אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שנה טובה למי? כך ירוויחו בעלי רכבי יוקרה, ובעלי רכב עממי יפסידו

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
רק בגלל זה.....
אני חושבת שעדיף לנסוע בתחבורה ציבורית. בן זוגי ואני, לשנינו אין אוטו, ותמיד אנחנו נוסעים באוטובוסים, אפילו בקווי לילה. אני חושבת שזה הכי טוב במיוחד שיש את כל ההוצאות של האוטו עם דלק, זה יותר משתלם. ובדרך כלל שאנחנו צריכים לנסוע, כמו למשל בסופי שבוע, נסיעות לצפון, או לחברים וכו', אז פשוט מאוד, אנחנו משכירים רכב מאלבר ומבחינה כלכלית זה משתלם לנו יותר כי אז אתה יכול להשכיר לכמה ימים, וזה משתלם מבחינה כלכלית במיוחד שיש לנו מספיק על הראש מבחינת שאר ההוצאות.
אביגיל | 20.09.12
21.
ליסינג כדאי
ביצוע עסקת ליסינג כדאית רק בתנאים מסויימים. כל חברה והתנאים שלה. ולא רק חברות הליסינג אלא בעיקר החברות המעסיקות עובדים שלוקחים ליסינג. ישנן חברות המעודדות העובדים לקחת ליסינג- כשאז העובד מחויב רק בשווי שימוש, ולעומתן ישנן חברות המחייבות את העובדים גם בתשלום נוסף ואז אכן יש ספק אם כדאי...
יועץ ליסינג | 19.09.12
20.
אני החזרתי את הליסינג מזמן ונוסע לעבודה ברכב פרטי!
מדינה של אידיוטים ! שילמתי מהשכר שלי 3000 ברוטו לחודש על טויוטה קורולה, לאחר שהיא התיישנה בשנתיים המשכתי לשלם שווי מס על טויוטה חדשה =3000 שח לחודש. פעם עוד היו הנחות על הדלק לחברות ליסינג גם את זה ביטלו, עברתי למכונית קטנה ידנית וישנה שמזהמת פי 5 מהקורולה שהייתה לי ב 20k שח, וכל חודש אני חוסך בערך 1300 ש"ח בהתחשב בשווי שימוש ובפגיעה בזכויות הסוציאליות. אני ועוד 10 מחברי רק קצה קצהו של קרחון! צפו קריסה של ענף הליסינג ממש ממש בקרוב! נגמרו הפרות המטומטמות ועכשיו כל הקנאים למינהם, אתם תשלמו את ההפרש!
לא עוד !  | 19.09.12
19.
הכל רמאות אחת גדולה
למה בעל רכב משומש שנמצא על הכביש כבר 10 או 15 שנה צריך לשלם שווי שימוש כמו רכב חדש? איפה הצדק? מעוטי היכולת צריכים לסבסד את העשירים שמחליפים רכב כל שנה? לדוגמא: על מאזדה MPV בת 15 שנה, שערכה בשוק פחות מ- 15 אלף ש"ח שמשמשת להובלות, דורשים שווי שימוש של קרוב ל- 8000 שקל בחודש!!! זו לא גזלה? ואחר כך מתפלאים שאנשים מעסיקים את החותנת בשכר מינימום ומעמיסים עליה את רכב היוקרה, למרות שבכלל אין לה רשיון נהיגה...
אבי | 19.09.12
18.
מסכנים העובדים שלוקחים ליסינג, כל אחד ממן לפחות 4 פקידי ממשלה
פקידי ממשלה או פקידים אחרים במגזר הציבורי שהם מיותרים, נמצאים במשרה המיותרת שלהם רק כדי שהממשלה תוכל להתגאות באבטלה נמוכה ולהנות משקט תעשייתי בציבור. אם היינו יעילם כמו ארה"ב הלא יעילה- היו 70 אלף מתוך 670 אלף פקידי הממשלה מפוטרים והיינו משלמים פחות מיסים מיותרים
חזי | 18.09.12
17.
מיסים
רבותי הדיון שלכם מעניין אך שינוי המיסוי וגובהו תלוי היום בגורם החרדי! הם גדלים במספרים מפחידים, המדינה החליטה לממן אותם!!! בשביל זה צריך כסף שיוצא מהכיס שלנו. תחשבו מה יקרה פה אם כל החרדים יתחילו לשלם מיסים ולא יקבלו הטבות בארנונה,דיור, חינוך חרדי וכד. כולנו נשלם הרבה פחות מיסים ונחייה בצורה נורמלית
יאיר | 18.09.12
16.
מי שקונה רכב חשד בישראל, הוא מנהל משק בית טיפש...
1- בישראל יש מס 100 אחוז על רכב לאחר הוספת המע"מ... 2- כח הקניה של הישראלי נמוך ממדינות המערב לפחות בשליש... 3- מכונית בת 5 שנים שעולה חצי מחיר עדיין עושה את העבודה היטב ולא מאבדת הרבה מערכה... 4- וכאשר כמעט חצי משכורת הולכת למשכנתא על דירה עלובה, לרכוש רכב חדש זה כבר חוסר אחריות טוטאלי
אורי | 18.09.12
15.
אם על ליסינג היה אפילו הפסד של שקל - אף אחד לא היה מחזיק מכונית כזו
העובדה היא שמכונית בהסדר ליסינג היא עדיין עסק מאוד מאוד משתלם מכל כיוון, לכן כמעט 300,000 ישראלים מחזיקים במכוניות בהסדרי ליסינג למיניהם. ברגע שהמיסוי יהיה ריאלי, ברגע שהבחירה בין ליסינג לפרטי תהיה עניין של נוחות ולא עניין של רווח או הפסד, השוק יתאזן. בינתיים יש לאן להעלות את המיסוי על ליסינג, ובהרבה.
גידי | 16.09.12
13.
לציבור יש כח....!!!
חבר'ה,אם משהו חושב שלחכ"ים ולכל מי שיושב יש יותר כח,השפעה מאיתנו,כן כן אנחנו הציבור טועה ובגדול!!! אנחנו יכולים להקל על חיינו אך אנו לא עושים כלום בנידון,וכשאני מדבר על "הקלה" אני מתכוון שבידנו הכח להוריד מיסים,אם זה על מכוניות,דירות וכו' בידנו הכח להוזיל את מוצרי המזון מכל סוכ שהם,את מחירי הדלק שמזנקים כי מאכילים אותנו סיפורים שמחיר חבית נפט עלתה בשנים האחרונות ב"מאות אחוזים" המצב הרגיש עם אירן וכו'... משהו שאל את עצמו למה אין עדיין בישראל מכוניות נטענות משקע ביתי ובכלל מכוניות חסכניות כמו מנועי דיזל והיברידיות למיניהם ועוד המון דברים שמעיקים עלינו!!! אז יאללה חברה בואו נתעורר ונעשה באמת את השינוי שאנו זקוקים לו כל כך ולא נמשיך לשבת בבית ולבכות על המצב הקשה שהמדינה הביאה אותנו!!! נ.ב כל הדברים הנ"ל לא מעניינים שום ח"כ או שר בממשלה,כלומר אין להם הוצאות של דלק הם לא מתעזקים עם קנייה של מכונית חדשה מחירי מוצרי המזון שמזנקים לא מעניינים אותם כי המשכורת שלהם מזנקת בהתאם,בקיצור החיים שלהם תפוח בדבש!!!! חג שמח ובשורות יותר טובות,אמן ואמן!!!!
אור | 16.09.12
11.
בעלי רכבי יוקרה לא נהנים יותר הם רק משלמים יותר
אני בעלים של רכב יוקרה ושילמתי עליו 450 אלף שזה בערך 200 אלף שח מסים ואגב ההוזלות ברכבי יוקרה הם רק שינוי. אסטרטגית שווק במקום הנחה ענקית על המחירון עכשיו המחירון זה המחיר האמיתי ומקבלים אולי 10-20 אלף הנחה או טיפולים חינם לשנתיים למדינה לא משנה מה אתם קונים העיקר שתקנו חדש כי היא מקבלת מסים רק על חדש אם כולם יקנו משומש ויש איזה 50 אלף כאלה בשוק שבמקומם לא יקנו חדש אז ישבו באוצר ויחשבו מה עושים כי אין הכנסה ממסים אגב שתבינו אפילו בבנקים נותנים 100 מימון לרכב חדש באישור של המפקח על הבנקים ואילו על משומש אולי 50 אחוז כידי להקשות אל רכישה כזו שהיא לא כדאית למדינה
רונן | 16.09.12
8.
להפסיק ליילל
חברים יקרים ,תפסיקו ליילל ותהיו צרכנים נבונים . המדינה מעלה את המס הירוק ,שיעלו . אל תקנו רכבים חדשים ,תייבשו את היבואנים ואת הממשלה . קנו משומש ,יש בשפע ובמחירים אטרקטיביים . תלחצו את חברות הליסינג קנו רכב חדש בעשרות אלפי שקלים פחות . עד סוף השנה לא יותר גם היבואנים וגם המדינה "חותכים " את הורידים באחריות . בכל תחום צרכנות נבונה היא הפיתרון להכל ,לא לשכוח ,הכוח בידינו .
אהוד | 15.09.12
6.
- 1- שהוא גם 4 - אתה כל-כך שטוף מוח, שאין טעם לדבר איתך
האכילו אותך בחצאי אמיתות, ונתונים שנכונים ללפני 7 שנים, ומאז אתה קיבעת את דעתך. היום 90 אחוז מהחברות מגבילות את הנסועה (קילומטרז') השנתי ל 20 עד 30 אלף לשנה. כדי שליסינג יהיה משתלם, כולל עלויות דלק (חושב לפי 10 ש"ח לליטר), אתה צריך לנסוע 25-35 אלף קילומטרים לשנה (תלוי בסוג הרכב). 90 אחוז מהאנשים שמחזיקים ברכב ליסינג נוסעים בקושי 20 אלף קילומטר בשנה, והיו מוכנים לשלם הרבה כסף עבור הנוחות שיש מישהו אחר שמטפל בבירוקרטיות, ובטיפולים. כשמחיר הנוחות הזה עלה מ-הרבה כסף, ל-הרבה מאוד כסף - חלק גדול מאותם אנשים החליט שלא להשתתף יותר בחגיגה,, שבה המדינה מרוויחה הרבה מאוד מיסים כדי שאנחנו נממן משרות של אלו שמטפלים ברכב. אני מכיר לפחות עוד 5 אנשים שהחליטו לא לחדש את חוזה הליסינג, וזה רק משיחות שערכתי עם עמיתים במקום העבודה שלי, ורק בחודש וחצי האחרונים. אני מקווה שעוד הרבה מאוד, ייתפכחו, ויוותרו על הליסינג. ואז נראה מה יקרה. כמה מובטלים ייתווספו. כמה מיסים יחסרו (גם ממס הכנסה של אותם מפוטרים, וגם מהקיטון בהכנסה מכלי רכב חדשים). ונראה כמה עוד מס הכנסה תצטרך לשלם, כדי לפצות על זה שאנחנו כבר לא פראיירים, ולא מוכנים לשלם מס בלתי הגיוני, ולסבסד לך מס הכנסה.
כן, כן, שוב אני, מ 2 | 15.09.12
5.
ל4- אתה מדבר שטויות במיץ
בשוק חופשי בן אדם מרוויח מה שהמעסיק מוכן לשלם לו. זהו זה כל הסיפור יש כאלו שמוכנים לשלם להם 5000 שח בשביל משרה מלאה ויש כאלו ש20000 שח. נניח שאת השווה בעיני המעסיק 15000 שח. אתה יכול להגיד לו שאתה מוכן להסתפק ב11 אלף ועוד רכב עם כל התנאים הנלווים. רכב כזה עולה בערך 2200 לחודש כולל ביטוח + דלק שנניח מדובר ב1800 לחודש. זהו מה בדיוק הטבת מס כאן בדיוק? המעביד משלם על הדלק כמו כל אחד אחר בסדר גודל שלו והעובד מוותר על חלק מהמשכורת המדינה מרוויחה בדיוק אותו הדבר. תוסיף לזה את העובדה שאסור להתעלם ממנה שאנשים נוסעים על רכבים חדשים יותר פחות מזהמים ויותר בטיחויתיים ותראה שהמדינה בטח שלא מפסידה אלא מרוויחה.
מהנדס | 15.09.12
3.
בקיצור הממשלה התעוותנית שלנו רוצה שכולם ניסע ביונאי או קאיה.
למה?! כי קונים אותם ב5 אלף דולר ומוכרים לנו אותם ב30 אלף דולר. לעומת משפחתית אחרת יפנית שקונים ב15 אלף דולר ומוכרים לנו באותו 40 אלף. הבנתם?? שתדעו, 10% תהכנסות המדינה זה מענף הרכב. אין לכם מושג איזה קומבינות שאנחנו לא יודעים עושים עלינו מאחורי הגב. איו שום סיבה שיפן תמכור בזול לארה'ב ולנו לא. אותו מחיר לכולם! זה אחנחנו בארץ קובעים את המחיר.
אבי | 15.09.12
2.
ל - 1- להחזיק היום מכונית בליסינג עולה בממוצע 800-1500 ש"ח בחודש יותר
מאשר להחזיק את אותה מכונית באופן עצמאי. אין שום הטבות מס. אם כבר - בעלי מכוניות הליסינג דואגים שאתה ושכמותך ישלמו מס נמוך הרבה יותר. בזכות כל אותם בעלי מכוניות ליסינג, יש הכנסות מאוד גבוהות למדינה. בזכות אותם בעלי מכוניות ליסינג - יש אלפי משרות לאנשים שמאיישים את מוקדי השירות של חברות הליסינג, ולאנשים למטפלים ומתחזקים את אותן מכוניות. בזכות אותם בעלי מכוניות ליסינג - המשק מרוויח עשרות אלפי ימי עבודה בשנה, שאחרת, היו מתבזבזים על ביקורים במוסך, על טיפולים שטופים, על טסטים ועמידה בתור לתשלומים. אז - כן, אם רוצים לעשות משהו - אני בעד - כווווווווווווולם, צריכים לסיים את חוזה הליסינג, ולא לקחת רכב חדש, אלא לקנות רכב אחר, אפילו את זה שהשתמשתם בו ב 3 השנים האחרונות (אתם יודעים את ההיסטוריה שלו, ורובכם, הרי, בניגוד לאגדות האורבניות, לא מתעללים ברכב) גילוי נאות - אני מתכוון לפעול בדיוק כפי שתיארתי כאן - לא לקחת רכב חדש בליסינג.
 | 15.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת