אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": רעידת אדמה בבטר פלייס העולמית: שי אגסי הודח מתפקיד המנכ"ל

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
העתיד בתאי דלק ... חחח
חחח הצחקת אותי תאי דלק. אתה בכלל יודע מה זה אומר. :) אני יודע מה זה תאי דלק וזה לא יקרה גם בעוד 2 עשורים ... אתה יודע למה ? כי העולם נמצא שנות אור מהטכנולגיה הזו ... בגלל שהיא לא יציבה ולכן לא ניתן לשלוט בה כי בשניה שיהיה בעיה עם התא הוא יתפוצץ בפיצוץ אטומי קטנטן ... ומה שבטוח אף אחד לא ישים באוטו שלו כי אף אחד לא ירצה להתפוצץ ...
דני אהרון | 04.10.12
54.
העתיד בכלל נמצא בהנעה מבוססת תאי דלק - יונדאי ומרצדס בקרוב ביצור סידרתי
יונדאי, מרצדס, הונדה ויצרנים נוספים עתידים להתחיל בייצור סידרתי של רכבים מבוססי תאי-דלק כבר בשנה שנתיים הקרובות. בתחום מכוניות מבוססות טעינה חשמלית, בטר-פלייס הלכה בכיוון שונה מהיצרנים הגדולים בעולם. יצרני רכב מאירופה, ארה"ב ואסיה בחרו בתקן שונה לשקע הטעינה (שקע אחד לטעינה רגילה או מהירה לפי בחירת הלקוח), מה שמשאיר את בטר-פלייס בבעיה גדולה.
אבי | 03.10.12
51.
ה י ה לי רכב חשמלי , צרה צרורה !
בכבולעול שנותי עם רכב בנזין לא ניזקקתי לחילוץ עם חשמלי במשך מספר חודשים ספורים ניתקעתי 3 פעמים זרקתי אותו וקניתי רכב זהה עם מנוע בנזין , ואני מאושר. לרכב חשמלי עם קיבולת המקובלת היום אין שום סיכוי להצליח על אחת וכמה עם השיטה שהנהיגו בארץ של טעינה מעמדות בלבד ולא כמקובל בשאר העולם ששם הטעינה בשקע ביתי רגיל
אסי | 02.10.12
49.
סוללות ליתיום טיטנייט יחליפו את מודל "תחנות ההחלפה". טעינה מהירה ב 6 דקות.
מתאים לכל הרכבים בעולם. תשתית זולה בהרבה לפריסה בכל העולם. כל יצרן מעצב מצבר שונה ורק השקע של הכבל זהה. פורסים עמוד טעינה כל 5 קילומטר ולא כל 40 קילומטר שמכריחים את הנהג לתכנן כל נסיעה ולפחד שלא יצליח להגיע. אפשר לסחוט את הבטריה ממש עד הסוף, ולא להכנס באמצע כי התחנת החלפה הבאה רחוקה מדי.
עמי | 02.10.12
48.
הטעות שלהם זה החבירה לרנו והדגם שהם ניסו למכור...
דווקא איש שיווק כמו אגסי היה צריך להבין שרנו לא תוכל להיות מקדמת מכירות לבטר פלייס. רנו יכולה לקדם מכירות אולי ברכב קנגו חשמלי, שם יש יתרונות לציי רכב, אבל לא לאייזה רכב מנהלים, שפונה לקהל יעד מפונק, שחסר מצוקות כלכליות. כדי לשווק רכב כזה לישראלי המפונק חובב הגדג'טים צריך משהו מגניב, במחיר מציאה, שהוא יוכל להתרברב בו לפני חבריו לעבודה ולא פלואנס חשמלית משמימה.
שרון | 02.10.12
47.
לזכותו של שי אגסי
בניגוד לכל מיני טייקונים ששרפו כסף במדינות נידחות ועסקאות מפוקפקות אגסי העסיק אלפי עובדים ישראליים ביניהם מהנדסים רבים וכמה חברים שלי, הכסף ש "נשרף" סיפק פרנסה לאנשים רבים. אני לא עובד שם אבל בכל זאת חושש בשבילם שהצעד הבא יהיה התייעלות וחיסכון שלכולנו ברור מה יהיו ההשלכות על העובדים.
מתכנת | 02.10.12
46.
בטר פלייס רוצים למכור חשמל שווה 5 ש"ח ב75ש"ח
עכשיו אתם מבינים למה אין קופצים?טעינה של הסוללה עולה 5 ש"ח היא עושה 150 ק"מ בערך כפול 0.55 ש"ח שווה כמעט 80 ש"ח למה שמישהו יסכים לדבר כזה ?בבנזין 150קילומטר שווה 15 ליטר כפול 8 ש"ח לליטר שווה 120 שקל אתה משלם שליש יותר אבל אין מגבלות והיכולת שלך למכור את הרכב הדולה באלפי אחוזים
רונן | 02.10.12
45.
חרתה כל העניין הזה
פגשתי מישהו עם האוטו המוזר הזה וקצת תיחקרתי אותו אז מסתבר שבין הטענה להטענה או החלפת סוללות הוא נוסע 100 קמ בדיק מה שאתם שומעים אז תגידו אתם אם זה לא חרתה, חוץ מכמה אנשים הזויים מי מוכן לנסוע על רכב כזה ומה שהכי מעניין כמה אנשים מטעם כתבו מיילים לחים מדמעות
חיים | 02.10.12
36.
לקחו מכונית חשמלית שאמורה להיות זולה והפכו אותה יקרה יותר מדלק
כל הרעיון של מכונית חשמלית הוא ליצור מכונית קטנה וקומפקטית שתחסוך לך את הכסף על הדלק בטווח הארוך. אלא מה? מוכרים את המכונית החשמלית במחיר יקר יותר מאשר מכונית משפחתית רגילה, ועוד מחייבים אותך לקנות חבילת הטענה חודשית שעולה יותר מהדלק שאתה משלם. כך יוצא שמי שקונה מכונית חשמלית מפסיד הן בטווח המיידי והן בטווח הארוך. נשארנו רק עם ההצהרות.
הכישלון בקליפת אגוז | 02.10.12
32.
מסורבל ומאחר את זמנו שי אגסי. למה לא לחבר לשקע ישר כמו באירופה? כי אי אפשר לקחת מס?
הפרויקט נועד לכישלון כי אין הרבה מדינות שמוכנות להכינס לפרויקט שיעשוק עוד את האזרחים וימכור להם חשמל במחיר של דלק. אבל בישראל כבר הגדירות את הפרויקט הצלחה... אבל הציבור לא פראייר הפרויקט הזה הוא טכנלוגיית ביניים בלבד כמו הלייזר דיסק....אין מנוס מהדבר האמיתי לחבר את המכונית לשקע בחניון או בבית
רמי | 02.10.12
29.
לא החשמליות אלא ההיברידיות הן העתיד
המכונית ההיברידית היא העתיד של תע' הרכב אם כל הכבוד לאגסי ושות, עדיין לא קיימת טכנולוגיה מספיק טובה שתתן מענה הולם לצריכת החשמל המוגברת של מכונית חשמלית לעומת זאת, מכונית היברידית צורכת פחות דלק אבל גם מייצרת חשמל ולכן היא הפתרון האולטימטיבי למכונית עם מנוע שריפה פנימית רגילה. בעתיד הקרוב גם נראה הרבה פיתוחים בעלי יעילות מירבית למנוע שריפה פנימית
ברגר | 02.10.12
26.
שי אגסי איש חזון ועשייה- כל כך הרבה התנגדויות לשינוי מבורך וחבל
רעיון מצויין, פתרון לזיהום האויר, פתרון לדלק שמתייקר, פתרון מהשענות על מדינות הנפט...שאין לנו עניין בהתעשרות נוספת שלהם, חבל, שהמדינה לא השכילה לעשות שינוי מיסויי שהיה מקל על חדירת המוצר חבל שבארץ הפרגון יבוא כשזה יעבוד בחו"ל שי אגסי כבר הוכיח את עצמו כאיש עשיה בסאפ ולא רק כאיש חזון.. שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תעשה.
ליזה | 02.10.12
17.
תגיד תודה........
היי שי. אני בטוח שלמדת הרבה מכל השנים הללו ועכשיו כשהם חושבים שהכושי...... אתה יוצא מרווח בידע וניסיון שקשה מאוד לצבור. נפגשנו בכפר ע"י הבניה וחשתי שאתה רק בתחילת הדרך ויש לך יכולת להפיק הרבה תועלת מהנ"ל. השוק של תנועה עירונית ליחידים בחיתולים ויתרונה בכבישים עמוסים עוד לא מומש, וממש מזמין יוזמות אז תגיד להם תודה שמאפשרים לך להתפתח. בידידות ע
עדו | 02.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת