'ורג'. מדובר ברחוב צפוף, לקראת אלנבי זה שני נתיבים
לכיוון מערב הרחוב לתחבורה ציבורית כבר שנים. השינוי מהשנה, כשגם את הנתיב לכיוון מזרח הפכו לתחבורה ציבורית בלבד - שיפר את המצב שלי ושל עוד אלפים שנוסעים באוטובוסים ברחוב הזה ביום. לאפשר לדיירים ולחונים בחניון הציבורי להיכנס לנתיב הציבורי הזה - פירושו של דבר שאין נתיב ציבורי. פשוט אין.
 | 12.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת