אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדיקת "כלכליסט": הדלק זינק, אבל המדינה משלמת החזר לפי 2008

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
אין להחזיר הוצאות דלק למי שיש פחות משעה נסיעה בתחבורה הציבורית, במקביל חייבים לשפר אותה
היי, אני אישית אשמח להגיע למקום עבודה בתחבורה הציבורית, אני נוסע כל יום מלקוח ללקוח ולכן לצערי נגזר עלי להשתמש ברכב ללא אפשרות לוותר עליו עם כל החסרונות שלו - מס נוסף, עייפות, אחריות לחיי משתמשי הדרך, תשלומי דוחות על טעויות חניה ומהירות, חיפוש חניה\מימון חניה בבית. אני כן רואה חיסרון אחד גדול למי שגר בעיר בוויתור על רכב -- יום השבת ללא תחבורה - ופה אני קורא בכל זועף ואסרטיבי.. יש לעם היושב בציון זכות לוותר על הדבר הראשי בפוגע באיכות חיינו -הרכב הפרטי!! כן לתחבורה ציבורית בשבת ועכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני אצעק, ויפגין, ואלחם בשיני עד שזנ יקרה. מבטיח.
אלכס | 20.09.12
17.
מנצלים אותנו עובדי המגזר הציבורי
אני עובד המגזר הציבורי ויש לי קצובת נסיעה של 1000 ק"מ לחודש.בשנת 2002 כשמחיר הדלק היה 3 שקלים שולמו 82 אגורות לק"מ.היום כשמחיר הדלק מעל 8 שקלים מקבלים 88 אגורת.מכיון שאני צועק כבר שנתיים להנהלה ולוועדי העובדים,נאמר לי השבוע שיש הסכם בשתיקה של ההסתדרות עם האוצר לא לבקש עדכון תמורת הבנות אחרות בין האוצר להסתדרות וזאת על גבי הסקטור החלש שלא מקבל רכב צמוד.פניתי למבקר המדינה שמסר לי שהנושא יבדק.פשוט מנצלים אותנו כבר שנים ואין עונה גם ההסתדרות שמתפקידה להגן על העובדים מוכרת אותנו בנזיד עדשים !!!
יעקב | 20.09.12
15.
נעים מאוד, שמי צבי ואני גר בפריפריה
מיותר לציין שישנו קושי רב במציאת עבודה באיזור מגורי. עם זאת, מעולם לא קיבלתי דמי אבטלה והחלטתי לא להתעצל, להשקים קום ולנסוע כמה שצריך למקום העבודה. יוצא מכך, שאני נוסע כל בוקר ברכבי הפרטי שעה וחצי למקום העבודה והדרך חזרה אורכת כשעה תמימה. מיותר לציין שבמהלך היום ישנם רק 2 אוטובוסים שעוברים אצלי ביישוב, במסלול שאינו יעיל בעליל בלו"ז מגוחך ובמחירים מופקעים. בהתאם לחוק כיום, הנני מקבל החזר נסיעות של כ-23 ש"ח ליום עבודה (לפי חוק). בפועל, העלויות הישירה של נסיעה ברכב פרטי (רק הוצאות דלק) הינה כ-70 ש"ח ליום. אני סופג את ההפרש... למען האמת, כי פשוט אין לי ברירה אחרת. מחיר הדלק עולה ושכרי נשחק פלאים. יוצא אפוא, שאני מפסיד מדי חודש מעל אלף ש"ח רק על עלות ישירה של דלק. למען הגילוי הנאות, יש לציין שמדובר בסכום העולה משישית שכר הנטו שלי. כל זאת מבלי להתחיל לדבר על הארנונה שעלתה, חשבון המים, החשמל, המע"מ וכדומה שהאמירו פלאים בשנים האחרונות. ממה אחיה?
 | 20.09.12
14.
תחבורה צבורית לעובדי הצבור...
אין סיבה להעלות את התעריפים לעובדי הצבור כי גם כך הם מתוגמלים די והותר מספיק לשרוף את כספינו עבור אנשים שנותנים לנו שירות רע ומבזבזים את כספי המדינה שיסעו בתחבורה הצבורית זה הכי זול, בטוח וגם לא מגיעים בזמן - כמו שהם אוהבים....חפשנים ואוכלי חינם
עובד אבל לא של הצבור  | 20.09.12
13.
הממונה על השכר הוא פקידון של האוצר, יש לדרוש ממנו מידית את חישוביו
ואז הפלא ופלא נימצא את "חישוביו" נוטים אך ורק לכיוון אחד - לטובת האוצר כמובן וכך חוסכים תשלומים לעובדים. ומי מפסיד? כמובן אותו מעמד בינים שעליו מוטל כל הזמן עוד עול והוא נושא בנטל של קיום ממשלה מנופחת, תשלומים מיותרים למקורבים, טייקונים. כמובן שהאחראים על הכשלונות השונים והעיוותים לא משלמים אף לא פעם אחת אלה רק מקודמים לתפקיד בכיר יותר.
ליאור | 20.09.12
6.
ואז מה קורה? עובדי מדינה מרגישים בנוח לנסוע ברכב פרטי לעבודה במקום לחפש תחבורה ציבורית
תראו כמה פתרונות מביא שיפור של תחבורה ציבורית: 1. פחות פקקים 2. פחות זיהום אויר 3. יותר זמן בעבודה/בבית (כי פחות זמן על הכביש) 4. נגישות לפריפרייה 5. בעקבות סעיף 4 - יותר היצע של דירות 6. בעקבות 5 - הוזלה של דירות 7. משפחה תוציא פחות כסף על דלק, ביטוחים ורכבים 8. פחות תאונות דרכים 9. פחות כסף שהמדינה תוציא בעקבות תאונות דברים 10. פחות כסף שהמדינה תוציא בעקבות זיהום אויר - מחלות שנגמרות בגלל זה. 11. פחות כסף על הרחבה של תשתיות וכל מה שצריך? זה לייעל את התחבורה הציבורית ולהוסיף כמה מאות אוטובוסים ולהכשיר נהגים. התשתית כבישים קיימים. צריך רק רצון ותחושת שליחות.
יניב | 20.09.12
1.
עוד הוכחה שפילוסוף לא יכול להיות שר האוצר
ברוב העולם, המכוניות נוסעות על דלק. מחיר הדלק עלה משנת 2008. האוצר עוד מטיל מס כבד על כל ליטר אבל ראה איזה פלא, עפ"י האוצר, המחיר לקילומטר בעצם צריך לרדת. אלה הם האנשים שמנהלים את הכלכלה בארץ. שטייניץ, עוד הוכחה שפילוסוף לא יכול להיות שר האוצר.
מני | 20.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת