אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסינים יקימו את המגדל הגבוה בעולם בתוך 6 חודשים

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
העתיד
ואוו... עיר העתיד קורמת לנו עור וגידים מול העיניים... 10,000 איש מתגוררים בבניין. תחשבו שכל תושבי ישראל חיים ב800 בניינים בשטח בגודל של שכונה כשהכל בטווח הליכה. אין מכוניות אין כבישים אין מגרשי חנייה אין מוסכים אין תחנות דלק רק בנייני ענק ובינהם גינות ציבוריות. הבניינים כוללים הן את מוקדי המסחר הן מוקדי הבילוי הן את המשרדים והשרותים הן את תעשיית ההיטק מוסדות החינוך וכמובן המגורים. רק התעשיה המזהמת שדה התעופה הנמל ותחנת הכח ממוקמים מחוץ לעיר. מהעיר עצמה מתחנה תת קרקעית יוצאת רכבת כל דקה לשדה התעופה לנמל לתחנת הכח ואזור התעשייה המזהמת. רכבת נוספת מביאה משם מטענים למסוף תת קרקעי ומשם לחנויות. מחוץ לעיר שורה של חברות השכרת רכב ומוניות למי שרוצה לטייל. וזהו שאר הארץ פרקים, שמורות טבע, שטחים פתוחים ירוקים וטבעיים...
אביזו | 29.09.12
26.
חברה סינית דומה בונה באותה מהירות
התקן לרעידות אדמה בחברה המתחרה הוא. 9 זהו התקן המחמיר ביותר לרעידות אדמה ואין בנין בארץ שעומד בתקן זה. הקונסטרוקציה הינה מפלדה. פניתי לכמה גורמים בענף הבניה לבנות באמצעות חברה זו והם לא הראו כל התעניינות ומעדיפים להמשיך ולבנות בשיטות הקונבנציונליות המוכרות בארץ. גם משרד השיכון לא הביע כל ענין בבניה זו.
אבנר סזיר | 27.09.12
25.
ואל תשכחו שגם כוח העבודה שם מאוד זול
הם יכולים להביא 1000 פועלים סינים מהכפרים העניים בשקל תשעים. כשהפועלים הסינים האלה מגיעים לעולם המערבי (ובמיוחד לישראל) הם פוגשים שם את השמאלנים שדואגים לפמפם להם 24/7 שבעולם המערבי, בניגוד לסין, יש כל מיני זכויות ושכר מינימום ושכדאי להם מאוד לדרוש את את כל ההטבות האלה.
 | 27.09.12
23.
בניה שונה מישראל, לטוב ולרע
מדובר כאן בבניין שמגיע "מפורק" והוא פשוט מורכב, קומה על גבי קומה. על פניו, בתור הדיוט, זה נראה לי לא יציב ומסוכן יחסית לבניה המסורתית. עם זאת, דווקא בבניה נמוכה ייתכן שמדובר בפתרון יעיל, לבניה לטווח קצר-בינוני. בניה מסורתית, כשנבנית לפני הספר, אמורה להחזיק לטווח ארוך. כמו כן, יש להתחשב בהיבטים נוספים כמו תכנון ובניה וזמינות קרקעות. בישראל אין הרבה קרקעות זמינות, כמו כן, היבט התכנון והבניה הוא מהותי וניתנת לו חשיבות יתרה מאשר בסין. בסין יש גם משטר קומוניסטי-דיקטטורי שמכווין את הפרויקטים הנ"ל לעומת ישראל שבה המשטר לא אחראי והשוק הוא זה שמניע יוזמות שכאלו. בקיצור, ניתן ללמוד מהם כמה דברים טובים, בעיקר על לוחות-זמנים, אבל יש לזכור את השוני בינם לבינינו.
י.ש | 27.09.12
19.
לכל החכמים שאומרים לבנות אחד כזה בת"א
אחד החסרונות המשמעותיים בבניית בניינים כאלה זה חנייה, בואו נגיד שאם יבנו בניין כזה יתווספו לעיר עוד 100 מכוניות (הערכה מאוד קלילה) וגם ככה יש מצוקת חנייה חמורה והמון פקקים, ככה שזה לא פרקטי. אפשר לעשות את זה פרקטי אם נחייב בחוק שעל כל גורד שחקים כזה תבנה חנייה תת קרקעית לא פחות גדולה.
יותם | 27.09.12
16.
זה הרבה יותר מ-1.2 קומות ביום, קצב מטורף ולא סביר
בניית היסודות לבניין והקומות הראשונות (לובי, קומות מכניות וכו') אורכת זמן רב, כך שבשביל הקומות הרגילות ישארו הרבה פחות מ-180 ימים. זה אומר שהם מתכננים לבנות כמעט 2 קומות ביום. נשמע מטורף. בעולם המערבי נהוג לבנות קומה בשבועיים.
טל | 27.09.12
9.
ל6 ו7.
הבניין לא נבנה כמו שאתם חושבים על ידי שימוש ביציקות בטון של כל תמוכה וקורה, אלא על ידי שימוש בקורות ברזל. כך שבעצם הם בונים את כל המבנה ממש כמו לגו, קירות מגיעים פשוט במשאיות, נפרקות באתר הבניה ומורכבות במקום. זה שהם אומרים שהבניין יבנה ב180 יום זה לא כולל את המפעלים שמיצרים להם את הקירות והתומכות שעליהם עובדים הרבה יותר מחצי שנה. חוץ מזה שהשיטת בנייה הזאת מאוד יציבה ובטוחה ועומדת בכל הסטנדרטים הקיימים ואף יותר..
מנחם | 27.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת