אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בעיית החנייה בתל אביב לא תיפתר"

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מוניות שירות לצד אוטובוסים, ומכוניות להשכרה יומית שיכולות לחנות בכל מקום
רק זה יפתור את הבעיה. סך הכל אנשים לא רוצים להיסחב עם שקיות (או עגלות) כשהם קונים דברים. לא נוח להיסחב כך באוטובוסים. במכונית יותר נוח. אז תנו להם מכוניות. יש כאלה פתרונות בחו"ל. עובדים מצויין. אפשר להקטין את כמות הרכבים בעיר בחצי אם לא יותר. חבל שהד"ר לא הגיע למסקנה הזו.
הס | 19.09.12
21.
עוד מלומד! אם אין ביכולתך לייצר בעיר חניות אז תלך הביתה ותן את המפתחות למישהו אחר!
שילוב של חלמאות, טפשות ורשעות. כל הגאונים האלה שמברברים על חניונים מחוץ לעיר ושבילי אופנים! עיר צריכה חניות והרבה! חונקים את האזרח הקטן עם מדשאות (הדבר הכי לא אקולגי בארץ), מדרכות ענקיות ומיותרות. ובטונדות
המלך הוא ערום! | 19.09.12
19.
תגובה ל 4
4. רק עם אופניים ארץ קיצית נטולת גשם כמו שלנו יכולה לקחת דוגמה ממדינות אחרות בעולם , שם המוני אנשים מתניידים על כלים דו גלגליים . כמעט כולם רוכבים על אופניים בתור ילדים ,אך שמתבגרים וכנראה שבארץ מתבגרים מאד מהר משנים תפיסה ולפיה דו - גלגלי זה לילדים ונוער , ואדם מכובד לא "יבזה" את עצמו בכלי הילדותי הזה . שנו תפיסה , קחו את עצמכם לחנות אופניים , רכשו לעצמכם זוג ותתחילו לדווש , כל העיר כמעט שטוחה ולאחר שתעלו קצת את הכושר תגלו איך העיר קטנה עליכם ולכל פינה אפשר להגיע במהירות , לחנות ולחסוך בדלק . שום מערכת חניונים לא תצליח בטווח הרחוק לספק את הדרישה . הציבור צריך לשנות גישה ולהתחיל לרכב . תגובה ל 4: אני גר במרכז ת"א כבר 5 שנים , ובמהלכם כבר גנבו לי 3 זוגות אופניים היישר מחדר המדרגות בבניין או מחניית אופניים מחוץ לבניין, כן מה לעשות אני גר בדירה קטנה בקומה 3 ואין לי מקום לאחסן את האופניים בדירה ובטח לא את האנרגיות לעלות אותם 3 קומות במדרגות כל יום (אין מעלית). הסיכוי שיגנבו לי את האוטו מהחנייה שואף ל0 לעומת סיכוי סביר עד גבוה שיגנבו לי את האופניים ולאף אחד לא אכפת.
אייל | 19.09.12
18.
1 צודק. בקצה רוטשילד יקימו חניון ל- 317 מכוניות, שיפקקו עוד יותר את רוטשילד ויהודה הלוי
ב- 17 מליון ש"ח היה אפשר להוציא במשך כמה שנים אוטובוס כל 5 דקות מקצה רוטשילד ליעדים אטרקטיביים כגון רידינג, התחנה המרכזית/ רכבת ההגנה, תחנת השלום ומסוף 2000ארלוזרוב/ רכבת מרכז. אבל לא. לא חושבים על אותם נוסעי אוטובוס שפקוקים גם כך ברוטשילד וביהודה הלוי, אלא על אותם כמה מאות יחידי סגולה שיוכלו לחנות בחניון בקצה רוטשילד.
הוציאו על חניון זה 17 מליון  | 19.09.12
16.
מילים לחוד ומעשים לחוד - אתם בונים גני ילדים על חניונים קיימים שכיום הם חניוני לילה
ומגדילים את המצוקה ברחובות הן על ידי ביטול מקומות חניה ובד בבד תוספת תנועה וחניה של הורי הילדים ברחובות חד סטריים קטנים + הפיקציה של כופר חניה במקום חניה בפועל, מקום בו יש ציפוף של הבניה (על ידי בניה לגובה) ועוד לקיחת חניות מהרחוב לטובת יזמים.
שולה | 19.09.12
10.
אם כבר חופרים מתחת לכל העיר
לא עדיף להשקיע את המאמץ ברכבת תחתית? לא משפיעה על התנועה, מורידה אוטובוסים וכלי רכב מהכביש, ובד"כ ההמתנה הכי ארוכה לרכבת הבאה היא 5 דקות במקרה הרע מאוד. כיום כדי להגיע לחצי מהמקומות צריך להחליף 3 אוטובוסים כשלכל אחד ממתינים לפחות 10 דקות. רכבת קלה תבוא על חשבון נתיבי תנועה, אבל כמות המשתמשים בתחבורה ציבורית תשאר זהה. אנשים עדיין יעדיפו לקחת רכב ממקום למקום. זה לא יפתור את הפקקים. תראו מה קורה ברחוב אגריפס בירושלים. גועל נפש של פיח, וחצי שעה לפחות כדי לעבור כמה מאות מטרים. הפקק עבר פשוט מרחוב אחד לרחוב אחר. כמעט בכל עיר גדולה בעולם יש רכבת תחתית מפותחת. איך זה שב"אומת ההייטק" עוד לא מצאו דרך לבנות אחת כזאת? לגבי אופניים - אני מתנייד באופניים רוב הזמן. אמנם אין בעיה של גשם בד"כ, אבל ביולי-אוגוסט לסוע מרחק של יותר מ 5 דק נסיעה, גם בלילה, זה סיוט. ובין אפריל לאוקטובר הערב עוד בסדר אבל לסוע לעבודה או ללימודים בבוקר זה מזוויע.
גיסנו | 19.09.12
8.
עריית תל אביב עושה 200 מליון שקל בשנה מדו"חות ותווי חניה
זו הסיבה היחידה לשמה היא לא רוצה למצוא פתרון לבעיות החניה. שום סיבה אחרת. הצבעתם חולדאי? קיבלתם נימיה ערמומית שמחפשת לדפוק אתכם כלכלית. "עיריית תל-אביב הרוויחה בשנת 2010 כ-56 מיליון שקל מתשלום על חניה ו-170 מיליון שקל מדוחות חניה" (עיתון כלכלי כלשהו) הדרך ליצור חניה היא די פשוטה - לחייב כל קבלן שמבצע תמ"א 38, לבנות חניון תת-קרקעי לבניין. אבל אז, מאיפה חולדאי יסיים עם מאזן כלכלי כל כך טוב?
פקח אני פורק סחורה | 19.09.12
5.
יותר אוטובוסים או רכבות זה לא הפתרון
עשרות אלפי צעירים מגיעים לתל אביב לבלות מדי לילה ובעיקר בסופי השבוע. אלא אם כן אתם מוכנים להפעיל תחבורה ציבורית 24/7 כולל בשבת (אני אישית מאוד בעד, אבל אני יודע שיש מגזרים מסוימים שמאוד יתנגדו לכך), אין לכם מה לצעוק "אוטובוסים זה הפתרון".
DM | 19.09.12
4.
רק עם אופניים
ארץ קיצית נטולת גשם כמו שלנו יכולה לקחת דוגמה ממדינות אחרות בעולם , שם המוני אנשים מתניידים על כלים דו גלגליים . כמעט כולם רוכבים על אופניים בתור ילדים ,אך שמתבגרים וכנראה שבארץ מתבגרים מאד מהר משנים תפיסה ולפיה דו - גלגלי זה לילדים ונוער , ואדם מכובד לא "יבזה" את עצמו בכלי הילדותי הזה . שנו תפיסה , קחו את עצמכם לחנות אופניים , רכשו לעצמכם זוג ותתחילו לדווש , כל העיר כמעט שטוחה ולאחר שתעלו קצת את הכושר תגלו איך העיר קטנה עליכם ולכל פינה אפשר להגיע במהירות , לחנות ולחסוך בדלק . שום מערכת חניונים לא תצליח בטווח הרחוק לספק את הדרישה . הציבור צריך לשנות גישה ולהתחיל לרכב .
שמעון | 19.09.12
3.
היה פעם שר אוצר שאמר "משוגעים רדו מהגג"
ואני אומר "משוגעים צאו מתל-אביב". לא ברור למה היום, בעידן התקשורת המתקדמת, האינטרנט ושיחות ועידה בוידאו, חברות גדלות יושבות בת-א משלמות שכר דירה מטורף ונלחמות על כל מטר חניה. למה בנק לאומי לא יכול לשבת בלוד או חברות הביטוח לא יכולות להיות בחדרה? למה צה"ל ומשרד הביטחון לא יכולים לצאת לפריפריה? מה כל כך מיוחד בגטו הגדול בין חדרה לגדרה?
סתם אחד | 19.09.12
2.
תורידו את כל החניונים באזור הים ל-5 קומות,תבנו חניון ענק מתחת לככר רבין,
ויש עוד הרבה גנים ופארקים שניתן לבנות מתחתיהם חניונים-4 -5 קומות,אם רוצים הכל אפשרי רק צריך קצת להפעיל את הקודקוד.....אולי צריך להביא דם חדש עם מחשבה חדשה ולא אנשים מבוגרים המקובעים במחשבות שלהם ןלא פתוחים לקידמה.
תל אביבי | 19.09.12
1.
רק השקעה בתחבורה ציבורית, אוטובוסים, נתיבי אוטובוסים וסבסוד כרטיסי אוטובוס
חניון ל-200 מכוניות מביא את אותה כמות שמביאים 5 אוטובוסים למרכז העיר. האוטובוסים עוברים, מורידים ויוצאים. הרכבים "המטומטמים" שמסיעים לרוב אדם אחד, חונים יום שלם ופוקקים פעמיים ביום את הכביש. די לטמטום, רק אוטובוסים. הממשלה צריכה להפוך את האוטובוס לכלי הכי משתלם עם הבטחה של 5-5, במשך 5 שנים הבאות כרטיס נסיעה יעלה 5 שקל. בכל הקוים, בכל הערים. ועכשיו לדאוג לתדירות גבוהה ונתיבים רק לאוטובוסים ותראו איך הפקקים יורדים כשכולם מגיעים למרכז העיר באוטובוס כמו כל עיר בעולם.
אייל | 19.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת