17. אם רק היו מוניות שירות שניתן להזמין מתחנות קבועות או מסלולארי - אפשר היה להיפטר מרוב המכוניות בעיר כ"כ פשוט, וכ"כ לא עולה על דעתו של איש מהמתכננים בארץ. מי צריך אוטובוסים, כשאפשר לשים מוניות קטנות או גדולות (מיניבוסים) בטווחים קצרים יותר? הפיתרונות נמצאים מול העיניים, אבל המומחים עיוורים. עד | 03.10.12 (ל"ת)
16. אולי לא בא לי אוטובוס ליד הבית? בשלב הבא יעצרו לי גם רכבות ליד הבית לפי דרישה? נשמע לי מופרך.. כמו בטר פלייס. שי | 03.10.12 (ל"ת)
13. הסבר לגבי האגירה במקררים בשעות ה"מתות" מפנים את האנרגיה העודפת אל המקררים. מורידים שם את הטמפרטורה בלילה, ונותנים לה לעלות קצת ביום. | 02.10.12 (ל"ת)
12. רעיון פשוט ולא כל כך חדש לאנרגייה מתחדשת במקום רווי רוחות (ע"ע הוואי) להקים תחנות רוח שבעת עודף אנרגיה מנותבות למשאבות מים ששואבות מים למיכל איסוף שנמצא בגובה (תל,הר אפילו מלאכותי), בעת מיעוט רוחות ולפי הצורך אפשר לפתוח את "הסכר" ובעזרת טורבינה לייצר אנרגיה חשמלית בחזרה. רוח > חשמל > אנרגיה פוטנציאלית > חשמל. חכם ופשוט מיכאL | 02.10.12 (ל"ת)
11. בא לי לבכות, מגיל 10 אני בטוח שהזמנת מיניבוס במנוי מראש ובלחיצת כפתור היא העתתיד הייתי צריך לעשות משהו. שלומי | 02.10.12 (ל"ת)
9. זה יעבוד רק שיהיה teleportation machine אבל אז נהיה צריכים להשמיד אותך ולבנות אותך מחדש כל פעם :/ זה די מבאס. W.W | 02.10.12 (ל"ת)
8. לא הבנתי שום דבר כלום. לא הצלחתי להבין שום פתרון. איך בדיוק אוגרים את אנרגיית השמש במחסני קירור? איך בדיוק האוטובוס ירדוף אחרי? איך אגרה שיפרה את הפקקים? אין לי מושג מה הם מבלבלים את המוח. חושבים שיגידו IBM וניסוחים אינטיליגנטים אז אנשים יאמינו בצורה עיוורת. זה לא מספיק, אנשים רוצים להבין. מזכיר המדינה | 02.10.12 (ל"ת)
7. גם פה שקלו את ה"אגרה הדינאמית" מה הכוונה? שלמדינה יהיה מידע איפה כל רכב נמצא, היא תאגור אותו, ואח"כ תשתמש בו כדי לדפוק אותנו יותר חזק עם מיסים (למה העניין של מס כפול על דלק זה לא מספיק כדי "לעודד אותנו לא להשתמש ברכב"... מגוחך) . | 02.10.12 (ל"ת)
4. נפלא לקרוא שהעולם מתפתח. חבל שאנחנו לא חלק מזה. "ערים חכמות"? יש כאן אולי 5 ערים שבא לך לחיות בהם לחיות בארץ לליברל חילוני זאת פשרה אחת גדולה אריק | 02.10.12 (ל"ת)
3. תחבורה ציבורית "לפי דרישה" - בעיה אלגוריתמית מעניינת סטארטאפ ישראלי כבר פתר את הקושי | 02.10.12 (ל"ת)
2. למה צריך מסלול אוטובוס? אולי כדי שאנשים ידעו איפה הם הולכים לרדת? אה או שפשוט ניקח כל אחד מ-300 האנשים שעולים על אוטובוס לאורך המסלול שלו, ונוריד כל אחד ואחד בכתובת שהוא צריך? נהדר, ככה נסיעה מקצה אחד לשני של העיר תיקח שלוש שעות. או בקיצור - יאללה יאללה. שה שה שקט בבקשה | 02.10.12 (ל"ת)
1. תחבורה חברתית חכמה יש היום אפליקציה לאנדרואיד שעושה תחבורה חברתית חכמה בשם BuzzJourney חנותנים בחינם, לא תנסו ?! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.buzzjourney ליאור | 02.10.12 (ל"ת)
מומחה IBM לערים חכמות: "למה לחכות לאוטובוס? שהוא יחכה לכם"
18 תגובות לכתיבת תגובה