27. שוק הרכב בישראל כמו הרבה דברים בישראל, שוק הרכב מוכתב ע'י הממשלה! כל מה שקשור לרכב מוטלים עליו מיסים מאד גבוהים! חלק גדול.ממחיר הרכב הוא מיסים, כך גם יש מיסים גבוהים על הדלק, על החלפים. שלא לדבר על קנסות אדירים שהמשטרה גובה, מחירי חניה בשמיים. בעלי הרכב במדינת ישראל הם 'פרה נחלבת ' של הממשלה!!!! די! לא עוד, להחליף את הממשלה המושחתת הזו בממשלה שתתחשב יותר בציבור הרחב, ולא. בטייקונים! !! משה | 27.09.12 (ל"ת)
25. זהירות. רכבי ליסינג הם עם רמת גימור גועל נפש!!! כבר נתקלתי ברכבי ליסינג עם טנק דלק מוקטן חוסר באביזרים וכיוצא באלה. היבואן חוסך עוד כסף חברת הליסינג מרוויחה והלקוחות? את מי הם מעניינים? תנו להם להרקב עם המכוניות האלה! איכסינג | 27.09.12 (ל"ת)
24. ינואר ל-19 ואחרים.. בינואר המחירים יעלו משמעותית. בגלל שינוי חישוב המס וביטול הטבות לאבזור בטיחותי כמו גם שינוי המשוואה לחישוב זיהום אויר שהופכת למחמירה יותר. רכבים יירשמו בקבוצת זיהום גבוהה יותר -> ישלמו יותר מס, אבזור כמו ABS ESP כריות אויר וכיוצב שבעבר זיכו רכב בהנחת מס כבר לא ייחשבו -> מיסוי גבוה יותר.. נקודה נוספת. רכב "מתיישן" כעבור 12 חודש מיום היצור שלו ולא בינואר. היבואנים ממהרים למכור רכב מתיישן אחרת יצטרכו למכור אותו כ יד שניה בהנחה יותר משמעותית. היבואנים גם יודעים שבינואר יעלו מחירים (גם בגלל מיסוי וגם יעלו הפרשי מטבע שעד עכשיו לא העלו) והמכירות ירדו ולכן ממהרים לצאת בכל מיני מבצעים עכשיו 19 טועה, לדעתי עדיף לקנות בדצמבר ממש לפני עליית המחירים וכשהיבואנים בשיא הלחץ למכור ולקבל מחיר טוב. אם מצליחים גם לעכב את הרישום של הרכב לינואר כדי שברישיון יופיע ינואר 2013 אז מרוויחים גם אלמנט פסיכולוגי שיעזור למכור את האוטו בעוד כמה שנים במחיר קצת יותר טוב. חשי | 27.09.12 (ל"ת)
23. במקום להעביר אותה לשלוש שנים של הצמדה לאיש הייטק כלשהו, המכונית נמכרת ישירות ללקוח במחיר נמוך למה כל הזמן מקשרים ליסינג להיי-טק? הרי גם מקצועות אחרים מקבלים ליסינג... חוץ מזה בתור איש היי-טק אני יכול לומר שב 99% מהמקרים הליסינג שאנו "מקבלים" אנחנו משלמים עליו בתלוש. למה לעורר שנאה כלפי מגזר שהוא לגיטימי כמו כל מגזר פרטי אחר? הייטק | 27.09.12 (ל"ת)
22. תיקון ל-20 אם המכוניות לא יימכרו לפני תחילת השנה הרי שאז יימכרו בפחות עקב היותן בעלות יד 1 + גיל של שנה ממועד הייצור. אריה | 27.09.12 (ל"ת)
21. כמו שאני רואה את זה אני רק מרוויח. לפני ארבע שנים קניתי רכב מליסינג נרשמתי יד שניה אבל היו לו 120,000 ק"מ. לפני חודש קניתי רכב גם כן מליסינג (אלבר) היו לו רק 5,500 ק"מ קיבלתי הנחה משמעותית במחיר אז אני יד שניה ביג דיל אפשר לחשוב.. אמיר | 27.09.12 (ל"ת)
20. תשובה ל 16 למספר 16 המכוניות הקיימות במלאי כבר רשומות ע"ש חברות הליסינג ונמכרות כיד 2 עם 0 ק"מ ולכן , מעמדן וערכן נחות לעומת אותן מכוניות שימכרו בעוד 3 חודשים כיד 1 עקב כך, החברות רוצות להיפתר מהן | 27.09.12 (ל"ת)
19. לחכות לינואר ולא לקנות עכשיו.החסכון לפחות 12% בדוק.רק קצת סבלנות וננצח את היבואנים. מומחה | 26.09.12 (ל"ת)
17. אין לי רכב כבר חצי שנה - מבחירה שלי. אני מאוד מרוצה. תנסו גם אתם. רווח נקי של אלפי שקלים בחודש. גם הורדתי במשקל כבונוס. היו קצת קשיי גמילה אבל שווה בגדול. אלכס | 25.09.12 (ל"ת)
16. לא הבנתי למה המכוניות יהפכו ל"לא רצויות" אם הן לא יירשמו יותר ע"ש חברת הליסינג? כאילו בגלל שמכוניות שנמצאות אצלן מלפני החלת החוק עדיין יהיו רשומות כיד שניה מליסינג? סנופקין | 25.09.12 (ל"ת)
15. ואיפה המכונית לפועל הפשוט? אני רוצה מכונית ב-60 אלף ידנית, פשוטה לשימוש עממי מקומי משפחתי ולא פלצנית מנהלים. האם בכלו אינן נמכרות? האם אותן אין מייבאים? אנוש | 25.09.12 (ל"ת)
11. מדינת קומבינות כבר אמרנו? הכל כדי לדפוק קופה מהאזרח ,במקום להרוויח בכבוד! ג'יקובס | 25.09.12 (ל"ת)
10. לא הבנתי - למה המכוניות האפס ק״מ אצל הליסינג יהפכו ללא רצויות אם המכוניות החל מינואר ירשמו על שם הלקוח אז תחסך לחברות הליסינג יד במכירה. או שלא הבנתי משהו ? סלים וארזה | 25.09.12 (ל"ת)
9. אסטרטגיות לליסינג מורידים 20% ונותנים להם למכור ברווח של 10% בלי עבודה ואילו לפרטיים מורידים בקושי 5% או נותנים מתנה בשווי 500 ש"ח שעולה ליבואן אולי 200 ש"ח וזאת על סמך האסטרטגיה הקדושה של שמירה על מחיר מחירון גבוה. רק אם נפסיק איזו תקופה לקנות יבינו שאנחנו לא פריירים ויורידו גם לפרטיים מחירים לפחות ב 15% לקנות. תבינו שאם מוכרים לליסינג או סוחרים והם מוכרים ב 10% פחות אז חיבואנים כדאי למכור גם במחיר של 15% פחות מהמחירון הרישמי. אבי | 25.09.12 (ל"ת)
8. למה החיוב לרשום מכוניות "אפס ק"מ" יוצר בעיה לליסינג וליבואנים? כי אף אחד לא ירצה לקנות אחרי ינואר מכונית "אפס ק"מ" או יוכל לקנות אותן? אם זה נכון אז למעשה הליסינג יהיו חייבים להיפטר מהמכוניות האלה בכל מחיר, יהיה ניתן לקנות מכונית חדשה בשקל. ג | 26.09.12 (ל"ת)
7. להחזיק מעמד חברים, עוד קצת... כמו שאמרנו אחד לשני מינואר האחרון - לא קונים עד נובמבר 2012..... שימו לב מה קרה מאז! המחירים צנחו ב25%! מחירון לוי יצחק לא מחזיק מים והמחירים הרבה יותר נמוכים, לפחות ב20% יש עוד מעל 50,000 מכוניות חדשות 2012 למכירה.... האוצר הופך עולמות שנקנה בזול כי אין הכנסה ממיסים....!!! הבנתם את זה? עד נובמבר הכל קורס וימשיך לעוף למטה, כל הכבוד לצרכנים הפרטיים xm | 25.09.12 (ל"ת)
4. בפועל היו הנחות גדולות יותר כרגע קיה פורטה ב96,000 (דרך אתר קופונים) פורד פוקוס הישנה נמכרה לא מזמן ב88,000 (לא הדגם החדיש ומכונית כמעט בת שנה) מאזדה 3 2011 0 ק"מ נמכרו ב95000 למי שמחזיק רכב לטווח ארוך זה לא משנה כרגע הדיל של קיה הכי טוב (הם לא מוכנים לתת כעת מחירים בטלפון) הסיטרואן DS3 גם נמכרה בהנחה גדולה (אבל התמחור מראש מאד מופרז. המחיר אחרי הנחה 105,000 ש"ח לפי 134,000 ש"ח. כשהמחיר הריאלי הוא 110,000 לפני הנחה ו95,000 ש"ח בהנחה ) א | 26.09.12 (ל"ת)
3. מה זה משנה יד ראשונה, יש שניה, יד עשירית.. זה הכל קשקוש. מה זה משנה כמה ידידם החזיקו את הרכב. משנה רק המצב של הרכב בעת המכירה ולא כמה אנשים נסעו עליו. צפוני | 26.09.12 (ל"ת)
2. קומממבינה אתם מעלים כאן תמונה מעוותת וחמורה של שוק הרכב הישראלי, שפוגעת בצרכנים. וחבל שכך. הפיתרון הוא רק לא לקנות. חן גונן | 25.09.12 (ל"ת)
1. לא לקנות!!! היבואנים יהיו חייבים להוריד עוד מחירים כי הם חנוקי אשראי ולא יכולים להחזיק ברכבים. דוה ןביור בהפוכה | 25.09.12 (ל"ת)
מוציא הגה: כשהמצב מחמיר, רכבי ה"אפס קילומטר" יוצאים מהמחבוא
27 תגובות לכתיבת תגובה