אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לראשונה: בטר פלייס יוצאת במבצע לרכב חשמלי

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
שאלות לבטר פלייס - מבקש תשובה כאן
האם המחיר כולל מעמ האם אני נדרש לשלם על תיקונים והחלפות סוללה או שזה כלול בתשלום החודשי האם בסוף התקופה הרכב חוזר לאלבר ללא כל מחוייבות מצידי האם אני מקבל אפשרות לטעינה בחניה הפרטית או רק בעמדות טעינה אם כן אז מי משלם את החשמל בחניה הפרטית בקיצור אני מנסה לברר אם העלות האמיתית שלי היא 2000 לחודש או שיש עוד עלויות. אני צריך את הרכב כרכב שני לנסיעה לעבודה בתוך העיר ככה שהגבלת קמ לא מפריעה לי וגם לא טווח הנסיעה
אורן | 26.09.12
46.
אם נשווה כלוב קרינה לא למאזדה הזוללת אלה להונדה גאז'
אם נשווה לא למאזדה הזוללת אלה להונדה גאז' או כל רכב אחר שצריכתו בין 4-7 ליטר/ק"מ, יוצא כי יותר זול לנסוע ברכב בנזין מאשר בכלוב קרינה שכזה. מה גם בגאז נורא קטן, יש צורך תמיד להיות עם אצבע על הדופק בחיפוש תחנת טעינה... החיובי בסיפור שעם ישראל ילמד חשבון וטוב טוב יקיר את את הגיאורגפיה בחיפוש אחר נקודת טעינה אופטימאלית.
אלי | 25.09.12
44.
הצעה לבטר פלייס
לאחר מחשבה רבה ולאור התלונות על מספר הקילומטרים שניתן לנסוע על המצבר אולי כדאי לך לקחת סוכנות של גנרטורים קטנים מסגסות קלת משקל ולחברה לבגז ברגע שמצבר המכונית ירד ל30% אזי יכנס הגנרטור לפעולה וימלא את המצבר ויבוא גואל לבטר פלייס.יש רק לפחוד מתביעות של שברולט וולט.או שהמדינה תקרא לרכב הזה היברידי ואז המס המוטל יהיה בסביבות 30%ולא 10% כפי שהרכב ממוסה היום.
עדי | 25.09.12
40.
120 ש"ח חסכון?!
לא חישבתם טוב בכלל! לא לקחתם את כל המשתנים במשוואה! תקחו ירידת ערך של רנו פלואנס ותוסיפו לפחות עשרות אחוזים (מה גודל שוק המכוניות החשמליות? אפסי!)... יש בלאי לסוללה? מישהו דיבר על כמה עולה סוללה חדשה? הטווח נסיעה של 150 ק"מ בערך הוא תיאורטי. ניסן מיקרה חשמליות נתקעו בארה"ב אחרי 90 ק"מ (יש כתבה בכלכליסט, רנו-ניסאן זו חברה אחת...) יש פה עושק רציני! הטענת סוללה לא צריכה לעלות כמעט כמו מיכל בנזין. זה לא הגיוני בעליל, רק שאגסי רוצה להחזיר את ההשקעה שלו ולהרוויח כמה שיותר מהר. מי שפרייאר- שיסבסד אותו.
EJ | 25.09.12
39.
רכב חשמלי
אני מחזיק ברכב חשמלי מזה מספר חודשים ומאד מרוצה מהנהיגה ברכב. השירות שניתן בבטר פלייס מצוין והם תמיד זמינים לכל שאלה ובקשה. לגבי הסוללה כאחד שנוסע הרבה בכבישים ושיש לו עמדת טעינה בבית יכול להגיד שזה לא שונה מלמלא מיכל דלק בתחנת דלק ולוקח מעט יותר זמן. עסקת החבילה שהם מציעים אטרקטיבית לדעתי ואני מאד מאמין במוצר.
רפי | 25.09.12
38.
אומנם לשלם 120 שקל פחות לעומת מאזדה 3, אבל לרדוף כל נסיעה בינעירונית אחרי תחונת החלפה
לעלות לירושלים או לכרמל ולראות את מד הטעינה יורד לעמוד רק ליד עמודי טעינה לעשות סיבוב גדול רק כדי להחליף בטריה כדי שאפשר יהיה להגיע ליעד. להתקשר לשירות לקוחות כי אתה רחוק מכל תחנת החלפה ונתקעת ----- לסבול את כל זה רק בשביל 120 שקל הנחה? במילה אחת: חחחחחחחחחח
גילבוע | 24.09.12
35.
למגיב 19 - לא נכון, מספיק טווח גדול ב20% אבל חייב מחיר נמוך ב50%
בשביל להגיע לנתח שוק משמעותי ולהצדיק את המיליארדים שהושקעו בתחנות הטענה והחלפה המחיר חייב להיות ח צ י . 50% . 1/2 !!!!!!!!!!!!!! לא 10%, לא 15% ולא 20% רק כשהמחיר ירד לחצי כולם יחזיקו אחד כזה בבית (אפילו בתור רכב שני)
לא קונה עד שזה חצי מחיר | 24.09.12
34.
תשובות ל"אני"
מדובר בעסקת ליסינג מאוד משתלמת. בסוף התקופה (3 שנים) הרכב חוזר לאלבר. תוכל גם לרכוש אותו מהם במחיר מחירון פחות 12%. במידה ותרצה להחזיר את הרכב לאחר שנה, תשלם 5,000 ש"ח לאלבר וזה הכל. תקפוץ לבקר אותנו באוטומניה או במרכז שלנו בגלילות אם אתה רוצה להיגמל סוף סוף ממשאבת הדלק. טל בר, בטר פלייס.
טל בר | 24.09.12
33.
הכל טוב ויפה. אבל מה עושים עם הרכב הזה בסוף התקופה???
אם בטר-פלייס באמת מאמינים ברכב שלהם, שיתחייבו לרכוש את הרכב בתום 3 שנים ללא תנאים ובמחיר ידוע מראש. למיטב ידיעתי בטר-פלייס עדיין לא נתנו מענה לשאלות הבאות: * מי ייקנה ממני את הרכב בעוד X שנים, כאשר ארצה להחליפו בחדש או שאגלה שהוא איננו מתאים לי? * מה יהיה מחירו בעת מכירה (אנחנו יודעים פחות או יותר מה ירידת הערך השנתית של רכב רגיל, אבל אף אחד איננו יודע לחזות את מחירו של הרכב הזה בעוד X שנים)? * מי יכול להבטיח לי שבטר-פלייס תמשיך להתקיים ולתת שירות תיקונים בעוד X שנים (עד כמה שאני יודע, עד כה החברה הפסידה כספים רבים. מי יודע מתי ייגמר הכסף או יימאס לבעלים)? * מי יכול להבטיח לי שבטח פלייס תוכל / תרצה להמשיך לפרוש את תחנות החלפת הסוללות בצב שהבטיחה (ובכך תמנע ממני את היכולת לנצל את הרכב בצורה מיטבית)? * במידה ובטר-פלייס תחדל מלהתקיים / לתפקד. מה יכול לטפל ברכב (זה לא רכב בזנין שכל מוסך יכול לטפל בו)? * במידה ובטר-פלייס תחדל מלהתקיים / לתפקד. מה עושים עם הרכב? הפסדתי את מלא ערכו? האם יש חברת ביטוח שמוכנה לבטח מפני מקרה שכזה? בקיצור, על מנת שלקוח ייקח על עצמו כל כך הרבה סיכונים וסימני שאלה, רצוי שהתמורה תהייה ממש ממש טובה (במילים אחרות, רצוי שעלות הרכב תהייה נמוכנה משמעותית מעלותו של רכב "רגיל" וכן רצוי שיהיה מענה למקרה של "קטסטרופה").
אני | 24.09.12
24.
קריאה נרגשת ליבואן אמיץ שימכור רכב חשמלי עם בטריה נטענת במחיר אחד שלם ללא הגבלה,קראו
לדוגמא מכונית כמו המיצובישי החשמלית או רכב של BYD חשמלי במחיר מלא כולל הבטריה,לצורך העניין נאמר 180 אש"ח , הבטריות המתקדמות אמורות להספיק לטווח של 180 ק"מ לטעינה.סה"כ הבטרייה יכולה עפ"י נתונים רישמיים לתת לי 6000 מחזורי טעינה בבטריות מתקדמות של טושיבה SCIB לדוגמא, אני אסע בממוצע בשנה 40,000 ק"מ שלא יעלו לי כמעט !!!, כך אחסוך דלק בשווי 30,000 ש"ח בשנה!! , כלומר תוך 5 שנים אחסוך 150,000 ש"ח אמיתיים !! , ועוד הבטריה לאחר 1825 מחזורי טעינה יכולה למעשה לתת לי עוד עשור !!! של נסיעה חינם , שזה שווה לעוד 300,000 ש"ח אמיתיים !!!, גם אם זה אומר שאני יקח את הבטרייה לרכב דומה אבל חדש מהניילון ללא הבטרייה שהיבואן ימכור אותו ב 100,000 ש"ח לדוגמא! אני עדיין אוכל לחסוך את אותם 30,000 ש"ח בשנה !!! , מי אמר שזה לא כלכלי ??? מי הלא חכם בעליל!!!!!!!!
חכם אבל מאד | 23.09.12
20.
מחיר לא אטרקטיבי מספיק
עלות הדלק + ביטוחים וחידוש רשיון מסתכמים ב1300 שקלים לחודש, כולל ירידת רכב ממוצעת לרכב בישראל מקסימום 1500 שקלים לחודש וכל זה בלי מספיק אנרגיה ליותר מנסיעה יומית בתוך העיר אם היה רכב חשמלי קטן יותר שמתאים למשפחות קטנות (זוג+1) או צעירים והדיל היה מוצע באותו מחיר ל2000 קילומטר הוא היה נחטף חבל שאין אלטרנטיבה זולה לפלואנס, כמו הניסן מיקרה שעולה פחות מ60 אחוז פלואנס ליבואן
אופיר | 23.09.12
19.
בדיחה עצובה...
קודם שידאגו לטווח נסיעה משופר, דבר שני שיפסיקו לגזור קופון על עלות הרכב שלצרכן אינה מגלמת את הטבת המס של רכב חשמלי, ודבר שלישי שיפסיקו להתייחס לצרכן כאל פרה חולבת מטומטמת. עד שכל התנאים הללו יתמלאו אני מאמין שרק מנהלי ציי רכב פראיירים או כאלה שמקבלים הטבות מעל ומעבר כדי להכניס את הרכבים של אגסי יקחו את הדילים המחורבנים שבטר פלייס מציעה. ואני אומר את כל זה בכאב כי באמת קיוויתי שהם ישנו את מפת כלי הרכב בישראל עד שהם הראו שהם יודעים למצוץ דם בדיוק כמו הממשלה שלנו.
אורן | 23.09.12
12.
דברים שיש לשקול
מעבר לכך שאין אזכור למקדמה (מעריך 50K+), התביעה לרכוש את הרכב, או להתחייב לרכב חדש בסוף תקופת הליסינג, כובלת ולא אטרקטיבית, כי היא מתעלמת מהעובדה שהלקוח עשוי לרצות לנהוג ברכב שאינו מוצע באלבר. אגב, הכתבה לא ציינה את תקופת הליסינג. אם נצא מההנחה שמדובר ב-36 חודשים, פועל יוצא שתשלמו כ-120 אלף שקל. 1,990X36=71,640+50K ואנו לא יודעים אם יש עוד עלויות שלא צוינו.
בטר פלייס בלחץ | 23.09.12
10.
יש מקדמה?
העסקה משתלמת רק ללא מקדמה או כמו בתפעולי מקדמה של 3 חודשים אחרונים מראש זה ורק זה משתלם כל תשלום מקדמה של 40 אלף או משהו בסגנון לא שווה את העיסקה 6000*.65= 3900 ש"ח תוספת לממוצא של 18000 ק"מ בשנה סה"כ תשלום לשנה 3900+24000= 27900 עם אין מקדמה עיסקה סופר משתלמת ואני מאמין שיקנו איזה 10000 י"ח עד סוף השנה עם יש מקדמה זה סיפור אחר לגמרי
רונן א | 23.09.12
4.
הבעיה העיקרית עם הפלואנס החשמלית שהטווח שלה הוא כ150 ק"מ
אני חושב שאם אי אפשר לטעון אותה ליד הבית יש סיכוי שתלכו לתחנת הטענה 6-7 פעמים בחודש. חוץ מזה זמן החלפת סוללה הוא כ5 דקות. אני לא אומר שזה עסקה רעה. די סבבה יחסית למחיר. אני עדיין לא מבין גדול במכוניות . מישהו אמר לי שאפשר להסתדר עם מכונית יד שניה כאוטו שני וזה יעלה פחות.
מישהו | 23.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת