אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל אפל מתנצל על התקלות במפות iOS - וממליץ על גוגל ו-Waze כתחליף

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
ל27 : אכן אפל משתדלת לא להגיב בזמן האחרון וזה רק צעד אחד מני רבים צפויים
אני כבר מנוסה אם אין ספור פגישות אם חברות הייטק ואני יודע את הראש וזה אחת הסיבות שבחרתי להתחבא במכללה ולא במקום עבודה !!!!!!!!!!!!!!!!! גם אם תשיר מקהלה מול המרפסת שלי בפיזמון "אתה הכי חשוב וחיוני בעולם" יום יום שעה שעה גם אז אני יגיע הכי בצניעות והכי משתף פעולה לפגישה אם אפל והכי מרכין ראש כי "תן לקיסר אשר לקיסר" !!! קודם כל ודבר שני יש צורך להרים פרוייקט ואי אפשר לעבוד עם אדם ואי אפשר לבטוח בו אם לא יודעים איפה השד ותאוות הבצע יצוצו אז השד ותאוות הבצע לא יצוצו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spider(black widow algorithm | 02.10.12
26.
חבל ש- Waze מחזיקה טוקבקיסטים בתשלום
הם ממש מקווים למכור את הבלוף שלהם לאפל... חברה שהתחילה יפה, ניצלה טוב טוב את קל המשתמשים והפכה את האפליקציה למסורבת איטית ולא יעילה (פקק באמצע רחוב שומם, סוללה שמתבזבזת בקצב היסטרי, דיווחים על מבצע בוטנים בתחנת דלק כלשהי, קופון לבפלות... להמשיך?)
רן | 29.09.12
22.
ההבדל בין אפל לאחרות: אפל מודה בבעיות ומתקנת אותן. האחרות לא:
חברות אחרות קודם כל מכחישות, מאשימות "מהנדס סורר שפעל על דעת עצמו" ולאחר שנתיים מודיעות "נכון, אבל המהנדס כבר לא עובד אצלנו", ובסוף חוטפת קנס ואולי אף תביעה. אפל שותקת כמה ימים ובודקת את הבעיה, ואם אכן יש בעיה, היא מודה, מציעה דרך מיידית לעקיפת הבעיה, ופועלת במלוא המרץ לפתירתה אם רק ניתן. בסוף הבעיה נפתרת, הלקוחות מרוצים ואפל (שוב) זוכה בסקרי שביעות הרצון. הנה משהו מקומי: סוכרים את סלקום בתחילת הדרך? היתה להם בעיה קשה במכשירים. במקום לנהוג כמקובל (הכחשה, הפלת הבעיה על "גורם סורר" ובסוף קנס או תביעה), היא פעלה כמו אפל: חיכתה כמה ימים, והודיעה על פתרון מקיף וכולל לבעיה - ובסוף זכתה באהדת קהל המשתמשים. מאז, כמובן, עברו כמה שנים וסלקום השתנתה. ושאלה לכל האנדרואידים המתלהבים: מתי פעם אחרונה הוצע לכם עידכון מערכת גדול, בחינם, דרך המחשב ובאויר? בעצם, מתי פעם אחרונה קיבלתם עידכון קטן, זעיר, משהו, עצם קטנה? ובחינם?
סטיב | 29.09.12
18.
שווה קריאה!
אני מודע שש לכך שאם התגובה הזו תפורסם היא תזכה לעשרות מינוסים מכל חובבי ומכורי האנדרואיד, אין מה לעשות לפעמים פשוט קשה להתמודד עם האמת: אפל: 2010-אייפון 4 פרשת ״אנטנה גייט״ אפל, הודתה בתקלה (גם אם היא מזערית), נתנה אופציה להחזרת המכשיר או קבלת כיסוי (במפר) שפותר את הבעיה חינם. 2012-iOS 6 תקלה בשירות המפות, אפל מתנצלת ומציעה אלטרנטיבות חליפיות. סמסונג: 2011: 1)השעון זז שעה לאחור באופן אוטומטי בכלל מכשירי החברה - סמסונג לא מגיבה. 2)סמסונג גלקסי נקסוס-תקלות בסאונד - אין תגובה מסמסונג. 2012: חוקר אבטחה מגלה פריצה שיכולה למחוק את כל מכשירי סמסונג מסדרת גלקסי באמצעות לינק/Qr code-סמסונג משחררת פיתרון לsg3 ללא כל התנצלות ומתן הסבר ופשוט מתעלמת מכל הדגמים הקודמים. בשורה התחתונה: יודעים איך מודדים בוס טוב? כשהוא בא ומודה בטעות שלו. תעשו את השיקול שלכם.
פיני | 28.09.12
6.
הם היו חייבים להחליף את תוכנת המפות כי גוגל שמו מקלות בגלגלים.
תקראו קצת ותבינו שהמלחמה היתה של גוגל ולא של אפל. גוגל למכשירי אנדרואיד שמו מפות עם Turn By Turn וכמה שאפל ביקשו מהם לעשות אותו דבר לאייפון הם לא הסכימו. לא היתה להם ברירה אלה לפתח משהו משלהם. הם לא רצו את זה אבל לא היתה להם ברירה. תקראו ב macrumors יש על זה כתבה מעניינת.
אלכס | 28.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת